Far Cry 2-förtitt

Avstängd

köp till ps3 kan det nog bli ja, speciellt om det såg lika bra ut som på deras dator

BeW
Medlem

Verkar vara riktigt bra:) Blir lungt ett köp till pc sen när det kommer:D

Medlem

toklängtar efter detta spel *dreglar*


signatur
Medlem
Skrivet av moberg:

80-100 timmar om man rusar igenom det? måste vara en hel jävla del side quests alltså. 10-20 timmar main quest och 70-80 timmar side quests. tillåt mig betvivla.
i vilket fall som helst både tror och hoppas jag starkt på far cry 2. det verkar riktigt mysigt och bra.

Tja, avstånden i Afrika är ju inte precis jämförbara med en tur till ICA runt hörnet, om man måste gå i 15-30min till varje sidequest så ska du nog se att tiden kommer rusa iväg. Ta Freelancer till exempel, ett kort spel som gjordes hiskeligt långt tack vare de enorma avstånden mellan varje uppdrag och all jävla tid som lades ner för att ta sig mellan dem, Freelancer var 90% transport och 10% action.

ptr
Medlem

Verkar nice indeed! får man fråga hur det flöt på? hur var FPS:en?

Medlem
Skrivet av Pirazy:
Skrivet av moberg:

80-100 timmar om man rusar igenom det? måste vara en hel jävla del side quests alltså. 10-20 timmar main quest och 70-80 timmar side quests. tillåt mig betvivla.
i vilket fall som helst både tror och hoppas jag starkt på far cry 2. det verkar riktigt mysigt och bra.

Tja, avstånden i Afrika är ju inte precis jämförbara med en tur till ICA runt hörnet, om man måste gå i 15-30min till varje sidequest så ska du nog se att tiden kommer rusa iväg. Ta Freelancer till exempel, ett kort spel som gjordes hiskeligt långt tack vare de enorma avstånden mellan varje uppdrag och all jävla tid som lades ner för att ta sig mellan dem, Freelancer var 90% transport och 10% action.

Läs nyheten igen pojkar...

Inaktiv

lätt köp till 360

Medlem

såg inget betyg, är jag blind eller ? kan nån säga betyget , snälla ! ^^

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Läs nyheten igen pojkar...

Har läst den två ggr, kan herrn förtydliga sin kommentar?

Skrivet av Lerner:

såg inget betyg, är jag blind eller ? kan nån säga betyget , snälla ! ^^

Varför betygsätta en testversion de antagligen inte fick spela mer än nån timme?

Medlem

Låter lovande.

Citat:

Motstånd behöver inte komma från jymden

Ni kanska ska fixa det där


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Redaktör
Skrivet av Lerner:

såg inget betyg, är jag blind eller ? kan nån säga betyget , snälla ! ^^

Det är en förhandstitt, ingen recension. Vi betygsätter bara färdiga spel. Och i texten står vad vi tycker om spelet än så länge, behövs ingen siffra för att sammanfatta det.


signatur
Redaktör
Skrivet av Night Hawk:

Låter lovande.

Citat:

Motstånd behöver inte komma från jymden

Ni kanska ska fixa det där

Ack, kulturskymning!


signatur
Medlem

Vadå "inga aliens"?
Tror folk, och de nya utvecklarna, missuppfattat Far Cry-konceptet.
Det blir ju ingen ordentlig Far Cry-uppföljare UTAN övernaturligheter. De som påstår att Far Cry bara är realism och snygg grafik kan inte ha spelat långt i kampanjen.

Visst, det blev lite väl mycket i lavabanorna och rocket launcher-fyrverkeriet, men tycker definitivt att en stor del av Far Cry-charmen är just de fåniga övernaturliga intrigerna dolda i ett tropiskt paradis


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Coolt!, GTA IV i Afrika!

Snarare STALKER i afrika.

Verkar helt klart mycket intressantare än 99% av de flesta shooters, inkl Crysis som jag forfarande inte orkat mig igenom..


signatur
Medlem

Har längtat ända sen jag fick veta att det inte blir några utomjordingar
Har aldrig varit något fan av sådana typer, och att slippa dem i det här spelet är underbart. Det ska vara människor och djur från Jorden, ingen annanstans


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Det enda som fattas grafikmässigt är flimmret som uppstår av värme och att man får sån där vattenliknande synvilla om man tittar på asfalt i låg vinkel när det är hett.

Hade varit coolt med sånt.

Medlem
Skrivet av v1ctory:

så du menar att om jag skulle dra ner upplösningen från 1280*1024 till 1024*768 så skulle jag kunna spela crysis på high istället för medium, eller iallafall få bättre fps?

Vem det än var som sa det, så ja, det är vad den personen menar. Spel flyter bättre i lägre upplösning.

Far Cry 2 ser grymt lockande ut, kan nog bli grymt kul, inte provat Crysis alls än, ska ta mig till att göra det när jag får en ny dator, hört mycket illa om utomjordingslakten i spelet och det verkar ganska dåligt, skönt med folk-slakt i Far Cry 2, yays

Medlem

Kommer lätt att köpa det till 360. Jag älskade ettan och jag håller med HYBRiS om att det inte blir riktigt Far Cry utan utomjordingarna, det var ju trots allt det som var huvuddelen av storyn.


signatur

.slanger

Inaktiv

Hej allihoppa, är det här ett bättre spel än Crysis ni som vet?. Crysis kändes imo rätt hmm kort och stiliserat, det här kanske har mer pang pang pang flärd?.

Skrivet av v1ctory:

så du menar att om jag skulle dra ner upplösningen från 1280*1024 till 1024*768 så skulle jag kunna spela crysis på high istället för medium, eller iallafall få bättre fps?

Ja, det är ju klart som f'n


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

ser riktigt trevligt ut! nu är det bara en fet burk som saknas :)!

Medlem

Far Cry hade inte aliens, de var muterade apor och människor.


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem
Inaktiv

Snacka om soft att få slippa alla Trigens som hoppar fram och skrämmer livet ur en;)

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av v1ctory:

om jag kör crysis hackfritt på medium funkar farcry på min dator?
vet nån om det kommer bli 16+ eller 18+?

gissar på 16+.

18+ står det på deras hemsida.
http://farcry.uk.ubi.com/index.php?page=home

Medlem

så stod det om crysis också, men det blev 16+ tack för infot iaf:)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar