Nya Alone in the Dark-bilder

Robot
Medlem
Nya Alone in the Dark-bilder

Ser rätt så coolt ut om jag får säga det själv!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jo håller med... har höga förhoppningar på det här.

Medlem

Jupp ser äg ut

Inaktiv

Blir lite rädd när man läst gamereactors förhandstitt..

Men ser onekligen kul ut

Medlem

Tror nog det kan bli riktigt bra synd bara det inte verkar ha så mycket att göra med tidigare alone in the dark spel men blir nog ändå bra.

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Tror nog det kan bli riktigt bra synd bara det inte verkar ha så mycket att göra med tidigare alone in the dark spel men blir nog ändå bra.

Det blir lite som Resident Evil 4, Väcka serien på nytt med nya saker.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ja men sen tyckte inte jag RE4 var särskillt bra heller, bra 3:e person action spel men verkligen inget med horror i det...
Gamla alone in the dark hade ju mycket tänkt i sig och ofta gick det inte att bara panga på, ibland gick det men många monster var ju tvunga att dödas på speciellt sätt något som gjorde spelet jävligt kul och utmanande. Hoppas man fortfarande iaf behöver tänka till lite och inte bara döda allt man ser, blir rätt snabbt tråkigt annars är jag rädd för.

Medlem

Jag tror inte heller att horror delen av det här blir särskilt bra, iaf inte monster-delen av det hela. Små headcrab liknande saker och halv-sega zombies... blandat med någon gammal ockult "kraft" som är ute efter en. Det har man ju sett många gånger innan.

Det som lockar mig är att spelet verkar väldigt filmiskt och skiljer sig lite ifrån andra spel i samma genre med fordon, stora öppna miljöer och bra idéer som inventory:iet.

Håller med om att spelet verkar ha nada med de äldre spelen att göra förutom att huvud karaktären heter Edward Carnby. Trist, hade gärna sett det utspelas i originalets 20-tals miljö. Det hade ju även fått spelet att stå ut mer från mängden... men men, verkar bra i vilket fall som helst.

Medlem

Tycker de har ett spännande gränssnitt till inventoryt.


signatur

.slanger

Inaktiv

Lultar KaneLynch underskattning.

1
Skriv svar