OPM: Forget game of the year. This is one of the best games of all time!

Medlem
OPM: Forget game of the year. This is one of the best games of all time!

Jo så står det i OPM recension av Uncharted 2. De anser att spelet är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts. OPM gav spelet 5/5 och ger det redaktörens val för månadens spel. Det är inte ett litet påstående som bara ökar hypen inför spelets release den 14 Oktober. Spelar själv multiplayer betan just nu och det är ett av det roligaste MP upplevelsen jag någonsin spelat. Let the hype train begin! Enjoy!

BTW. Ska försöka få ihop en preview av spelets MP del till helgen. Kommer göra det i video format och hoppas det kan bli informativt. En liten tease på spelets multiplayer grafik kommer nedan. Spelet är gudomligt snyggt.

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
OPM: Forget game of the year. This is one of the best games of all time!

OPM = ta med en rejäl nypa salt haha


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Dinskugga:

OPM = ta med en rejäl nypa salt haha

Jo visst kan man göra det. Dock har OPM varit ovanligt hårda för att vara ett officiellt magasin. Väldigt sällan de ger full pott till spel om mitt minne är rätt. Detta uttalande har de aldrig skrivit förut vilket också ska tas in i begrundan.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Verkar awesome, nu ska någon bara ge mig en PS3a!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Dinskugga:

OPM = ta med en rejäl nypa salt haha

Jo visst kan man göra det. Dock har OPM varit ovanligt hårda för att vara ett officiellt magasin. Väldigt sällan de ger full pott till spel om mitt minne är rätt. Detta uttalande har de aldrig skrivit förut vilket också ska tas in i begrundan.

Håller med, tycker de har varit väldigt kritiska förr i tiden mot spel som lanserats till ps3an.

Medlem

Ha ha, har sett magnetlister för köksknivar förut men aldrig som bälte för pistoler...
Känns som man glömde något men kan inte riktigt komma på vad...hrm

OPM... som om volvos kundtidning skulle fördömma deras senaste kontainer.. ja menar v70...
fast de förstås, ica kuriren gav ju lidls falukorv bäst i test...

Medlem

Official Playstation Magazine... nuff said


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av TysN:

Official Playstation Magazine... nuff said

Citat:

21/20: Monstruous.
"Long, visually stunning, deep and explosive, Uncharted 2 combines all the qualities you can find in a videogame, and more! A new milestone has been reached in the videogame history."

Observera att betygskalan på tidningen ovan bara går upp till 20 i normala fall.

Ha så kul med Halo map-pack i vinter hahaha

Edit:

Första icke ps3 specifika recension finns att läsa här

Självklart 10/10

Citat:

So finally, Sony get its long-awaited killer-app. And what a beauty it is. Uncharted 2 not only sets benchmarks for visuals (the lighting effects alone are stunning), story and sheer fun, but it also sets a worryingly high target for all that follow it to match. Simply put, Uncharted 2 is a reason to own a PS3.

Citat:

Brilliant, brilliant, brilliant. It looks amazing, plays like a dream and the voice-acting/story-telling will hook you in right from the off. PS3 officially has it?s a killer-app and a million tears are shed by 360 fanboys.

lol....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Skrivet av Sito:
Citat:

So finally, Sony get its long-awaited killer-app. And what a beauty it is. Uncharted 2 not only sets benchmarks for visuals (the lighting effects alone are stunning), story and sheer fun, but it also sets a worryingly high target for all that follow it to match. Simply put, Uncharted 2 is a reason to own a PS3.

Citat:

Brilliant, brilliant, brilliant. It looks amazing, plays like a dream and the voice-acting/story-telling will hook you in right from the off. PS3 officially has it?s a killer-app and a million tears are shed by 360 fanboys.

lol....

Tack för den infon, ska snart lägga upp en nyhet om de recensioner som hunnit publicerats.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

MFZ
Medlem

jag har ju svårt att tro att en officiell tidning skulle såga ett av deras flaggskepp.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

jag har ju svårt att tro att en officiell tidning skulle såga ett av deras flaggskepp.

gameradar 10/10
IGN 9.5

Jag tycker OPM betyg är skäligt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag gjorde just klart för mig att jag ska byta in 2 spel på gamestop för att förhandsboka Uncharted 2


signatur

Rawr

1
Skriv svar