Vanguard: Saga of Heroes uppdaterat

Robot
Medlem
Vanguard: Saga of Heroes uppdaterat

Kan man köpa eget hus och grejer nu?
Sa inte dom att det skulle komma ?

Medlem

Man kunde BYGGA egna hus och egna båtar redan från början..

Medlem

Någon som ens spelar det där längre, hehe.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

En kompis till mig började spela det där för några veckor sedan och hon tycker det är jättebra. Efter att ha lyssnat på hennes snack ett flertal gånger så läste jag en hel del om spelet förra helgen och funderar nu på att köpa det. Verkar riktigt bra faktiskt.

Medlem

Det är ett helt ok spel. Dock gör bristen på spelare det ganska tråkigt :/

Synd på ett bra spel att det släpptes för tidigt.

Medlem

Tyckte spelet såg ut att ha riktligt med potential att komma högt upp på försäljningslistorna. Rätt synd att det blivit som det blivit.

Verkar dock som om spelet blir djupare och renare för varje månad som går, så det kanske blir värt att ta en titt förr eller senare?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ja det är ett riktigt kul spel - men den kunde gott ha haft fler spelare. Lite svårt att göra större grejer när det är ont om folk.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vanguard är nog det mest fulländade MMO:t hittils, det är dock lika krävande rent tidsmässigt men är man några vänner som vill spela ett riktigt grymt spel så finns det inget bättre. Skall man spela så rekommenderar jag spel i par där man ingår Brotherhood? så att man gynnar varandra med XP mm...

Medlem

Potential hade spelet. Utförandet var gräsligt i början och blev tyvärr inte bättre ändå.

Medlem

Enligt många har det skett STORA förbättringar sedan releasen, och folk som gett spelet en extra chans har inte ångrat sig. Själv sitter jag med en buddey key och skall precis testa spelet.

Medlem

Körde spelet en del förut men tröttna på att det va för lite folk och lite för mycke buggar.
Men spelet i sig va riktigt bra.

Synd att dom släppte det 8-12 månader för tidigt.

Men det va att antingen släppa spelet för tidigt eller lägga ner det, för dom hade slut på pengar.
Tyckter att SOE skulle ha gått in med mer pengar då så hade det blivit riktigt bra men men.

1
Skriv svar