Bad Company - få en tidig demonyckel

Medlem

asso fna jag har en nyckel men hur laddar man ner ?

Medlem
Skrivet av xarl:

asso fna jag har en nyckel men hur laddar man ner ?

Market place -> Redeem code, sen är det bara att skriva in koden så får du ladda ner demot

Medlem

Bara så ni vet så går det att "game sharea" demot på PS3. Jag har delat ut mitt till över 15 pers. nu och det funkar utmärkt.

Grymt spel förövrigt måste jag säga. Ljudet är i en klass för sig!

Medlem

marketplace? aldrig sett:P? på ps3?

Medlem
Skrivet av Consollus:

Bara så ni vet så går det att "game sharea" demot på PS3. Jag har delat ut mitt till över 15 pers. nu och det funkar utmärkt.

Grymt spel förövrigt måste jag säga. Ljudet är i en klass för sig!

vad nickar du då? ps3?

jag hitta det fyfan va nice det funkar också

Medlem

"Consollus" heter jag på PS3, men ni kommer inte kunna adda mig. Min lista är full sedan länge.

Medlem

vad menas med game sharea?

Medlem
Skrivet av karbon:

vad menas med game sharea?

Man kan ge ut uppgifterna till det kontot man laddat ner spelet från till andra. Då kan de gå till "download list" (som är en lista där allt som den personen laddat ner sparas) i Playstation Store och ladda ner demot till sin PS3:a.

Medlem
Skrivet av xarl:

marketplace? aldrig sett:P? på ps3?

Jahaaaaaa, Jo jag har Xbox 360 så då vete fan hur du ska göra

Medlem

någon som skulle vilja game-sharea med mej?


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Inaktiv

Nån som vet om man måste ha guld medlemskap för att kunna ladda ner battlefield demot från xbox live när det släpps? När GRID demot släpptes så var man tvungen vänta en vecka efter för att kunna ladda ner demot från xbox live.

Medlem

är det inte typiskt att när det just kommer någon riktig bra nyhet, som man måste vara snabb på, så är man på klassresa!!!!!!!!!!!!


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Jag har ännu en X360-nyckel att ge bort
http://www.fz.se/bloggar/the_game_delusion/p=6167


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

skulle oxå villja att någon gamesherea mig på ps3,
jag heter I-Terrox-I (observera att I är ett stort i) PLZ!!

Medlem

snällt att lägga upp det vid lunch så bara kontorsnissarna o skolkande ungar kan få chansen att få nyckeln, finns ont om internet på verkstan...


signatur

La la la lag!

Inaktiv
Skrivet av Puttrich:

snällt att lägga upp det vid lunch så bara kontorsnissarna o skolkande ungar kan få chansen att få nyckeln, finns ont om internet på verkstan...

Äsch, i vissa skolor så får man gå hem och äta under lunch :D.

Medlem

Jaha... var det bara till 360 och PS3...

Inaktiv

Åhh! Skulle vara guldvärt av den som kunde dela med sig på PS3!
Heter LordCoil.

Var på sjukhuset när det här kom upp med ett skadat ben. Så nu när jag missade det här så kan jag varken sitta och lira spel här inne eller fotboll där ute

Medlem
Skrivet av RastaMan:

Åhh! Skulle vara guldvärt av den som kunde dela med sig på PS3!
Heter LordCoil.

Var på sjukhuset när det här kom upp med ett skadat ben. Så nu när jag missade det här så kan jag varken sitta och lira spel här inne eller fotboll där ute

klaga mer plx......

Medlem

Obalanserat spel tycker jag.
Oasis vinner ju alltid attackers, och Vill man döda någon måste man använda assault vapnet

Medlem
Skrivet av FoxeN:

Obalanserat spel tycker jag.
Oasis vinner ju alltid attackers, och Vill man döda någon måste man använda assault vapnet

Jag hade absolut inga problem med att köra med SPAZ-12 och vinna som defender i betan.

Medlem

Båda grafiken och ljudet är i toppklass, främst ljudet. Vapenljuden är stört realistiska och sköna. :heart:

Inaktiv
Skrivet av karbon:
Skrivet av RastaMan:

Åhh! Skulle vara guldvärt av den som kunde dela med sig på PS3!
Heter LordCoil.

Var på sjukhuset när det här kom upp med ett skadat ben. Så nu när jag missade det här så kan jag varken sitta och lira spel här inne eller fotboll där ute

klaga mer plx......

Så klart man måste vara lite deprimerad nu när sommarlovet börjar, och man sitter med brutet ben Riktigt suger.

Medlem
Skrivet av RastaMan:
Skrivet av karbon:
Skrivet av RastaMan:

Åhh! Skulle vara guldvärt av den som kunde dela med sig på PS3!
Heter LordCoil.

Var på sjukhuset när det här kom upp med ett skadat ben. Så nu när jag missade det här så kan jag varken sitta och lira spel här inne eller fotboll där ute

klaga mer plx......

Så klart man måste vara lite deprimerad nu när sommarlovet börjar, och man sitter med brutet ben Riktigt suger.

jag förstår dig har vart emd om samma sak, var den pissigaste sommaren någonsin, inte värt att riskera något för att miss en sommar.
jag lider med dig.

Medlem

Kul spel, hade det varit till PC hade jag nog köpt det, för ENLIGT MIG hör inte fps hemma på konsol.

Medlem
Skrivet av Heya:

Kul spel, hade det varit till PC hade jag nog köpt det, för ENLIGT MIG hör inte fps hemma på konsol.

Så på grund av någon gammal princip spelar du inte ett spel som du egentligen tycker är roligt? "Nä fy, jag sitter hellre här och har tråkigt!" Stabilt.

Medlem

fan jag missade bara med några månader. fan också


signatur

No mercy just kill

Skriv svar