Se Vader och Yoda i SoulCalibur IV

Robot
Medlem
Se Vader och Yoda i SoulCalibur IV

Jag har nog spelat fö mycket Guilty Gear... Det där såg så seeeegt ut. xD

Medlem
Inaktiv

yodas attacker såg mycket tråkiga ut.

Medlem

yodas var ju lätt bäst..han gjorde faktis om ni inte märkte sonya's move i mitten typ från Mortal Kombat 3

Medlem

... hade de fått för sig att lägga till något sånt här trams i Tekken 6 hade jag bestämt satt mig med armarna i kors och med underläppen putandes.

Medlem

om jag ska vara ärlig tycker jag att både darth vader och yoda ser ut att ha ett rätt enformigt attack utbud ... dom kanske har fler som dom inte visar men det såg iaf väldigt snålt ut om man kört 2an å vet ungefär vad dom andra gubbarna kan göra

Medlem

Var det där Sega Megadrive-versionen eller? Grafiken var ju på Ecco the Dolphin-nivå.

Medlem

Vilken av dem är till vilken plattform? Minns inte men vet att Yoda och Vader finns till varsin...

Flakmonkey
Skrivet av Bobbey:

Vilken av dem är till vilken plattform? Minns inte men vet att Yoda och Vader finns till varsin...

Yoda - 360
Vader - PS3

Inaktiv

Jag tar Yoda framför Spawn som bonuskaraktär vilken dag som helst. Ser fram emot detta!

Värst cash-in någonsin. Inte för att nu Spawn passade så jäkla bra in i SC2 heller.

Medlem

Får ta o skaffa mig en 360 nu.

Medlem

Vader ser ut om en blanding mellan Mitsurugi och Raphael och Yoda ser mest ut som en utflippad Yunsung, känns som om jag hade kunnat klara mig utan båda.

Intressant att armorn pajar f.ö (som om damerna inte var lättklädda nog redan), kanske bara är eyecandy men hade varit intressant om det gav något större taktiskt djup, for better or worse så är det iaf bättre än att bara köra på som innan.

-_- bland den sämsta trailern jag sett på länge -_- soul caliber har bara dalat sedan 2:an


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Öh, hur kan man blockera ett ljus-sabel med armarna?
Saker som får kontakt ljus-sabel skärs sönder i alla filmer jag sett.

Hur kan ett stick/slag med ett vasst vapen inte ens få deras hud att blöda? Vapen skall väl vara farliga/dödliga eller?

Medlem
Skrivet av Gamblor:

Öh, hur kan man blockera ett ljus-sabel med armarna?
Saker som får kontakt ljus-sabel skärs sönder i alla filmer jag sett.

Hur kan ett stick/slag med ett vasst vapen inte ens få deras hud att blöda? Vapen skall väl vara farliga/dödliga eller?

det är ett spel inte en verklighets simulator ;>

Medlem

För övrigt så verkar yoda vara fuskigt jävla kort.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Yodas vanliga slag slår han juh ganska högt upp, så det blir juh som ett vanligt slag bara? Ser ut så i hans trailer iaf.

Ser fram emot SC4, kan bli helskojs, och hade ljussablarna dragit igenom allting så hade spelet varit duktigt tråkigt Gamblor.. sluta vara dum..

Medlem

Jag stör mig mest på att Yoda/Vader är på omslaget. De är inte mer än bonuskaraktärer som inte har något med Soul Calibur att göra. Låt dem locka lolbarn till att köpa spelet, jag bryr mig inte, men ge fan i mitt omslag!

Skrivet av Zerpent:

Jag har nog spelat fö mycket Guilty Gear... Det där såg så seeeegt ut. xD

Jag som SC-spelare tycker också det såg otroligt segt ut. Det beror nog mest på att de som spelade sög. Med två bra spelare mot varandra så blir det ett fasligt tempo, precis som i alla fightingspel.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

För övrigt så verkar yoda vara fuskigt jävla kort.

Yep, verkar bli den nya "Oddjob" som alla slänger sig på.

Medlem
Skrivet av asker:

... hade de fått för sig att lägga till något sånt här trams i Tekken 6 hade jag bestämt satt mig med armarna i kors och med underläppen putandes.

Björnar, pandor, robotar, kängrur och folk gjorda av stockar är mycket bättre! Tror du seriöst på att dom inte lär fylla Tekken 6 med sånt här trams som i tidigare tekken titlar?

Medlem

Det här är de första människorna jag ser som får slag på slag av ett lasersvärd utan att få en nämnvärd skråma.

Kvalitetslir grabbar... kvalité.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

sjukt fattigt att star wars snubbar är med

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Björnar, pandor, robotar, kängrur och folk gjorda av stockar är mycket bättre! Tror du seriöst på att dom inte lär fylla Tekken 6 med sånt här trams som i tidigare tekken titlar?

björnen/pandan (samma karaktär) och kängrun kan jag hålla med om är lite over the top
men stocken (mokujin = träd person) är ju en träningsdocka, och är ju bara kul .. det är ju typ som att spela med Random, fast man byter karaktär varje rond istället för varje match.
robotar (jack6 menar vi? eller brian fury?..cyborg iofs) är helt acceptabelt

det som är värdelöst i SC4 angående dessa karaktärer, är att dom ju inte har något med SC att göra..

men, oseriös fighter .. så de är väll helt ok igentligen .. är väll mest amerikanare som spelar det här hemma i sofforna o garvar o puttar på varran BOOOSH! .. lite lekfullt spel .. typ WiiSports av fighters

edit:
så länge dom inte lägger till något i ps3 versionen av tekken (förutom story mode och sånt) - dvs, karaktärer. så finns det inga out-of-place karaktärer i Tekken6!
det enda dom behöver fixa innan ps3 releasen är framedrops .. vilket är kul då arkad maskinerna är ps3or ..

Medlem

Sitter du på fullaste allvar och kallar SC en oseriös fighter när du själv spelar Tekken? Hade du spelat VF hade jag hållt med dig, men SC är inte ett dugg mindre seriöst än Tekken. Vader och Yoda påverkar ingenting alls, de är konsolspecifika bonuskaraktärer som kommer vara bannade i seriöst spel. Wiisports av fighters, jo tjena. Gå och spela DoA-serien, där snackar vi oseriöst.

Medlem

3D-fighters överlag är "oseriösa". Enda fightingspelet på länge som verkar vettigt är SF4.

Medlem
Skrivet av F3D:

så länge dom inte lägger till något i ps3 versionen av tekken (förutom story mode och sånt) - dvs, karaktärer. så finns det inga out-of-place karaktärer i Tekken6!
det enda dom behöver fixa innan ps3 releasen är framedrops .. vilket är kul då arkad maskinerna är ps3or ..

Har tidigare tekken haft sina out-of-place characters i arkad versionerna? Eller är det något som endast följer med till konsol versionen?

Medlem

Vart tog de RIKTIGA ljuden från ljussablarna vägen?! :(:(

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Har tidigare tekken haft sina out-of-place characters i arkad versionerna? Eller är det något som endast följer med till konsol versionen?

menar du björnarna o kängrur? kan bara säg så sent som 5an och 6an, att dom är med i arkad versionerna där ..

12
Skriv svar