Hell's Highway - film- och bildnytt

Robot
Medlem
Hell's Highway - film- och bildnytt

Vissa av de där cutsceensen såg riktigt coola ut, verkar som om att de iallafall lagt mycket på storyn

Medlem

1. Har för mig att de tidigare bilder de visat sett bättre ut, kan förvisso ha en otal mängd olika anledningar. Ingetdera särskilt viktigt dock.
2. Nog har jag spelat en och annan WW2-shooter, men sällan någon att matcha känslan av Saving Private Ryan. Då skulle det vara innovativt. Några har försökt nå dess intensitet och varit ett bra spel, men ack.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Detta ser jag fram emot. WW2 shooters is teh shit.

Medlem

Såg en annan film på HH på gametrailers fast det var inte denna.


signatur

"I never asked to be squad leader"

Såg väl inte så himla snyggt ut...?

Medlem

Inte alls snyggt...men säkert nått för alla brothers in arms fan. sj spelade jag aldrig nått av spelen

Medlem

När kommer spelet?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Kommer köpa det så fort som möjligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Givet köp, älskar BIA-serien. Hoppas dom har fortsatt hålla det lite halvt realistiskt iaf.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Inaktiv

Hoppas mycket på detta spel. Ordergivning är ett välkommet komplement till historiska shooters.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Ärligt talat, jag kommer att förlåta allt det är jag övertygad om. GE MEJ NUUUUUUU.......!!!

BeW
Medlem

Gillade de tidigare spelen, så man får hoppas att detta blir lyckat:) Kul att de lägger jobb på cutsceens och storyn osv.:D

Inaktiv

Jag gillar att det fanns civila i videon, det gav mig en helt annan känsla och förhoppningsvis så finns det några under striderna.
Ständigt tomma ytor med inget annat än soldater och kanske en höna här och där är lite småtråkigt....ibland.
Verkar bli intressant, jag gillade inte den stora spridningen och dom korta knubbiga vapenmodellerna som fanns i dom tidigare spelen... men förhoppningsvis har dom fixat spridningen lite

Medlem

Jag spelade det första spelet ett tag o var inte imponerad. Man kunde inte träffa det man siktade på (spridningen) eller slänga sig på marken. Sen pangade man gråa Stugs med handgranater genom luckan som aldrig var låst. Jag gav upp när man skulle panga en grå PZ.4:a med multipla Panzerfausts. Bleh, historical correct my ass.....

Inaktiv
Medlem

Aldrig hört namnet förut så det blir nog inget köp för mig...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Aldrig hört namnet förut så det blir nog inget köp för mig...

Brother in Arms menar du?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av mosoloa1:

Aldrig hört namnet förut så det blir nog inget köp för mig...

Brother in Arms menar du?

Jaha men oh, läste in den delen

Men jo nu är jag med, då blir det ett klart köp

Tur du sa det Walty


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Jag har följt BIA spelen, så detta blir ett köp för mig!

Medlem

ser mer ut som en action rulle på trailern än ett Brothers in Arms spel, men ser definitivt fram emot när det släpps

Medlem

Woot. Vilken stor tumme killen har.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Fattar ingenting, såg ett demo där de kämpade sig fram i en trädgård. Det såg brutalt ut, nu ser de ju fan ut som BAttlefield : Heroes.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Spelade och gillade ettan. Men tvåan ville inte fungera i Vista så den har jag fått hoppa över...

Skrivet av Fjornsvavne:

1. Har för mig att de tidigare bilder de visat sett bättre ut, kan förvisso ha en otal mängd olika anledningar. Ingetdera särskilt viktigt dock.
2. Nog har jag spelat en och annan WW2-shooter, men sällan någon att matcha känslan av Saving Private Ryan. Då skulle det vara innovativt. Några har försökt nå dess intensitet och varit ett bra spel, men ack.

Varför snackar alla om "Saving private Ryan"? Den har ju inte tillstymmelse till action som Finska "Okänd soldat" 1985.


signatur
Medlem

Så sent ute de är, verkar inte vara någon mening med WW2 shooters längre, alltför ofta ska spel, filmer och böcker dra ut på saker och ting. Kom med något nytt...

Medlem

Trailern såg mest ut som någon sned actionpangare med ännu mindre krav på taktik än innan. Bleh.

1
Skriv svar