Prince of Persia-trailer från Ubidays

Robot
Medlem
Prince of Persia-trailer från Ubidays

Helt sjukt vad det strömmar nyheter! bra bra!

Så Ubidays?..Hoppas dom fixar en bra serie...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Ser ganska bra ut

Medlem

En pre-rendered trailer.. suck. Inte mycket gameplay.

Medlem

Kanske blir första PoP spelet jag orkar lira

Medlem

Men celshade? Kan jag serien så dåligt eller känns inte det lite omotiverat?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Tror cel-shade kommer funka bra för att få fram ett sagolikt utseende. Något i samma stil som en sagobok tror jag de siktar på, vilket var det stuk jag gillade mest med Sands of Time.

Ser iaf fram emot mer av spelet och hoppas de designar gameplay bättre in i Assassins Creed.

Medlem
QRT
Medlem
Medlem

Är det bara jag men ser inte karatärerna manga inspererade ut och är inte snubben sjukt cool ut med cellshade?


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Oj! Den här storyn har man aldrig hört förr.

Medlem

Har för mig att det inte är riktig "cellshade" utan en utvecklad variant av det, tror jag läste det i någon IGN-intervju...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Den grafiska stilen på prinsen i trailern påminner lite om Raziel från Legacy of Kain: Soul Reaver, det här kan bli ett riktigt bra spel.


signatur

.slanger

Medlem

Ser inte tjejen ut som Natalie Portman?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Prince Of Persia : Heroes of Light?


signatur

Nämen!

FM-guru
F.d. Sisyr

Va fasen är detta för manga/anime-inspirerat skit? Grafiskt alltså...

Medlem

Skulle inte Disney eller vilka det nu vara göra en film i prince of persien serien?

Medlem

Försöker de ytterligare "hårdifiera" prinsen genom att klä ansiktet med massa skynken? Tyckte warrior within var hårt nog.

Medlem

Väldigt snyggt... men prinsen ser inte särskilt persisk ut. Tycker mig snarare se en snubbe från skandinavien, finland kanske? som gillar plåtvantar och spretigt mangahår.

Medlem

En av mina favorit serier for fortsättning! kan inte vänta :)!

1
Skriv svar