Beyond Good & Evil 2 tillkännagivet

Robot
Medlem

:dead:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

:heart:


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem
Medlem

Så jäkla härligt!!!

Medlem

Vad HD det var! Fast vi fick inte se Jade riktigt.. =(

Medlem

ÄNTLIGEN............


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Högst intressant.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ååh va guld, längtar redan

Medlem

hahaha "fifty"

Medlem
QRT
Medlem

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

:):(:P:|8):D:evil::$:heart::down::up:;):\:O


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

YES! ÄNTLIGEN!:D

Medlem

Ta mig tusan på tiden, och ironiskt nog så sitter jag precis och kör igenom Beyond Good & Evil på PC igen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

dregel... Yade var ju snygg redan i ettan, anno 2009 (eller är det nu kommer) kommer hon vara en riktig het brutta. vill se mer!
kommer det fler teasers med de andra karaktärena tror ni, stod ju "1 - the pig" i början. vill se Yade & Secundo och de andra!

MamaGoo Garage...

Medlem

8)8) Underbart! 8)8)


signatur

[spoiler] mööp[/spoiler]

Medlem
Medlem

Spelade 1:an för längesen. Jättebra spel men en bug gjorde att jag inte kunde komma vidare i spelet (hade klarat av ca. 70% då). Högst irriterande.

Kanske på tiden att man ominstallerar och provar spelet en gång till?

Inaktiv
Skrivet av Philip:

Spelade 1:an för längesen. Jättebra spel men en bug gjorde att jag inte kunde komma vidare i spelet (hade klarat av ca. 70% då). Högst irriterande.

Kanske på tiden att man ominstallerar och provar spelet en gång till?

Samma här, provade lira om det två gånger också. ytterst irriterande.

Medlem

Jätteskön trailer juh! Tusan vad sugen man blir på att få göra tvåan nu.

Medlem

Får hoppas på fler sexiga brudar i grönt läppstift.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Ni som inte kommit vidare i spelet vid robbotorna osv i PC veren, det är en bugg finns en privat-utvecklad patch för det, googla på det, jag har den på stationära datorn jag ska setill att laddaupp den så samtliga som inte klarat ut ettan av detta underbara spel ska få göra det.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inaktiv

Så allesammans, - detta spel köööper vi. Gärna flera exemplar var. Inga piratflaggor här inte <3

Medlem

Helt UNDERBART!!!

Medlem

Underbart!

Har första spelet till GameCube och det är väldigt bra. Trodde inte en uppföljare skulle komma, men detta är goda nyheter. Även en stark anledning till att köpa en PS3 eller 360, hehe.

Medlem

Yes! Första spelet är ett av mina absoluta favoritspel. Kan inte hitta ord för hur mycket jag ser fram emot detta!

12
Skriv svar