Patrick Swayze 1952 - 2009

Medlem
Patrick Swayze 1952 - 2009

Och än en gång så har världen blivit lite sämre än innan.

#blogg


signatur
Medlem
Patrick Swayze 1952 - 2009

Vila i frid.

För att hedra hans minne ska jag dra ett maraton med Nord och Syd till helgen. 18 timmar film kan väl inte vara farligt.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

NOBODY puts baby in a corner! RIP


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av Ariath:

Vila i frid.

För att hedra hans minne ska jag dra ett maraton med Nord och Syd till helgen. 18 timmar film kan väl inte vara farligt.

Det kan absolut inte vara farligt så länge det är kvalité, det vet väl vem som helst! Själv hoppas jag på att tv-kanalerna får för sig att sända hans filmer, hade inte suttit helt fel efter många timmars plugg!


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:

Det kan absolut inte vara farligt så länge det är kvalité, det vet väl vem som helst! Själv hoppas jag på att tv-kanalerna får för sig att sända hans filmer, hade inte suttit helt fel efter många timmars plugg!

Det hade verkligen varit nåt. SVT kunde ju köra ett gäng av hans mest kända filmer.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:
Skrivet av Slashneed:

Det kan absolut inte vara farligt så länge det är kvalité, det vet väl vem som helst! Själv hoppas jag på att tv-kanalerna får för sig att sända hans filmer, hade inte suttit helt fel efter många timmars plugg!

Det hade verkligen varit nåt. SVT kunde ju köra ett gäng av hans mest kända filmer.

Vi får hoppas att några av grabbarna/gummorna på SVT läser min blogg med andra ord


signatur
KoP
Medlem

Kanske man gluttar igenom Point break ikväll bara därför.

Skrivet av Ariath:

Vila i frid.

För att hedra hans minne ska jag dra ett maraton med Nord och Syd till helgen. 18 timmar film kan väl inte vara farligt.

18 timmar är inte så farligt. Kom över då jag lagt händerna på nya MacGyver boxen.. 39 dvd skivor att dra av på raken.. ok?

Medlem
Skrivet av KoP:

Kanske man gluttar igenom Point break ikväll bara därför.

Skrivet av Ariath:

Vila i frid.

För att hedra hans minne ska jag dra ett maraton med Nord och Syd till helgen. 18 timmar film kan väl inte vara farligt.

18 timmar är inte så farligt. Kom över då jag lagt händerna på nya MacGyver boxen.. 39 dvd skivor att dra av på raken.. ok?

Maraton när det är som bäst. Syrran har fem säsonger MacGyver på DVD. Det kanske är alla men dom får jag dra igenom också. Vid ett senare tillfälle då:)

Slashneed---> Skicka ett bloggtips till SVT:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Will do, jag kanske kan få leda ett spelprogram om jag har tur, någon av er som kommer ihåg gamle "Kontroll" när det gick? Haha, den programledaren hade inte mycket koll på varken dator eller tv-spel!


signatur
Medlem

Slashneed/ d kmr ja ihåg iaf, han va ju sämst!


signatur

+Werewolf-Legion+

Inaktiv

Snubben gjorde ju bara b-filmer plus var en dålig aktris, jag tycker världen blivit bättre.

Medlem
Skrivet av lvitriol:

Snubben gjorde ju bara b-filmer plus var en dålig aktris, jag tycker världen blivit bättre.

Stackare, hoppas att din världssyn förändras till det bättre någon gång.


signatur
1
Skriv svar