Film - skador i Race Driver: Grid

Robot
Medlem
Film - skador i Race Driver: Grid

Det här spelet verkar rätt nice


signatur
Medlem
Medlem

Ser bara bättre ut för varje gång jag ser det, ett givet köp för min del.

Medlem

Verkar riktigt chef.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Inaktiv

Pc-demot var ju guld i multiplayer.

Medlem
Skrivet av gryzor:

Verkar riktigt chef.

Var är det för uttryck? O_o


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Spelet ser jäkligt bra ut och det är riktigt bra bilfysik. Till skillnad från pro street för den är...skum?!(fysiken)

Men att skademodellerna skulle vara så speciellt coola här tycker jag inte. Dem är rätt fjuttiga faktist. rutan pajjar. Bilen blir lit tillbucklad och så men det är verkligen inte så att du ser hur det flyger delar åt alla håll när du krockar i 300km/h.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Gillar vanligtvis inte bilspel men detta blir nog ett lir jag kommer köpa.

Inaktiv

btw var i kontakt med webhallen idag, verkar som det är försenat till den 06/06 trots allt.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av Sn4rk:

gillar doppler effekten i början "njiiiiauoO boom"

Medlem

Har aldrig riktigt förstått mig på ban racing. men ett streetracing lir eller NFS med den fusiken hade ju varit nice. typ most wanted


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Trevligt att de äntligen börjar fokusera lite på skador igen. Finns verkligen inte många spel sedan carmageddon-tiden där man har möjlighet att göra sin bil rejält ramsne, något jag verkligen saknar.. med dagens fysikmotorer kan det väl inte vara så jävla svårt? Saknar verkligen känslan av att dra in i något hårt smalt och vika bilen på mitten

Medlem
Skrivet av Katana:

Trevligt att de äntligen börjar fokusera lite på skador igen. Finns verkligen inte många spel sedan carmageddon-tiden där man har möjlighet att göra sin bil rejält ramsne, något jag verkligen saknar.. med dagens fysikmotorer kan det väl inte vara så jävla svårt? Saknar verkligen känslan av att dra in i något hårt smalt och vika bilen på mitten

Håller fullständigt med dig.
I mitt tycke så har Burnout Paradise de bästa skademodellerna efter Carmageddon II.
Någon som kommer ihåg hur EA skröt om att NFS: Prostreet hade de bästa skademodellerna någonsin?


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Katana:

Trevligt att de äntligen börjar fokusera lite på skador igen. Finns verkligen inte många spel sedan carmageddon-tiden där man har möjlighet att göra sin bil rejält ramsne, något jag verkligen saknar.. med dagens fysikmotorer kan det väl inte vara så jävla svårt? Saknar verkligen känslan av att dra in i något hårt smalt och vika bilen på mitten

Det går ju att förstöra bilarna riktigt ordentligt i GTA IV Jävligt kul när man landar upp och ned och hela taket är inbucklat.

Inaktiv

Otroligt, vilket spel detta kommer bli


signatur
Medlem

Ja jag är helt blow away med grafiken, skademodellen och känslan som förmedlas i.a.f. via filmerna. Det här bli nog första spelet till min nya burk som kommer... om ett allt för långt tag.

Sista (eg. näst sista) krashen var så jäkla spektakulär. Så vackert! *snyft*

Medlem

med andra ord konsentrera de mest på skador ãn bilskänslan,jaja,blir säkert ett bra arkadspel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

med andra ord konsentrera de mest på skador ãn bilskänslan,jaja,blir säkert ett bra arkadspel.

dom har gjort bra fysik till tidigare spel, copy-paste.

Medlem

Någon som vet när det kommer? För bövelen alla sidor säger antingen 6 Juni eller 30 Maj, vem ska man lita på lixom.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv

6:e juni


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar