Snart en halv miljon Age of Conan-spelare

Robot
Medlem
Snart en halv miljon Age of Conan-spelare

Bra att wow äntligen får lite konkurrens

Medlem

Visst är det spektakulärt - men hur många kommer stanna lika länge som de stannat i WoW?

time will tell

Inaktiv

Ser fram emot eran recension men skulle ni kunna länka de recensine ni nämde?

Medlem

Kul att höra! Har spelat detta sedan det släpptes och måste påpeka att det verkligen lever upp till de förväntningar jag hade. Snygg grafik, roliga strider och massvis med våld, mumma!

Medlem

Boobs, Blood, Beer and Brawn spelet lite kortfattat, tror personligen att AOC kommer bli en av dom större MMO som är ute på marknaden, som det är nu så är det lite väll mycket barn sjukdomar, och interface/chat ska vi inte prata om, tror utvecklarna tycket "fan jag är skitnödig men jag måste lämna in en skiss på HUD'en"
Dom stor inom MMO kommer vara WoW, AoC och EVE, troligen i den ordningen

Inaktiv

Såklart att det blir mycket spelare nu i början, väldigt hypat spel. Men hoppas att det ökar! Need more noobs to slay =). Nä men väldigt bra spel, funkar fint fast det nyligen släppts.

Medlem

Jag väntar på en FZ res. innan jag lovprisar AoC

Inaktiv

HAr lirat AOC sedan släpp och är mycket nöjd.. Otroligt bra grafik om man har datorn som pallar, striderna blir aldrig tråkiga och questerna är de bästa jag sett någonsin!

Medlem

Ska bli intressant att se om denna ökning kan hålla sig. Annars blir det väl lite som Lord of the Rings online, som såg ut att kunna bli en WoW dödare ett tag men som slutade växa efter ett tag. WoW växer fortfarande, och har en stadig mängd spelare. Blir svårt att slå det.

Medlem

Sista var väl onödigt? Jag tycker tex inte att WOW är det minsta bra,har 10 miljoner spelare blivit blåsta då eller philip??


signatur

Antec Sonata 3 Asus Commando Asus Physx Q6600@3600mhz@Vattenkylning 4Gb dominator 8500 SAPPHIRE HD4850 Dlink DGL4300 Ikari Laser

Medlem

Vad snackar folk om? "Nu får WOW lite konkurrens", det har dom redan! Guild Wars! NOOBS

GW har också 5 mille spelare så de så^^


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

Vad snackar folk om? "Nu får WOW lite konkurrens", det har dom redan! Guild Wars! NOOBS

GW har också 5 mille spelare så de så^^

"noobs" är väl lite överdrivet?
Nee, det här kommer bli en riktig konkurent ;):P

Medlem

Gott....ska bli spännande att läsa pcgamers recension

Medlem

Jo okej att säga noobs var att gå över gränsen :D.

Men det häftiga är att spelet är 18+ som gör att allt blir vuxet och mer seriöst mot vad World Of Children är


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Vad snackar folk om? "Nu får WOW lite konkurrens", det har dom redan! Guild Wars! NOOBS

GW har också 5 mille spelare så de så^^

"noobs" - ja det var väl att ta i.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Är också ute efter länkade recensioner, inte hittat några än förutom dom funcom själv länkat på hemsidan


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

18+ so what. En 15 åring kan lätt gå in på en spelbutik och köpa age of conan.. Spelar nog ingen större roll var åldersgränsen ligger.

Medlem

Intressant att ni tidigare rapporterade om att 700.000 ex hade förbokats, och nu spelar ni (fz) förvånade att spelet har 400.000 spelare? Jag är förvånad över att det inte var fler.

Medlem

Klart det bästa MMO spelet på ett bra tag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Alla som förbokat har inte kunnat komma in, det är därför det är slut på spelet i princip överallt... De har inte ens öppnat för guest trial accounts då de måste få plats med alla som redan betalt.

Vad jag hört av kollegor som spelar så är det rätt buggigt med quest å sånt men att det ändå är ballt. Speciellt på RPG-servern där folk faktiskt rollspelar Cimmerians och Stygians

Medlem

Skulle man haft jobb i sommar hade man köpt det, nu finns inte den minsta lilla chansen till det. Snåla norrmänn

Medlem

Massa WoW-FanBoys här xD
AoC <3 mycket bättre än WoW imo.

Inaktiv

Inget sånt här kommer ens komma i närheten av WoW!

Skrivet av cruuse:

18+ so what. En 15 åring kan lätt gå in på en spelbutik och köpa age of conan.. Spelar nog ingen större roll var åldersgränsen ligger.

Jo, men tanke på att detta är ett betalspel så kommer nog inte föräldrarna gå med på att betala.

Skrivet av mosoloa1:

Vad snackar folk om? "Nu får WOW lite konkurrens", det har dom redan! Guild Wars! NOOBS

GW har också 5 mille spelare så de så^^

Det är redan på väg neråt... Inget att satsa på.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Spelet suger fett, precis som LOTRO


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Spelet suger fett, precis som LOTRO

Nej precis som du

Tpiom: Nedåt? Nej, upp! Snart kommer GW2 och då kommer folk vara som galna.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ärligt, hur mycket annorlunda kan ett fantasy mmorpg bli i det stora hela? Det enda som gör ett mmog spelvärt i längden är de man spelar med, de sociala kontakterna, resten blir bara upprepningar efter att man gjort det första gången.

Medlem

Är riktigt sugen på att prova detta. Skulle isf bli mitt första mmo Synd bara att det släpps precis när sommaren börjar. Då vill man ju göra annat om dagarna och kvällarna Får väl hoppas på en riktigt svensk sommar.

Medlem

Inte så oväntat tycker jag, deras PR-avdelning kan i alla fall klappa sig på ryggen tycker jag.

Medlem

Tycker alla som inte testat det ska vara tysta, det är fan hur coolt som helst och kommer kicka ner WoW från tronen.

123
Skriv svar