Allvarligt med Uwe Boll

Medlem
Skrivet av Heat:

Död åt uwe boll.. har förstört ALLA filmer han har försökt sig på

Hur tänker du nu? Att han har förstört sina egna filmer genom att regissera dem som han inte skulle göra?

Personligen skulle jag vilja ser mer folk som uwe. Som det är nu ar alla filmer skitdyra att göra och alla producenter är så rädda för att ta en chans och sticka ut, vilket medför att alla filmer blir samma ljumna sörja.
Nej, mer zombiefilmer och annat udda


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Det vore helt okej om Uwe Boll gjorde värdelösa filmer på egna licenser eller barbie-teman. Men nu råkar det vara så att han gör filmer av det vi älskar mest, våra favoritspel. Därför känns det ibland tungt att han förstör en potentiellt bra film.
Vem skulle få för sig att göra en film på en licens som Uwe redan gjort film på? Det vore rena rama självmordet.

Medlem

Den mannen har fått nyvunnen respekt, skön snubbe. FUCK THE NORM, SPÖA ALLA SOM ÄR SOM ALLA ANDRA!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Uwe Boll for president!

Medlem
Skrivet av Kovski:

Boll gör riktigt usla filmer och han borde sluta försöka göra film på tv-spel.

Fan va trött jag e på den attityden.. Det är lika moget som att pajkasta microsoft


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Uwe är kung! Jag tycker han har lyckats riktigt bra med sina filmer med tanke på budgeten han haft.


signatur

Spelat sedan q2 :)

Inaktiv

Säga vad man vill om hans filmer, men han verkar ju tjäna pengar på sina filmer - vilket gör hans existens i filmbranschen legitimerad per automatik. Såg intervjun igår och tyckte den var klart sevärd och belyser troligen hur filmvärlden ter sig för de mindre spelarna, även om Bolls filmer troligen har mer budget än exempelvis Blair Witch Project hade när det begav sig.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

"Bush used the SEPTEMBER 11 to start a war against a country what had nothing to do with Bin Laden etc.... but this all doesnt matter because you are all busy to THINK that INDIANA JONES or NARNIA are important movies ... but in real they are empty shells of an industry what wants to make money and what wants to keep you looking "escape movies" with nothing in it. in between they are putting some CONTROVERSIAL movies to show that they can do also IMPORTANT movies ...but also this movies are not really critical....they only supporting the system and not showing the big picture. and POSTAL shows the BIG PICTURE ...it nails the absurd situation with all the stupid religions, races and nations we are living in"

Så sant så sant.!

ÖÖÖÖÖÖWEH! KLAPP KLAPP Michael bay OOOOOIIEEWS!

Åh, nu vill ni se mer apkonster men istället ska jag berätta för er vilken djup människa jag är ^^ Se mina filmer, det finns mycket som är värre i denna världen. Seriöst nu alltså. OOOEWWÖÖÖ!

Medlem

Ändrade faktiskt min bild om Boll nu. Han har helt rätt i vissa frågor, faktiskt.

12
Skriv svar