Exklusivt - film från Far Cry 2

Robot
Medlem
Exklusivt - film från Far Cry 2

Nice!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem

Skulle inte förvåna mig om detta spöar det trista Crysis...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem

ska lätt köpa de till ps3^^


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem

Jag tycker bara det verkar bättre och bättre så fort de släpper media

Medlem

Bara jag som får lite stalker vibbar?

Medlem

trevlig grafik, speciellt 'grönområdena'. såg dock lite fjantigt ut när han skjöt på nån stor gastank och det började spruta eld ur'n

Medlem

coolt


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

ser inte ut att vara någon skön närvaro

Inaktiv

Nja, ser roligt och snyggt ut men jag håller med lapa här över mig. Närvaron ser inte sådär härlig ut som den gjorde och är i Crysis samt FarCry.

Medlem

Varför ser det hackigt ut :/ Känns som det är låg framerate på videon.

Medlem

Härlig trailer.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

känns helt klart lovande. haze var en besvikelse, men det verkar inte spela så stor roll... med battlefield bad company, killzone 2 och det här lär helt klart släcka min fps törst

Medlem
Skrivet av koleny:

Bara jag som får lite stalker vibbar?

Ja, du måste vara den ENDA som får stalker vibbar av detta o.o

Såg någon video från detta på en annan sida, där man drog ur kulorna ur kroppen med en multitool och kniv. Finns väl små coola aspekter i spelet men i övrigt tycker ja hela gun gameplay ser väldigt stelt ut.

Medlem

Jag tycker att hela gameplayfaderittan ser ut att vara lite stel alltså. Påminner mig lite grann om boiling point faktiskt. hmm...

men det lär ju spöa crysis iaf - det får man hoppas

Inaktiv

nån som vet om det kommer att vara någon form av multiplayer ? om det är så kommer man att sprinnga runt på oändliga savanner och jaga zebror ?

Medlem

Hoppas på COOP. Då är det the game of the year fan.

Medlem

Hur är 2:an relaterad till Far Cry? Bara namnet?

Medlem

crysis var bra, men storyn var både kort o trist.
Tror detta kommer vara mkt bättre, plus att världen ser mkt mer levande ut än crysis


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Kan mycket väl bli årets spel imho

Medlem

Jag hoppas på detta. Far Cry är ju riktigt häftigt i dess djungelmiljöer men jag tror att detta blir bra med lite mer öppen miljö. Om detta också hade varit bara djungelgrejs så hade man väll blivit lite uttjatad, kanske? Jag gillar både Far Cry och Crysis och tror på att detta blir bra också. Det verkar det ju vara om man har sett på tidigare tech demon där de visat dagscykeln, gräsbränder och annat.


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Inaktiv

Vadå exklusivt jag fick ju den här i ett mail haha från ubisoft sluta leka speciella fz XP

Medlem

Jag åker lite i berg och dalbana i mitt tycke för detta spel. Ena stunden ser det riktigt lovande ut, andra stunden känns det som att spelet helt har tappat "själen och känslan". Ska bli intressant ju mer man ser av spelet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Som Redmac, verkar bra ibland och sedan så tappas det av lite. Miljön verkar vara lite torr, men får hoppas på det bättre.
Lungt ett spel man kommer hålla ögonen på.

Medlem

Håller med Redmac, Pvt Nils.

Medlem
Skrivet av Angelino:

crysis var bra, men storyn var både kort o trist.
Tror detta kommer vara mkt bättre, plus att världen ser mkt mer levande ut än crysis

Jo men Crysis är inte slut än det kommer två episoder till så det ska bli intressant å se hur det spelar ut sig


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Snyggt men lite "stelt" är det som poppar upp när jag sett de olika filmerna.

Medlem

tror det antligen kommer bli allt va crysis inte va ellr lika uselt.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

blir det bättre än crysis blir det ett köp!

12
Skriv svar