Race Driver: Grid fotat

Robot
Medlem
Race Driver: Grid fotat

alla andra racingspelsutvecklare = konkurs.

Medlem
Skrivet av stellanj:

alla andra racingspelsutvecklare = konkurs.

knappast, grid är ett helt okej arkadspel inget mer.men det är min personliga åsikt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Så länge man låter bli att stänga av traction control så är G.R.i.D så förbannat coolt.

Jag har inte köpt ett bilspel på så länge men GRID är förbeställt!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

omg... Eyecandy overdose!

Medlem

Synd bara att detta jävla spel inte stödjer Logitech Rumble Gamepad 2 fullt ut. Fan ta Codemasters!

Inaktiv

Längtar så in i heeeee....

bara 10 dagar kvar nu 8)


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Hmm installerade nu senaste versionen utav Logitech Gaming Software (5.02.116) och det verkar fungera bättre nu... fast jag måste tweaka lite till för att få det precis som jag vill ha det.

Ahja känns mycket bättre nu än innan när jag körde v. 5.01 av mjukvaran.

Medlem

bara 10 dagar kvar ? om du läste texten så står de att Grid har blivit framflyttat och de släpps 2008-05-30 så enligt mig är de bara 3 dagar kvar

Medlem

Måste säga att driftingen i demot har hjälpt mig fördriva x antal timmar, riktigt underhållande.

Medlem
Skrivet av b0ne:

Så länge man låter bli att stänga av traction control så är G.R.i.D så förbannat coolt.

för mig är det helt tvärtom.. traction control och dedär förstörde spelet helt för mig.. skitjobbigt när bilen känns som upphängd i gummiband ju >_<

rätt sjysst arkad-racing-lir, kan kanske bli ett köp.

jävligt trevlig grafik, lite väl mycket bloom bara, precis som i Dirt, men bör gå att tweaka bort i Grid med.

Medlem

Körde utan allt lull lull i början, funkade bra i single player men när man körde online var bromshjälpen nästan ett måste för att hinna med de bättre spelarna, går inte "nita" direkt utan att tappa fästet och därmed kan man inte svänga ordentligt in i en kurva, om man inte har ratt eller nåt liknande med lite bredare skala på bromsen då förstås.

Resten klarar jag mig utan dock.

Medlem

Inget slår Gran Turismo 5.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Avstängd

Jag tyckte det var sådär, jag gillade inte att drift-bilen accelererade från 0 - 100km/h på mindre än 3sek. Men vad vet jag, den kanske är så snabb?

Medlem

mosoloa1 tror inte det är tänkt de heller

Medlem

Efter några timmar med demot till ps3 så måste jag säga att detta lir äger upp gt5p i brygga.
Man ska kanske inte jämnföra dessa lir så hårt med varandra men i ren körglädje så vinner Grid i mitt tycke.
Har alltid avgudat (nästan fanboyat) allt vad som Gran Turismo stått för.
Men nu har Polyphony en hel del att leva upp till om gt5 ska sitta kvar på tronen som bilspelens bilspel.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Pansarknekt

Svincoolt- aeger på XBOX360 med triggerknapparna och analog styrning.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv
Skrivet av Girre:

bara 10 dagar kvar ? om du läste texten så står de att Grid har blivit framflyttat och de släpps 2008-05-30 så enligt mig är de bara 3 dagar kvar

wtf, det är ju helt sjukt. missade det, sorry. gick efter webhallens daturm som fortfarande står 06/06

EDIT: Har förbokat det samt ett headset nu, adda på (PS3) (signatur) om ni vill köra besinningslöst i helgen!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Det blir nog ett inköp på fredag. Tyckte demot var riktigt, riktigt bra. Hos Gamerankings har det fått 89% i medelbetyg. (360-versionen) Det måste ju ses som godkänt.:up:


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Inaktiv
Skrivet av Philip:

Synd bara att detta jävla spel inte stödjer Logitech Rumble Gamepad 2 fullt ut. Fan ta Codemasters!

Lär fixas i en patch. 8)

1
Skriv svar