Infinite Undiscovery daterat och filmat

Robot
Infinite Undiscovery daterat och filmat

Ser inte så bra ut..

Medlem

Sweet, hoppas att det här blir ett bra final fantasy substitut för oss 360 ägare...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Håller med. Ser ut som crap. Ful färgskala på karaktärerna, usla karaktärsdesigners (jämför "White Knight" till PS3 eller ett Final Fantasy spel).

Får se hur pass bra fighting blir. Lost Odyssys fighting var ju skittråkig.

Medlem

"You look like twins!"

Förstår inte varför hon blev förvånad. Jag tyckte alla såg likadana ut, fast med olika frisyrer och hårfärg.

Inaktiv

hahaha! vid 2:21, första gången jag tittade igenom trailern så ba, Va?! Pikachu?! men näe, Peacock Blue, lol

:/ ser ut ungefär som de tidigare triace spelen... det enda bra spel de gjort i min mening var star ocean 2 och bevislingen enda spelet med en anime, vilket antagligen menar att det var mer poppis än andra spel. Jag vet inte vad som hände efteråt... men jag HOPPAS och ber till gud att det finns japanska röster (vilket för övrigt nästan är och borde vara standard), det kanske höjer spelet lite i alla fall...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Åter igen märker man hur japanerna inte lägger mkt tid på grafiken... jaja hoppas att stridssystemet leverar som Tri-ace har gjort i sina tidigare spel Fast det där med att det ska komma i September, trodde det bara gällde Japan och eventuellt USA...

Medlem

orka.. och ja alla japanska spel ser lika dana ut till designen tycker jag.. något mellan tecknat & animie wtf..

Inaktiv

Ser guld ut. Men dom kan gott ta sin tid, har inte hunnit med de andra spelen i samma genre till 360 än.

Medlem

Det ser helt fantastiskt larvigt ut

1
Skriv svar