NBA Ballers: Chosen One

Robot
NBA Ballers: Chosen One

Det finns en modern myt om en basketspelare i Harlem på 60-talet. Det sägs att Earl "the Goat" Manigault hade kunnat bli världens bästa basketspelare. Han växte upp i samma kvarter som några av dåtidens absolut bästa spelare, men till skillnad från hans motståndare nådde han aldrig NBA på grund av sina drogproblem. En sorglig historia med andra ord. En annan sorglig baskethistoria är NBA Ballers: Chosen One.


Medlem
NBA Ballers till 360 testat

Ser ut som en massa plastgubbar som spelar basket!

Medlem

Inget överraskande betyg, all reklam man sätt av det här spelet är ju bara filmer på bling, vem fan vill ha det i ett spel?!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Blev nästan förvånad över att det fick så högt:P

Inaktiv

"Snygga menyer" Hahaha, något positivt finns det alltid.

Medlem

Ganska självklart att basket är enformigt.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Roligt att läsa sågningar. Hade gärna sett att recensenten gick in mer detaljerat om vad som sög med spelet.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Ganska självklart att basket är enformigt.

Oh nej! Se bara på NBA 2k8 (eller nästan hela 2k-serien). Ej enformigt, utan mer som basket SKA vara. Överraskande och med mängder av realistiska och välanpassade "moves".

Eller kanske du bara inte gillar basket?

Medlem

Först trodde jag det bara var till Xbox360 men nu såg jag när man kollar på "Plattformar".

Måste ni ha Xbox360 bild på spelet när det nu släpps till båda konsolerna? (PS3 och Xbox360). Bokstaven P ligger före X i alfabetet så det är ju inte har jag förstått.

Mitt förslag skulle vara om ni hade bilder på båda fodralen av spelet till båda konsolerna, skulle bli mer rättvist då.

Men annars bra recension ...dags för lite bättre spel att recensera tror jag.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

(kollar på bild albumet) Det är ju ofta men ser basket matcher på flygplatser...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Först trodde jag det bara var till Xbox360 men nu såg jag när man kollar på "Plattformar".

Måste ni ha Xbox360 bild på spelet när det nu släpps till båda konsolerna? (PS3 och Xbox360). Bokstaven P ligger före X i alfabetet så det är ju inte har jag förstått.

Mitt förslag skulle vara om ni hade bilder på båda fodralen av spelet till båda konsolerna, skulle bli mer rättvist då.

Men annars bra recension ...dags för lite bättre spel att recensera tror jag.

Recensionen är till 360, om du inte märkte det...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör
Skrivet av mosoloa1:

Först trodde jag det bara var till Xbox360 men nu såg jag när man kollar på "Plattformar". [...]

Nu förstår jag inte riktigt. I spelets bildalbum finns ett gäng skärmdumpar som inte är kopplade till någon plattform.

Vi tar inte konsolskärmdumpar själva, så vi kan inte välja från vilka plattformar bilderna kommer. För det mesta är det hursomhelst ingen större skillnad mellan 360 och PS3.


signatur
Medlem

Okej. Då vet jag


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ser ganska snyggt ut!


signatur

B lup

1
Skriv svar