Red Alert 3 plåtat

Robot
Inaktiv
Red Alert 3 plåtat

3D Kirovs, yummi


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Ser riktigt bra ut!

Medlem

Ser lite ut som ett leksaksland

Medlem
Skrivet av Walkma:

Ser lite ut som ett leksaksland

exakt!

och varför, varför, varför ska

j*vla *ckel

japan vara med?(inget ont menat) vad har dom i C&C att göra?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Näj ser ut som ett leksaksland som Walkma säger! Lite mer dystert o mörkt tack..

Medlem

Kan bli ett kanton spel synd att känslan säkert inte kommer ligga kvar i baljan


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Stora plastrobotar ftw!

Red Alert har inte varit bra sen, ja...Red Alert. Tvåan gjorde allting mindre fläskigt och mer leksaks-aktigt och det ser ut som trean kommer sätta den sista spiken i kistan för serien.

kit
Medlem

Varför gör de ett leksaksspel av vårt kära Red Alert

Förr var minsann Red Alert ett coolare alternativ med hårda Soviet mot ett dynamiskt Alliance, det var mycket känsla i det kommar jag ihåg. Det här känns bara som en dålig updatering av RA2
..hoppas jag har fel

Medlem

Ser lite för "plastigt" ut.... Då i negativ bemärkelse.

Medlem

grafiken påminner lite om sc2 imo ...hehe.
gameplaymässigt kommer det nog vara bättre än cnc3 iaf av vad jag läst.

thumba:
ww2 hände aldrig i red alert, så japan forsatte att växa och har blivit en stormakt gissar jag på.

Medlem

RA 3 - The horror of happy town

Det är det jag ser . Gillar inte alls stilen. Var är stämningen? Vill man ut i strid?
Nej.
Man blir snarare sugen på att skaffa sig en propellerkeps och kortbyxor...

Medlem

Tja... LEGO, SimCity och glada pastelfärger är inte riktigt vad som uppmuntrar till ohämmat våldsbrukande =/

Medlem
Skrivet av peteh:

grafiken påminner lite om sc2 imo ...hehe.
gameplaymässigt kommer det nog vara bättre än cnc3 iaf av vad jag läst.

thumba:
ww2 hände aldrig i red alert, så japan forsatte att växa och har blivit en stormakt gissar jag på.

håller inte med dig angående att det ser ut som sc2, titta på dem senaste bilderna från spelet, ser bättre ut än det gjorde för ett år sen

Medlem

Att försöka kapa åt sig sig Starcraft 2s marknadsandel är ganska våghalsigt, med tanke på hur tråkigt C&C3 var så ser det mörkt ut för detta spel. Nästa steg i marknadsföringen är väl lite bodacious beauties, kom igen EA inget att förlora här! ;P

edit: http://www.fz.se/bilder/arkiv/p/phl2otxy4rd5s7evakgn9wuc1j3m6...
Ser exakt ut som när man var liten och lekte med LEGO.

Inaktiv

I like it.
Gillar ljuset och grafiken. Jag stör mig något fruktansvärt på att så många spel idag skapar en "verklighetskänsla" genom att lägga till en massa "glow" på byggnader och enheter. Med "glow" menar jag att allt ser väldigt blankt och polerat ut (se t.ex. NFS där alla vägar ser ut att vara regnvåta, trots att det inte regnat)

Tror detta kan bli ett bra spel, om gameplayet håller.


signatur

.

Medlem

Hade blivit bra om westwood funnits, men nej detta börjar se för fan löjligt ut, är vi i legoland nu eller ?

Inaktiv

färger och jävligt sjuka idéer, kan inte säga jag gillar det tyvärr


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av moondragon:

håller inte med dig angående att det ser ut som sc2, titta på dem senaste bilderna från spelet, ser bättre ut än det gjorde för ett år sen

har inte sagt att sc2 är fult och jag vet att det ser bättre ut nu än för ett år sen.

Det jag menar är att grafiken inte ser så realistisk ut, men det kan fortfarande se bra ut för det.
själv tycker jag både ra3 och sc2 ser helt ok ut.

Medlem

Har dom ens tittat på hur grafiken i Red Alert 1 och 2 ser ut? Fanns ju inte heller några laserkanoner eller något sånt då. Det här kommer aldrig vara lika bra som dom gamla red alert.

Medlem

Första bilden såg bra ut, men mechs?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av peteh:

thumba:
ww2 hände aldrig i red alert, så japan forsatte att växa och har blivit en stormakt gissar jag på.

Fel, fel, fel, gör om, gör rätt:up:

Storyn i den här delen(om jag kommer ihåg den rätt) är att sovjet inte är glada över hur deras land har utvecklats och reser tillbaka i tiden för att "fixa" det.

De är bara de att när dom har kommit tillbakaså har en nya stormakt växt fram, Japan...

sen hände WW2 visst i red alert de hände bara på femtiotalet och hette Great World War II istället för bara World War II;)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

RA <33<<3<3<33<<3<3<3

Medlem

Oh yeah... som RA2 med kick-ass grafik. Kan det bli bättre? Svar: Nej.

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av peteh:

thumba:
ww2 hände aldrig i red alert, så japan forsatte att växa och har blivit en stormakt gissar jag på.

Fel, fel, fel, gör om, gör rätt:up:

Storyn i den här delen(om jag kommer ihåg den rätt) är att sovjet inte är glada över hur deras land har utvecklats och reser tillbaka i tiden för att "fixa" det.

De är bara de att när dom har kommit tillbakaså har en nya stormakt växt fram, Japan...

sen hände WW2 visst i red alert de hände bara på femtiotalet och hette Great World War II istället för bara World War II;)

hehe aja har hursomhelst hellre Japan som ny sida än en evil bald guy med mindcontrol.

Skrivet av kit:

Varför gör de ett leksaksspel av vårt kära Red Alert

Förr var minsann Red Alert ett coolare alternativ med hårda Soviet mot ett dynamiskt Alliance, det var mycket känsla i det kommar jag ihåg. Det här känns bara som en dålig updatering av RA2
..hoppas jag har fel

Håller fullständigt med dig.


signatur
Medlem
Inaktiv
Skrivet av Petah:

http://www.fz.se/bilder/?id=66566

Haha vadå färgglatt.

påminner om wc3!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem

det ser ut som ett dåligt mod av CC3 :/

Medlem

RIP RA.


signatur

I'm a snake, follow me!

12
Skriv svar