Red Alert 3 plåtat

Medlem

Visst ser de färggrant å fint ut, men jag hade nog väntat mig något lite annat ändå måste jag säga.

Medlem

Sluta kalla spelet Red Alert, det är inte red alert längre *går coh spelar ettan*


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv

Ser ut som något från LEGO. Vad har hänt liksom ?

Medlem

kom bara kom! <3

Avstängd

detta vill nog lillbrorsan ha, jag med

Medlem

Ser mumsigt ut.

Medlem

Is it eatable?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Detta är ett spel värt att skaffa!

Så jävla coolt. Men hoppas bara inte att det blir för färgrikt och hoppas att luftskeppen är kvar

Medlem

Fyyyyyyyfaaaaaaannn det ser ut som en japansk reklamfilm för ultratjackade powerhyper ninjas 12.

När jag hörde talas om att de skulle göra en trea så Highfiveade jag mig själv mentalt men det här är en ruggig j*vla besvikelse.

usch fy blä och kräk


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

nä usch, det får allt vara riktigt bra gameplay för att man ska stå ut med den här grafiken, hoppas de som skapade RA på Westwood studios tid slipper se vad som har hänt med deras klassiker (på den tiden gjorde Frank Klepacki superbra musik till spelen också, nostalgi).

Medlem
Skrivet av Tr0ll:
Skrivet av Petah:

http://www.fz.se/bilder/?id=66566

Haha vadå färgglatt.

påminner om wc3!

ser faktiskt ut som en skirmish bana, hoppas iallafall att det är det.

Medlem
Skrivet av conthox:

Första bilden såg bra ut, men mechs?

Den lilla respekt jag fått för EA iom C&C3 försvann i samma ögonblick jag såg att de inkluderat samurai-mechs.

Liksom, vad röker de på EA egentligen?

Medlem

Usch, leksaker de har förstört känslan.

Medlem

Fan vilket gnäll

Jag älskar verkligen de tidigare RA spelen, och utifrån vad jag har sett av trean kommer jag älska den också. Med andra ord tycker jag att det ser förjävla bra ut.

EA har mitt fulla förtroende efter C&C 3.

http://img159.imageshack.us/img159/4986/redalert3screenshot2c...
http://img377.imageshack.us/img377/2093/screen1bigut0.jpg
http://img81.imageshack.us/img81/8945/6204largerf4.jpg

Dom är lika som bär tycker då jag. Och ni som klagar om lego, jag tycker då banne mig att Soviets powerplants i RA1 liknar Duplo klossar.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Red Alert serien har ju alltid varit lite mer oseriös och "lattjo" än vanliga Command & Conquer. Tyvärr inget för mig!

Medlem

Var är antennerna till de små gulliga radiobilarna jag ser på bilden? Suck.....

Det var då ingen som frågade fansen vad de ville ha i alla fall.

Det måste ha varit den asiatiske chefsutvecklarens dotter Sukiyaki på tre år som fick bestämma de färgglada kulörerna på stridsvagnarna. Usch... USCH vilken otrolig besvikelse för oss trogna RA:are.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Ser ju helt okej ut men varför köpa detta spel när DoW 2 och SC 2 kommer senare i år(förhoppningsvis)?

Inaktiv

Börjar ni bli gamla eller? Är ni tillbakasträvare?

Dumt i så fall, plocka fram det gamla spelet om ni vill att det ska vara som det gamla spelet.

Läser man om andra spel så klagas det på att de ser för verkliga ut, eller för bruna och "åh nej inte ännu ett postapokalyptisk spel".

Jag välkomnar nytänkandet och det är en frisk fläkt i det bruna och gråa träsk vi har fått vänja oss vid i den här spelgenerationen, bortsett från Wii alltså.

Och nej, vågar jag tänka tanken.. tänk om det är rent av ROLIGT att spela? Ja tänk om!

Inaktiv
Skrivet av Nevynswe:
Skrivet av conthox:

Första bilden såg bra ut, men mechs?

Liksom, vad röker de på EA egentligen?

Dollarsedlar ?

Skrivet av mill:

Börjar ni bli gamla eller? Är ni tillbakasträvare?

Dumt i så fall, plocka fram det gamla spelet om ni vill att det ska vara som det gamla spelet.

Läser man om andra spel så klagas det på att de ser för verkliga ut, eller för bruna och "åh nej inte ännu ett postapokalyptisk spel".

Jag välkomnar nytänkandet och det är en frisk fläkt i det bruna och gråa träsk vi har fått vänja oss vid i den här spelgenerationen, bortsett från Wii alltså.

Och nej, vågar jag tänka tanken.. tänk om det är rent av ROLIGT att spela? Ja tänk om!

Bakåtsträvande ?
Ja iofs, det var ju faktiskt bättre förut när det gäller PC marknaden, nu är det konsollportar och EA,Blizzard, Valve spel som gäller.

Folk är helt enkelt trötta på att EA lyckas göra dålig uppföljare efter dålig uppföljare från företag dom har köpt upp, speciellt på spelserier som C&C,RA.
Som det ser ut nu på bilderna så verkar det som att dom har lyckats missa måltavlan igen.

Medlem

Jepp alltid lika bra när folk dömmer ut ett spel på förhand pga några bilder

Medlem

Jag tycker C&C3 var riktigt grymt. Och nu är jag mycket för Laser och Sci-fi så det förklarar sig själv.

Red Alert 1 var grymt, känslan var grym, det var inte så mycket komedi och spelet kändes verkligen som ett dystert värdskrig med bra känsla för 40-talet.

RA2 digga jag riktigt aldrig, tycker det balla ur totalt med konstiga figurer.

Detta ser inte ut som något för mig heller, gör en makeover på RA1 igen så har dom mina pengar.

Medlem

Helt otroligt... Spelet verkar ju jobbigare för varje bild som kommer. Det lär inte bli något "RIP RA" sålänge EA finns med i bilden...


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

Jag tyckte det fanns en väldig Sims känsla över bilderna. Jag gillar spel med en massa glada färger men det finns en gräns på hur färgglatt ett spel, verkligen kan vara

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Jepp alltid lika bra när folk dömmer ut ett spel på förhand pga några bilder

Några bilder säger du. Du glömde visst bort att bilderna är på spelet, något som man alltså skall sitta och titta på under spelets gång.
Tänk på att den grafiska stilen är en smaksak och kan göra spelet oattraktivt om allt för stora ändringar görs. Det var alltså den gamla stilen som föll många i smaken (tillsammans med gamplayet givetvis) och nu faller en viktig bit bort och ersätts med något annorlunda. Klart att folk har åsikter om saken då.

Medlem

Liknar mer Advance Wars än Red Alert.


signatur

.slanger

12
Skriv svar