Robot
Haze

Ett vuxet actionspel med drogade krigare och intrikata vändningar i storyn. Tidiga intryck av Haze antyder ett innovativt och modernt spel. Fast det gör tidiga intryck alltid. FZ berättar hur bra - eller dåligt - det egentligen är.

#timesplitters


Medlem
FZ granskar Haze

Går nog att spela igenom i Co-op om inget annat, men är inte direkt förvånad efter vad denna title gått igenom på vägen.

Medlem

Synd att slutprodukten blev det man fruktat, ofärdigt :/

Flakmonkey

Det är lite lustigt att titta igenom betygen för det här spelet på olika platser... Vissa sågar det rejält medan andra ger det toppbetyg (80%+), de flesta ger det dock godkänt. Känns som en typisk rea-titel som man kommer lira igenom i coop med någon polare

Medlem

Trycker jag på bilden där uppe kommer jag till förhandstitten, kör Firefox 2.0.0.14.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Redaktör

Jag länkade fel, rättat nu.


signatur
Inaktiv

Blir som Nosnos sa kanske ett rea-köp, då bara för coop och lite mp med vänner.
Är lite besviken på FR att de misslyckats så kraftigt, TimeSplitters äger ju totalt. Men som tur så har man aldrig varit så värst intresserad av spelet, så no loss here.

Medlem

Tänkte väl det. Men jag tyckte spelet var ashäftigt i alla fall, fast jag är lite för mycket TimeSplitters fan.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

tyckte de va roligt i demot när man gick fram till piloten av det kraschade flygplanet, han hänger typ med halva kroppen utanför och ser allmänt död ut. så frågar man "are you hurt?"

bra dialog.... inte. för övrigt var väl spelet lika upphetsande som dialogen i mitt tycke

Medlem

Ser otroligt bra ut!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Låt er inte luras av skärmdumparna som cirkulerar på nätet. De representerar definitivt inte den känsla man får när man väl spelar. Kollar man på dumparna separat från spelet helt fantastiskt ut, men spelet ser inte så bra ut.

Testa demot!

Medlem

Verkar vara ett uruselt spel.

Medlem

Läste igenom nu

2 I betyg bara? (Bara för att de e PS3 ?xD joke lol lalala^^not)

Dom här vet i alla fall vad dom ger,
http://www.gamereactor.se/recensioner/13866/Haze/

Fast det var säkert rätt betyg kom på att 6/10 är inte så mycket heller annars bra skrivet och så där.

Hoppas man får en recension på MGS4 om det inte blir 5/5 så dör jag

Keep ut the work.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tycker inte texten passar med 6/10. De skriver inget positivt om spelet egentligen, storyn har potential... whoop-di-do... multiplayern är endast smårolig och co-open enda grejen som håller singleplayer läget flytande. Låter ju fantastiskt...

Har på känn att FZ.se's 2/5 är mer korrekt. Shooters finns det ju gott om, måste göra något mycket bättre än resten för att förtjäna högre poäng.

Medlem

Man läser inte recensioner från sidor som har "game" i namnet:P

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Tycker inte texten passar med 6/10. De skriver inget positivt om spelet egentligen, storyn har potential... whoop-di-do... multiplayern är endast smårolig och co-open enda grejen som håller singleplayer läget flytande. Låter ju fantastiskt...

Har på känn att FZ.se's 2/5 är mer korrekt. Shooters finns det ju gott om, måste göra något mycket bättre än resten för att förtjäna högre poäng.

Finns dock inte så många till PS3, eller det kanske det gör? Ge mig lite tips

Dom jag vet är Cod4 och UT3.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hade kunnat vara ett bra launch spel men nä det är riktigt uselt, fattar inte varför dom försenade spelet så många gånger och slutresultatet är inte mycket mer än dynga rakt ut.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Hoppas man får en recension på MGS4 om det inte blir 5/5 så dör jag


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

trodde det här spelet skulle bli bra faktist


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

demot var helt värdelöst

Medlem

IGN ger den 4.5..tycker faktis den är värt det
Hypad spel som blir skit är det värsta som finns..

Pansarknekt
Skrivet av Nosnos:

Det är lite lustigt att titta igenom betygen för det här spelet på olika platser... Vissa sågar det rejält medan andra ger det toppbetyg (80%+), de flesta ger det dock godkänt. Känns som en typisk rea-titel som man kommer lira igenom i coop med någon polare

Kanske beror på reklamintäkter det där med toppbetygen.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Demot sög fett. Så detta var ingen överraskning.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Bra att jag köpte GTA IV istället för det här

Medlem

Tittade på gametrailers recension och kan hålla med dem om att spelet ser rätt dåligt ut, storyn är ingen höjdare och röstskådespeleriet påminner om sådana där som går på stan och säger "ja bah, han bah och du bah!" samtidigt som de visar sina kalsonger med fartränder från deras otorkade arslen.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Som väntat, ett skitbetyg...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

synd.. hade rätt höga förhoppningar på detta spel

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av mosoloa1:

Hoppas man får en recension på MGS4 om det inte blir 5/5 så dör jag

Läste en liten sak i Super PLAY's Majutgåva, "30h speltid = 25h filmer + 5h faktist spelande..."

Inte säker på att detta är sant, men så mycket man hört och läst om alla filmer i spelet så är det inte helt otroligt.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av mosoloa1:

Hoppas man får en recension på MGS4 om det inte blir 5/5 så dör jag

Läste en liten sak i Super PLAY's Majutgåva, "30h speltid = 25h filmer + 5h faktist spelande..."

Inte säker på att detta är sant, men så mycket man hört och läst om alla filmer i spelet så är det inte helt otroligt.

Tänkte precis skriva "det låter mer som MGS4 än Haze" innan jag såg vad du citerade hehe

Angående Haze så var det inte speciellt otippat att det skulle bli halvkasst. Har aldrig tyckt det verkat intressant.

Medlem

släpp haze enbart te ps2 ... där det platsar!

12
Skriv svar