Inaktiv

Det första jag tänker på när jag hör ordet Haze:

Pharia!

Inaktiv

Mycket skit nu för tiden. Tur att man har fullt upp med dom liren man har

Inaktiv

Lite synd på ett nytt IP men alla spel kan ju inte vara top notch...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Skulle inte säga att spelet är skit utom det är mittemellan det har sina fel buggar och brister (likt många andra spel). det är kort (är inte alla FPS det)

Vet inte hur pass budget Free Radical Design har rört sig på men om den har varit stram så tycker jag faktiskt att dom lyckats bra.

Trots allt alla spel studios har ju inte oändliga med resurser som t.ex Bungie, Blizzard, Rockstar osv.

Medlem

Perfekt, ännu ett spel att stryka från listan... Dessutom vad är det för idiot som tar på sig pippigula läderställ för djungelkrig???

Förövrigt undrar jag var faan alla dessa fantastiska spel som det pratats om sedan release ska komma??? Börjar mer å mer tro att PS3 blir en rejäl FLOPP!!!!

Använder min PS3 endast som DVDspelare nuförtiden... Ungarna vill bara ha Wii...


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Inaktiv

Jag tror bestämt att jag skrev i ett inlägg för ett brrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaa tag sen att Haze får en 6:a i Level

Medlem
Skrivet av bleak:

Det första jag tänker på när jag hör ordet Haze:

Pharia!

Precis min tanke. Ett spel som hypades enormt som ändå slutade som vilket annat mediokert skräpspel som helst.
btw heter det Pariah

Redaktör
Skrivet av viktorelius:

Jag tror bestämt att jag skrev i ett inlägg för ett brrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaa tag sen att Haze får en 6:a i Level

Du gissade fel.


signatur
Medlem

Visst e Haze inget speciellt och lite smådyngigt på sina ställen, men de låga betygen spelet har fått på olika håll var lite väl hårda tycker jag. Många har helt enkelt inte förstått spelet rätt.
Den sugiga dialogen är gjord med flit. De e en parodi på hur folk pratar i alla FPS nuförtiden.
En till sak är när man använder Nectar så försvinner ju döda kroppar från ens syn. De e en parodi på hur kroppar försvinner i tomma intet i olika FPS spel.
Sen så tror jag att folk hoppades för mycket. Jag trodde inte att det här skulle bli nåt "groundbreaking" direkt utan en hyfsad shooter och jag fick det jag hoppades på. Så jag är ganska nöjd.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Trist att det här inte kom till PC, men vi fick ju Timeshift, alltid något...

Medlem

Kanske inte gjorde så mycket att det blev PS3-exklusivt ändå...


signatur

.slanger

12
Skriv svar