PC Gamer-tävling - vinn bärbar monsterdator

Robot
PC Gamer-tävling - vinn bärbar monsterdator
Medlem
PC Gamer-tävling - vinn bärbar monsterdator

Aldrig litat på laptops som speldator, och tror fortfarande ej dom kan konkurera med stationära, kanske beror på vilket spel dock ;o

Hade väl inte tackat nej till en egen om man vann en dock ;D

Inaktiv

Då får man hoppas på att man vinner. Behöver en ny dator.


signatur

<Skriv in Signatur här>

Medlem

Nån som kan posta svaren?:)

Medlem

hmm kan pc gamer medlemmar vara med i FZ tävlingar med?

Medlem

Trevligt trevligt

Medlem

DAS BURK IST MEIN!

Medlem
Medlem

Avskyr egna motiveringar etc, kommer aldrig på några bra... och det känns menlöst att skriva "så min cancersjuke bror kan spela på den"

Redaktör
Skrivet av karbon:

hmm kan pc gamer medlemmar vara med i FZ tävlingar med?

Ja.

Skrivet av Dr.Muller:

Nån som kan posta svaren?:)

Nej.


signatur
Medlem

Problemet med bärbara som är gjorda för att spela på - är att de inte är särskilt bärbara. Stor skärm, tunga, tjocka - fast det är klart, det är fortfarande lättare att få med sig än en stationär.

Medlem

Men allvarligt.
Kan ni inte sluta kräva "motivation" i alla tävlingar. Det är ju ändå inget som ni bevisligen tittar på och fyller därför ingen funktion.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Jag (eller rättare sagt min familj) har varit prenumerant sedan 1998 så svaren är lätta. Nu hoppas jag bara att Red läser min motivering

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Avskyr egna motiveringar etc, kommer aldrig på några bra... och det känns menlöst att skriva "så min cancersjuke bror kan spela på den"

Det skulle också låta rätt så dumt om du tyckte det var en viktig egenskap hos en bärbar dator

Medlem

Tyckte frågan med hur lång tid PC gamer hade funnits var en orättvis fråga, skulle vilja ha haft specificerat vilken version de syftade på. Svenska eller engelska.

Medlem

och jag kan som vanligt inte vara med i nån tävling då min epost adress inte kontrollerats. har ändrat den en gång ändå ingen skillnad.
bug i systemet eller är jag bara allmänt förvirrad?

Medlem

det är ju mäkta typskt beställde min Dell XPS M1730 igår för att jag ska kunna ha att spela på när jag är i japan så ser man denna tävling idag... nåja hade väll endå inte vunnit får man väll intala sig själv...

Oops fel av mig hade visst beställt en M1710 men nästan iaf

Redaktör
Skrivet av TruB:

och jag kan som vanligt inte vara med i nån tävling då min epost adress inte kontrollerats. har ändrat den en gång ändå ingen skillnad.
bug i systemet eller är jag bara allmänt förvirrad?

Du måste ange din adress (vilket inte är samma sak som e-postadress).


signatur
Medlem
Skrivet av dawah:

Jag (eller rättare sagt min familj) har varit prenumerant sedan 1998 så svaren är lätta. Nu hoppas jag bara att Red läser min motivering

Vilken motivering?:\

Medlem

fins det nån info om spec på m1730 det är dom lottar ut?


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem
Skrivet av dawah:

Jag (eller rättare sagt min familj) har varit prenumerant sedan 1998 så svaren är lätta. Nu hoppas jag bara att Red läser min motivering

Om du känner någon av dom som avgör tävlingen "personligt" och skriver något som är riktat mot en person i fråga så är din chans ungefär lika med noll att vinna.

Inaktiv
Skrivet av McKain:

fins det nån info om spec på m1730 det är dom lottar ut?

Kolla dell.se


signatur

War never changes.

Medlem

Mjo gjorde det och fins ju tre versioner.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Inaktiv

Jag har sällan tur med tävlingar som detta men visst vore det trevligare att vinna en ny dator än att behöva köpa en...


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem
Skrivet av HYBRiS:

Men allvarligt.
Kan ni inte sluta kräva "motivation" i alla tävlingar. Det är ju ändå inget som ni bevisligen tittar på och fyller därför ingen funktion.

Det är fortfarande så (som har påpekats många ggr tidigare, bland annat här) så behövs den för att komma runt lotterilagen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av dawah:

Jag (eller rättare sagt min familj) har varit prenumerant sedan 1998 så svaren är lätta. Nu hoppas jag bara att Red läser min motivering

Om du känner någon av dom som avgör tävlingen "personligt" och skriver något som är riktat mot en person i fråga så är din chans ungefär lika med noll att vinna.

Red är förkorting för redaktionen och inte någon person

Antikvitet

FZ måste, precis som alla andra privatpersoner och juridiska personer i det här landet, följa svensk lagstiftning.

Det finns en lag som kallas lotterilagen. Den säger att ingen får anordna ett lotteri och ge bort priser baserat på slump. Därför måste alla tävlingar vara "prestationsbaserade", det vill säga slumpen får inte avgöra vem som vinner. Hade vi haft bara tre flervalsfrågor hade det blivit flera hundra, om inte flera tusen, som hade rätt svar och vi hade fått lotta fram en vinnare. Det hade räknats som ett lotteri.

Alltså måste vi avkräva er en slogan eller en motivering, för att baserat på prestation kunna välja en vinnare. Detta kommer inte försvinna och kan ni inte acceptera det råder jag er till att inte delta i tävlingen. Det gör att de med större förståelse för svensk lag har större chans att vinna och det tycker jag är en bra sak.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av aesdana:
Skrivet av dawah:

Jag (eller rättare sagt min familj) har varit prenumerant sedan 1998 så svaren är lätta. Nu hoppas jag bara att Red läser min motivering

Vilken motivering?:\

Dåligt ordval från min sida. Det jag menade var vilken egenskap en laptop ska ha (vilket jag ser som en motivering).

Medlem

den skulle man ju inte tacka nej till.....

Medlem

Svåra frågor


signatur

hejsanhejsanhejsan

12
Skriv svar