The Agency filmat

Inaktiv
The Agency filmat

Verkar häftigt

Medlem

verkar schysst... ser ut som bond

Medlem

Såfort jag läser ordet "MMO" så blir min reaktion "meh".

Medlem

Verkar inte vara helt pjåkigt

Medlem

fifan, trailer sa inte mycket förutom att gameplayet såg ganska knäppt ut.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Sunk, fint namn de slösar bort på ett sånt vedervärdigt spel, verkar ju bara vara massa oseriös run n gun...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Ser fram emot spelet men herregud vilken seg trailer, trodde aldrigt den skulle ta slut

Tyckte det såg kul ut, och märkte ni Wilhelm-skriket i explosionen vid 00:30?

Visst, man fick bara en känsla för spelets stil, men oseriösa spioner kan nog bli roligt det med... försiktigt positiv tills vidare.

Medlem

Häftigt häftigt häftigt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Inte röra nåt som utvecklats av SOE... Inte röra nåt som utvecklats av SOE... måste repetera detta mantra så tappar man allt intresse.

Medlem
Skrivet av Shaef:

Inte röra nåt som utvecklats av SOE... Inte röra nåt som utvecklats av SOE... måste repetera detta mantra så tappar man allt intresse.

Typiskt av dig som är fanboy att säga något sådant.. DU ÄGER inte ens en PS3 så varför skriver du här?

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:
Skrivet av Shaef:

Inte röra nåt som utvecklats av SOE... Inte röra nåt som utvecklats av SOE... måste repetera detta mantra så tappar man allt intresse.

Typiskt av dig som är fanboy att säga något sådant.. DU ÄGER inte ens en PS3 så varför skriver du här?

Eftersom The agency även släpps till PC? Och att SOE i allmänthet förstör allt som dom rör, t ex Matrix online & SWG. Enda som jag tror dom tagit hand om något sådär är väl Everquest.

Men antar att du inte tänkte så långt eller varit med så länge i svängarna så du visste detta?

Medlem

Känns lite skeptiskt med hur ett spiontema ska funka i mmorpg. Spelet lär vara REJÄLT stort om det ska springa runt 5 000 spioner och åka mellan fönster o sjukta sönder allt de ser och det fortfarande ska vara ett "smyg" tema. Annars blir det ju bara renodlad action :)+

Inaktiv

TF2 looky diggar det

Medlem

nej infinity, inte mmoRPG.. bara mmo

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Eftersom The agency även släpps till PC? Och att SOE i allmänthet förstör allt som dom rör, t ex Matrix online & SWG. Enda som jag tror dom tagit hand om något sådär är väl Everquest.

Men antar att du inte tänkte så långt eller varit med så länge i svängarna så du visste detta?

Bara för att du inte gillar spel som är gjorda med namnet Sony, noob.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Nackdelen är väl at SOE numera går ut stenhårt på RMT grejjen. Dvs köp dig fördelar i spelet med riktigt pengar. Så var beredda på att slänga ut fett med stålar för att få tillgång till de bästa och roligaste grejjerna i spelet.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Eftersom The agency även släpps till PC? Och att SOE i allmänthet förstör allt som dom rör, t ex Matrix online & SWG. Enda som jag tror dom tagit hand om något sådär är väl Everquest.

Men antar att du inte tänkte så långt eller varit med så länge i svängarna så du visste detta?

Bara för att du inte gillar spel som är gjorda med namnet Sony, noob.

Blir mer och mer förvirrad jag ser dig posta något Mosoloa, det du skriver har ungefär noll innehåll 99% av gångerna :/

Detta är inte "Sony" i allmänhet, utan Sony Online Entertainment. Men jag klandrar dig inte, för du är antagligen för ung för att ha sett konsekvenserna av deras handlande.

Medlem

Varje gång jag hör "open, living world", "it will never be the same" eller liknande så suckar jag bara.

Spelmässigt låter det ju lite intressant men jag tvivlar på att de får till spion-temat i ett MMO. Såg inte ut som någon höjdare.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Äntligen lite nytt i MMO-världen. Är så sjukt jävla trött på allt fantasy crap

Medlem

Jag fattar inte.. hur sjutton ska detta fungera?
Det är ju inte coolt om -alla- är hemliga agenter? ... någonting är totalt knas här

Inaktiv

hoppas de gör lite civilbefolkning annars blir det ju inte hemliga agenter

Medlem

Det ser rätt kul ut:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

1
Skriv svar