Bayonetta-trailer

Robot
Medlem
Bayonetta-trailer

Blodigt värre

Inaktiv

Vill inte vara nån besserwisser men trailern är runt 2veckor gammal = /

Fast verkar intressant: )

Flakmonkey
Skrivet av bleak:

Vill inte vara nån besserwisser men trailern är runt 2veckor gammal = /

Fast verkar intressant: )

Nja, en 9 dagar ungefär, men eftersom många här förmodligen missat den (de flesta surfar inte runt på alla gamingsajter) så tyckte iaf jag det var värt att ta upp den ^^

Medlem

Trevligt värre!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Det där var riktigt(!) äg.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av bleak:

Vill inte vara nån besserwisser men trailern är runt 2veckor gammal = /

Fast verkar intressant: )

Nja, en 9 dagar ungefär, men eftersom många här förmodligen missat den (de flesta surfar inte runt på alla gamingsajter) så tyckte iaf jag det var värt att ta upp den ^^

Precis, jag tycker inte man ska skippa en trailer helt bara för att den inte är helt ny. Jag lovar att de flesta som såg den här ser den för första gången också...

Börjar bli less på folk som gnäller över "gamla nyheter".

Medlem

får lite "Blood Rayne" vippar....

Inaktiv
Skrivet av bleak:

Vill inte vara nån besserwisser men trailern är runt 2veckor gammal = /

Fast verkar intressant: )

Och hur många av majoriteten som inte sett denna nyhet bryr sig över huvud taget om det?

Besserwisser är precis vad du vill vara

Medlem

Wee, mer ADHD mosa-spel!
Suck..

Medlem
Skrivet av Sabel:

får lite "Blood Rayne" vippar....

och inte lite heller.. Samt från det där Witch till 360.

Inaktiv

Man får ju inte mycket inblick i vad det kan tänkas bli för typ av spel, men utifrån trailern har det ju potential i alla fall!

Citat:

Wikipedia.org: Bayonetta is an upcoming video game for the PlayStation 3 and Xbox 360, developed by PlatinumGames in cooperation with Sega, who will publish the title. Directed by Hideki Kamiya, creator of the Devil May Cry series, it will tell the story of the eponymous witch, Bayonetta, who has guns on her feet and hands, blowing off the heads of angels.

Ungefär lika kort som trailern Men infon att det är skaparen bakom Devil May Cry-serien är ju helt klart lovande!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

ptr
Medlem
Skrivet av Nolite:

Man får ju inte mycket inblick i vad det kan tänkas bli för typ av spel, men utifrån trailern har det ju potential i alla fall!

Citat:

Wikipedia.org: Bayonetta is an upcoming video game for the PlayStation 3 and Xbox 360, developed by PlatinumGames in cooperation with Sega, who will publish the title. Directed by Hideki Kamiya, creator of the Devil May Cry series, it will tell the story of the eponymous witch, Bayonetta, who has guns on her feet and hands, blowing off the heads of angels.

Ungefär lika kort som trailern Men infon att det är skaparen bakom Devil May Cry-serien är ju helt klart lovande!

det förklarar saken jag fick känslan av DMC när jag såg trailern. Det här kan nog allt bli något!

Medlem

Nya Duck Hunt?

Ser ut som en anka hon skjuter.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Klackarna i taket *ompa ompa*

1
Skriv svar