MadWorld filmat

Robot
Medlem
MadWorld filmat

finns säkert många som skulle gilla det här ett tag, men är det här allt man får så kan ju fundera på vilken målgrupp dom igentilgen tilltalar.

Medlem

Det ser väldigt schysst ut, men man kan ju undra hur länge det är kul att bara ha ihjäl folk så...

Medlem
Skrivet av LimStift:

Det ser väldigt schysst ut, men man kan ju undra hur länge det är kul att bara ha ihjäl folk så...

Varför skulle det bara handla om att ihjäl folk? Bara för att det finns massa olika sätt att göra det på...

Inaktiv

Gillar stilen men det lär väl få en AO rating och det minskar nog försäljningen lite. Om det inte blir bannat i vissa länder.

Medlem

Funkar för mig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser ut som ett spel på hamsterpaj..

Medlem

Kul med 18års gräns till wii spel... det behövs, tröttnar snart på alla 3-års spel...

Medlem

Fan va coolt, skulle vilja se det här till PC. Ett spel kan aldrig vara för våldsamt!

Medlem

De här var inte alls skräp.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

oooh, ser ut som Sin City serierna fan de borde gjort spel om de istället

Medlem

Skulle aldrig palla ha svart-vit grafik med rött blod i ett spel som vara längre än två timmar.

Medlem

Tipsade om detta spel 2 ggr, men men... Orkar inte klaga! Fast fattar inte varför ni har ett "gibbsystem" om ni inte orkar ta tips?

ontopic : Hursomhelst, ser mycket lovande ut!

Medlem

Fan va rolig sista sekvensen är när han får en skylt i huvet och vandrar över kanten.

Inaktiv

ser triktigt grymt ut, men lite svårt att avgöra om det blir ett bra spel av den korta filmen.
bara det inte blir censurerat i euopa utan får en 18 års gräns så kan det nog blir ett köp

Vet inte om detta spelets gameplay kommer vara nagot, men jag verkligen älskar dess speldesign!

Äntligen lite annorlunda grafik.

Medlem
Skrivet av Explosivo:

Gillar stilen men det lär väl få en AO rating och det minskar nog försäljningen lite. Om det inte blir bannat i vissa länder.

AO lär det inte få. Är typ bara porr som får det.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

man kan ju hoppas att de utnyttjar wiimoten med, det ser ju rätt ballt ut. Är dock rädd att det kommer vara kul i typ 2min!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Man fick ju inte mycket sammanhang spelmässigt av trailern men det båda ju för en slaktfest utan like. Hoppas bara att det inte enbart går ut på att avrätta folk på ett coolt sätt.


signatur

.slanger

1
Skriv svar