FZ.tv testar nya Trackmania

Robot
Medlem
FZ.tv testar nya Trackmania

Köpte TrackMania United Forever när Nations Forever släpptes.

Medlem

Smidigt att man ser eran videorecension 2 x i samma video.

"Doh!"

Redaktör

Fan vet vad jag lyckades med, men nu ska den i alla fall fungera som tänkt. Tyvärr får ni lite lägre kvalitet än ursprungligen tänkt, hemskt ledsen för det.


signatur
Medlem

Bra recension, tack för den!

Håller med till fullo.

Kan inte låta bli att tänka att det här skulle vara en mycket passande titel för Xbox Live arcade.


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Bra recension


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av SteinbergX:

Bra recension, tack för den!

Håller med till fullo.

Kan inte låta bli att tänka att det här skulle vara en mycket passande titel för Xbox Live arcade.

Eller wii

Medlem

Välkommen till förra månaden.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Lusen:
Skrivet av SteinbergX:

Bra recension, tack för den!

Håller med till fullo.

Kan inte låta bli att tänka att det här skulle vara en mycket passande titel för Xbox Live arcade.

Eller wii

Eller PS3. Ja tack Lootskin.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Verkar riktigt roligt! Sandlåda for the win!

Medlem

Du glömde nämna: "Det är samma spel, fast utan det förbaskade StarForce-skyddet. Pga. detta så för spelet en 4:a istället för en 3:a.".

Medlem

Lite pinsamt att missa att alla TM United-ägare gratis kan förvandla sitt spel till TM United Forever via en enkel nedladdning.

Annars en bra recension.

Medlem

Lät lite konstigt när ni säger att det inte är något för de som körde vanliga United... men som Mooorgul säger så är det bara att patcha för de personerna (mig t ex) så får man samma innehåll. Antagligen byter de ut den gamla versionen med denna så de som köper nu slipper patcha upp. Att United Forever funkar att lira med Nations Forever är också en sjukt bra sak.

Medlem

Bra spel!
Bra recension!
Blir nog ett köp!

Medlem

Själv har jag kört ner mig i Nations Forever-träsket. Detta är spelglädje på hög nivå! Dock missade jag helt icke-Forever versionen av Trackmania så jag kanske får lite mer utdelning än de som redan spelat sönder det.

Medlem

ÄNTLIGEN EN NY FZ.tv VIDEO!!! Fyfaaaan som jag har längtat!! :D:D

Inaktiv

Ni skämtar... Tre poäng.. Det här sög totalt!


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Inget nytt faktist, Hellre skaffare man Nations Forever. Lika bra

Medlem

verklien inget nytt, andra nya spel kräver grym "crash" fysik och snygg grafik för att vara ett spel av -08 med bra betyg.

Inaktiv

överskattat spel av alla, finns ingen krockfysik, känns som man spelar ensam fast det är 10 andra som spelar samtidigt.

Inaktiv

Själv håller jag mig till Forever.


signatur

<Skriv in Signatur här>

Inaktiv

Bra recension! Håller mig nog till gratis verren, men om det skulle släppas till Ps3n så skulle det nog luta till ett köp.

Medlem

Jag köpte ett par dagar sen de släppte det gratis, har inte ångrat mig =), jag gjorde det framför allt för att de visade god vilja genom att släppa det fritt


signatur

Retro.

Inaktiv

Ni uttrycker följande mening i er recension; "Men det borde inte innebära att de inte tar hand om gamla problem". Men ni motiverar inte vad problemen är. Blir ganska luddigt. Vad är enligt er de gamla problemen?

Medlem

Tänkte köpa united men det får bli united forever istället så har man allt i ett.

Recensionen var sådär. Tycker inte att man skall se så mycket bakåt utan se på spelet utifrån förstagångsspelarens ögon. "Vad får en ny gamer för pengarna". Inte "vad får jag som köpt alla TM spel för pengarna". De säger sig självt att överraskningarna inte kommer hagla över en...Det gäller alla spel förresten. Man skall inte vänta sig att bli aftonbladetchockad varje dag år efter år.

Inaktiv

*Laddar ner Nations Forever*

Medlem

De som säger att spelet inte har någon krockfysik har inte förstått vad spelet går ut på. Spelade den fria versionen för något år sedan, helt underbart spel. Skulle absolut köpa det bara om det fanns på linux. Skulle också passa utmärkt till konsol.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Detta ser extremt kul ut ska nog köpa det, eller ladda ner gratis versionen


signatur

B lup

Medlem

Precis... köp Flatout 2 i stället eller RACE 07 genom Steam som är så mycket roligare.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Redaktör
Skrivet av InjaT:

Ni uttrycker följande mening i er recension; "Men det borde inte innebära att de inte tar hand om gamla problem". Men ni motiverar inte vad problemen är. Blir ganska luddigt. Vad är enligt er de gamla problemen?

Röriga menyer, fladdrig kamera i baneditorn, med mer.

Skrivet av ostmjuk hamster:

Recensionen var sådär. Tycker inte att man skall se så mycket bakåt utan se på spelet utifrån förstagångsspelarens ögon. "Vad får en ny gamer för pengarna". Inte "vad får jag som köpt alla TM spel för pengarna".

Vi tar ju upp båda aspekterna i slutet.


signatur
12
Skriv svar