FZ.tv testar nya Trackmania

Medlem

Bra spel.
Tröttsam recension. Byt ut speakern.

Medlem

Byt ut speakern? Nej, rösten är perfekt. Härlig recension


signatur

snestreck woicer

Antikvitet
Skrivet av woicer:

Byt ut speakern? Nej, rösten är perfekt. Härlig recension

Äntligen, som Fylking sa. Vill du gifta dig med mig?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Första gången jag tittat på FZ tv, är positivt överraskad.

Medlem

Kan speakern låta lite mindre robot, tack.

Microsofts Sam skulle göra ett likvärdigt jobb.

Medlem

Bra recension, håller med om allting förutom slutbetyget. Så som jag ser det finns det nämligen ingen riktig konkurrent till Trackmania. Att man kan skapa så mycket som man kan, plus att alla många banor känns som ett slags pussel man racar igenom är rätt unikt för serien. Finns iaf vad jag vet inget annat att välja på om det är vad man är ute efter.

Om recensionen i sig själv:
Enda grejen jag skulle vilja se är lite längre recensioner (och fler, kom igen jobba jobba! ). Känns lite för kort, många saker summeras för snabbt.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Recensionen var sådär. Tycker inte att man skall se så mycket bakåt utan se på spelet utifrån förstagångsspelarens ögon. "Vad får en ny gamer för pengarna". Inte "vad får jag som köpt alla TM spel för pengarna".

Vi tar ju upp båda aspekterna i slutet.

Jah! Men sätter betyg efter en...

Tycker inte att ett spels betyg skall dras ner bara för att det är gårdagens nyheter för en del gamers. Spelet är ju fortfarande lika bra. TM United fick en 4:a så varför väljer man att sätta en 3:a på samma spel (om man bortser från övriga nyheter och grafikuppdateringen som inte påverkar spelandet)? Att låta betyget vara oförändrat hade varit mer rimligt i.s.f.

URK
Medlem

jag började undra vart fz tv tog vägen men nu är den här igen. vem är det som gör rösten. jag gillar den. inga onödigt glädje eller sorg i berättarens röst ren fakta. nackdelen med detta är att ni skämmer bort oss och igenom det så vill jag ha mera fztv. sedan ger det en mycket bättre bild av spelet när man ser hur det funkar.

till personen över så tycker att de gjorde rätt att dra ner betyget. är trött på att utvecklarna ger ut samma spel och bara byter namn på spelet.

det är att ge ut alla sims tillägg och göra varje sims tillägg och säga att det är ett spel. hoppas du fattar vad jag menar ska lägga mej nu har jobbat natt.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

tycker nations forever är superskoj, behöver inte vara snygg grafik så länge det finns spelglädje och känsla, men det finns inte någon anledning att skaffa det här om det inte tillför något

Medlem
Skrivet av URK:

jag började undra vart fz tv tog vägen men nu är den här igen. vem är det som gör rösten. jag gillar den. inga onödigt glädje eller sorg i berättarens röst ren fakta. nackdelen med detta är att ni skämmer bort oss och igenom det så vill jag ha mera fztv. sedan ger det en mycket bättre bild av spelet när man ser hur det funkar.

till personen över så tycker att de gjorde rätt att dra ner betyget. är trött på att utvecklarna ger ut samma spel och bara byter namn på spelet.

det är att ge ut alla sims tillägg och göra varje sims tillägg och säga att det är ett spel. hoppas du fattar vad jag menar ska lägga mej nu har jobbat natt.

Förstår dig, men känner inte på samma sätt. Har uppfattningen att det Nadeo gör är att ständigt försöka skapa en samlad community för spelarna.
Har man united så behöver man inte skaffa forever, och som någon sade fanns en helt gratis uppdatering till forever från united om man redan äger det...

gurglade lite..

Citat:

"As a follow-up to the launch of TrackMania Nations Forever, Nadeo is releasing an update to the retail version of TrackMania United. The free add-on will allow players from both games to share an exceptional online experience in the series? classic ?Stadium? environment. Along with cross-version online play, the new add-on also brings additional content and innovative new functions to offer even more player interaction. TrackMania United Forever will offercountless hours of gameplay to the enormous and continually growing TrackMania community.

TrackMania United offers all seven original TrackMania environments (Desert, Island, Stadium...), while the ?Forever? add-on brings a spectacular graphical overhaul for the three environments originally released with the first TrackMania. It's a real facelift for these three historical and extremely popular TrackMania environments. As for content, TrackMania United Forever is very generous, as it includes new solo campaigns, numerous new official tracks and new track and background blocks that add even more variety and possibilities when creating fresh TrackMania tracks.

The TrackMania United Forever add-on also features a new 3D function that enhances the gameplay experience by optionally displaying the game in three dimensions when players wear special 3D glasses. Glasses will be provided in every new retail version of TrackMania United Forever.

In order to offer even more interactivity, TrackMania United Forever lets player create and manage groups of friends in-game, much in the same way they would in Facebook or Myspace. Players will appreciate the new invite management features like the ?Challenge Invitation,? which enables you to send your best time on a track to a friend, directly by email or Instant Messenger. By simply clicking on a file as small as a few kb, your friend will immediately launch the game and compete next to a ghost representing the performance you've just sent him!"

Just det.. 3d glasögon hade de också. Hur är fungerar detta. Någon som kan kommentera?

Medlem

hmm.. en stark 3a?
Ni har missat många nya nyheter.

Jag snackade med Jfreu på msn som programerar Aseco (2 just nu) och andra nya plugins för serverprogramvaran. Det finns tydligen många ändringar ni har missat i recensionen.

Jag skulle ge betyget 4,5. Det fattas bara något mer spelläge för grymt spel.

Medlem

Inte spelat United Forever, men det verkar gryymt kul! Kanske får bli ett köp, i höst, när man börjar få in pengar igen. ><
Folk som klagar på att det inte finns någon krockfysik m.m kanske borde ta sig en titt på spelet och spela det en gång, sen tänka efter hur det hade varit.. Spelet är sjukt kul, grymt snabbt och mysklurigt! Spelet man lirar på varje lan!

Medlem

Jag spelar som en galning med massor av ligaspelande osv. Finns ju klaner och racing då på mer seriösa banor än vad man ofta hittar på vanliga servers.

Spelar massor oseriösa banor också, båda är kul

Hela grejen med att inte krasha gör för övrigt att det handlar om körskills rätt igenom. Visst, skills i att krasha också men med detta systemet vinner personen som kan komma från start till mål på kortast tid med sin körning. Skulle aldrig kunna tänka mig att vara helt inne i körandet och helt plötsligt bli utkastad från vägen när jag bromsar in för att ta en kurva bra, av killen som var bakom mig för han inte kunde köra snabbt.

Enda jag verkligen stör mig på är för lite inställningar till min xbox360 kontroll.

Medlem

Lirade Nations först för ett par helger sedan och tyckte det var skitkul. Kanske borde ge det här en chans också.


signatur

.slanger

12
Skriv svar