Jag blir lite arg

Inaktiv
Jag blir lite arg

Jag? Be om ursäkt? Till henne? Pfft. Aldrig.
Jag har en ordväxling (via facebook lol) med kvinnan som kan hållas ansvarig för att jag har mått som jag gör i ett och ett halvt år.
Det är hennes fel att Ziva dog. Det är alltså hennes fel, att jag som min mamma så fint uttrycker det "börjat tänka farliga tankar".
Hon påstår alltså att jag inte vet någonting och att jag ska be henne om ursäkt. Hmm. Hissen kan inte gå ända upp hos henne. Så jag skrev ett lååååångt mail till henne med caps lock på (jag är ju trots allt väldigt arg). Nu är jag gladare. Nu kanske jag äntligen kan få ro.

Jag har inte fått in mitt SO arbete än, så jag sitter och skriver på det nu. Min dag har gått ut på att undvika min lärare till max. Jag lyckades!
Men jag måste bli färdig idag. Måste. Jag har nämligen två lektioner med honom imorgon.

Har också typ lärt mig Zombie utav The Cranberries på gitarr. Det låter helt okej!
Nu håller jag på att försöka lära mig Body In A Box utav min favourite Dallas Green, till ett musikarbete. Det går dåligt. Jag vet inte hur jag ska spela låten alls. Jag får inte ihop det. Då tänkte jag, ahmen jag försöker med What Makes A Man, den är ju bra. Sen hittade jag videon som fick mig att få tårar i ögonen. Det verkade så jävla svårt. Så snälla, någon gitarrkunnig. HJÄLP.

#blogg

Inaktiv
Jag blir lite arg

Det finns inget som säger allvar så mycket som caps lock!

Medlem

Träna träna träna träna

Jag vet att det låter tråkigt, men det är det enda som hjälper.
Och försök inte spela låten som den är på en gång, ta det långsamt och upprepa de svåra passagerna istället för att upprepa hela låten när det går fel.

Medlem

Och Body in A Box blir mycket lättare med en capo.

Inaktiv

Voxbrollan: Hahahaha!

Kelet: Jag vet, tyvärr är tålamod inte en utav mina starkare sidor... Men jag har fram till Februari att lära mig den så det ska nog gå
Och angående capo, jag vet.

1
Skriv svar