Ingen vårpatch till 360, nya DRM-villkor på gång

Robot
Ingen vårpatch till 360, nya DRM-villkor på gång
Medlem
Ingen vårpatch till 360, nya DRM-villkor på gång

Alright


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jävligt dåligt av dem att ta bort spel på grund av den anledningen, Tja Omega 5 t.ex. lär ju försvinna en av de bättre shotemup på konsollen, och inte för att det finns så många bättre. Varför fick spelet dåligt betyg då? Jo på grund av att spelarna som recenserar dem suger.

Ganska trist, hade önskat att alla spel var kvar förevigt där.

Medlem

Det låter väl bra om de gör så man inte behöver vara online för att kunna spela sina köpa spel på en annan 360 än den man själv äger, men då ska de bannemej lägga in så du kan kopiera över dessa arcade spel och dylikt till en vanlig USB-pinne så man enkelt kan flytta med.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

inga hyr-hdfilmer för oss i EU då


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är både tokglad och irriterad samtidigt. Riktigt tråkigt att det inte blir någon uppdatering, det äldre ryktet hade en hel del intressanta punkter som nu inte kommer.

Men att jag äntligen kan lira mina nerladdade spel utan internetuppkoppling gör mig extremt glad! Äntligen!

Och lika snabbt svänger humöret när man ska höra att de ska ta bort spel från Arcade... varför? Låt folk köpa det de vill ha!

Medlem

Har säkert nåt att göra med utrymmesfrågan samt att varför ha nåt gammalt som säljer dåligt liggandes när de kan slänga in nåt nytt o fräscht som säljer. Fast jag tycker också att de borde ligga kvar, finns ju en hel del reto saker där.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

fan vill ha en update till mjukvaran!! dom måste fan styra upp chatten. suger att bara kunna snacka 1on1 om man t.ex. spelar olika spel då är det bättre dom gör så att det funkar som ventrilo, TS etc. Det är jag lite besviken på, snackas om "games are best when shared" då tycker jag en sånn här sak är rätt viktig.

Medlem
Medlem

Suck my DRM-free ballz konsolisis-affected poor sods- regards; a PC owner.

Nä men seriöst.. drm.. det ultimata beviset på att allas våra kroppar snart inte kommer vara mer än batterier som försörjer en bunt överviktiga högerextremister med ström.


signatur

"White Obama Wants You!"

1
Skriv svar