BioShock för PS3 bekräftat

Robot
Medlem
BioShock för PS3 bekräftat

Snuskigt bra spel

Inaktiv

Mycket bra spel, kul att folk med PS3 får uppleva det också. Tror dock inte jag kommer köpa det eftersom jag redan äger det till 360, och man är ju inte gjord av pengar. Beror helt på om dom lägger till något i denna versionen. Annars blir det nog inget köp för min del.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Äntligen:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Medlem

Softish, hoppas det blir en bättre port än vad Lost Planet blev.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Omg. Precis vad jag vill ha. Kan knappt vänta tills de släpper mer info.

Medlem

Härligt, blev faktiskt lite sugen på att lira det igen.. första halvan i varje fall, en stund efter ni-vet-vad så blir spelet inte lika intressant som tidigare.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

vet inte vad man ska tycka om alla som lägger sig på rygg och sväljer Bioshock som om det vore säd från gudarna ..

det är fortfarande samma default korridor shooter som när det var på xbox och pc

finns redan mycket bättre ps3 spel, det här kommer inte vara ett av dom bättre fps'en på ps3an

in b4 4.5

Medlem

Yes! Äntligen!


signatur

lootskin@hotmail.com

Avstängd

Tycker inte det var så jättebra som alla påstår.
Dessutom kan inte jag lira såna här "skräck"-spel ensam, måste vara med någon

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Tycker inte det var så jättebra som alla påstår.
Dessutom kan inte jag lira såna här "skräck"-spel ensam, måste vara med någon

säger väl allt om dig?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Bioshock var ganska bra, men var inte ens 2% så bra som System Shock 2.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Trevligt Ju mer som kan spela det, desto bättre.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Tycker inte det var så jättebra som alla påstår.
Dessutom kan inte jag lira såna här "skräck"-spel ensam, måste vara med någon

Så allvarligt äre inte... Pröva Resident Evil eller Silent Hill istället där haru Skräck s.k Survival Horror

Medlem

Spelade PC-versionen .. Ett av få spel jag inte ens spelade klart. Kommer troligtvis inte införskaffa bioshock. Plus att det är EA som portar, då bör det ju itne bli särskilt bra heller.

Medlem

ÄNTLIGEN! Kul för alla PS3 ägare vilket också kommer innebära att Bioshock 2 kommer till PS3 med. Dock har jag CE utgåvan till PC så får se om det blir ett köp till, något nytt tycker man de kan lägga in.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

ÄNTLIGEN! Kul för alla PS3 ägare vilket också kommer innebära att Bioshock 2 kommer till PS3 med. Dock har jag CE utgåvan till PC så får se om det blir ett köp till, något nytt tycker man de kan lägga in.

Det har ryktats om "improved graphics" och att allt DLC ska med.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem
Skrivet av redmac:

ÄNTLIGEN! Kul för alla PS3 ägare vilket också kommer innebära att Bioshock 2 kommer till PS3 med. Dock har jag CE utgåvan till PC så får se om det blir ett köp till, något nytt tycker man de kan lägga in.

Bioshock 2 lär ju komma till 360 före ps3..vet inte vart jag läste den men hörde att dem ska släppa den runt 2008 slut..kanske dem släpper samtidigt ettan för ps3 medans vi får 2

Medlem

Äntligen kommer man kunna spela spelet alla pratade om förra året.
Och varför skulle 2k låta sin ärkerival EA porta ett av sina spel för?

Medlem
Skrivet av Wortex:

Plus att det är EA som portar, då bör det ju itne bli särskilt bra heller.

Vad pratar du om?

Medlem

Blir nog att köpa det även om jag har det till PC redan. Bättre med en 42" skärm istället för 22" hehe.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Blir nog att köpa det även om jag har det till PC redan. Bättre med en 42" skärm istället för 22" hehe.

Du vet att du kan köra PC på din Tv och även köra med 360kontroll trådlös eller med sladd om du inte orkar med K/M i soffan?

Medlem
Skrivet av F3D:

vet inte vad man ska tycka om alla som lägger sig på rygg och sväljer Bioshock som om det vore säd från gudarna ..

det är fortfarande samma default korridor shooter som när det var på xbox och pc

finns redan mycket bättre ps3 spel, det här kommer inte vara ett av dom bättre fps'en på ps3an

in b4 4.5

Finns faktiskt de som tycker dessa typ av spel är jävligt kul.....

Inaktiv

Å jag är inte en utav dom

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Bioshock var ganska bra, men var inte ens 2% så bra som System Shock 2.

Kan tyvärr inget annat än hålla med om det. Bioshock på egna ben är ett bra spel... men sett som ett "shock" spel är det skräp.

Enda som blev förbättrat var skjutkänslan, allt annat blev förenklat/fördummat. :/

Inaktiv
Skrivet av shastar:

Finns faktiskt de som tycker dessa typ av spel är jävligt kul.....

jag får inte tycka att ridge racer är kul utan att bli flamead
så ni kan ta era hjärndöda pang pang...
doom3 får gärna komma till konsol igen .. sista bra fpsen

Medlem

Mjo de borde slänga med lite extraprylar som inte PC eller 360versionen har bara för den gamla lockelsen att man sak köpa en PS3 för extrastuffet i spelen

Medlem

Du klagar på hjärndöda fps och tar upp doom 3? ..... Om nåt spel är hjärndött fps är ju doom 3 det. Det är dock inte alls vad Bioshock är.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av shastar:

Finns faktiskt de som tycker dessa typ av spel är jävligt kul.....

jag får inte tycka att ridge racer är kul utan att bli flamead
så ni kan ta era hjärndöda pang pang...
doom3 får gärna komma till konsol igen .. sista bra fpsen

du kallar Bilshock ett hjärndött fps men inte doom3?:up:

förstår inte riktigt hur du tänker nu...?!

12
Skriv svar