Lanseringsfilm - Age of Conan

Robot
Medlem
Lanseringsfilm - Age of Conan

Meh...

Medlem

Lite halvlam. Med tanke på hur bra spelet är så borde de fått till en bättre video än så.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kan inte vänta längre!

Inaktiv

fick precis mitt exemplar.. imorn öppnar servarna :D:D:D:D:D:D:D:D

Medlem

Arketyp av trailer. Tycker faktiskt att grafiken i spelet inte är så episk och den känns "smutsig" och "brun/grå".

WAR verkar dock inte särskilt mycket bättre utan en klon av WoW.

Medlem

Ubisoft? Det är ju Eidos som är utgivare?

PS. lvl 38 Dark Templar på Aquilonia.

Medlem

Tråkig trailer, grafiken har jag aldrig tyckt varit något speciellt i detta spel (mest pg.a att texturerna är riktigt low-res och fula), dock gillar jag ändå miljöerna och atmosfären som jag sett hittils, striderna verkar roliga också (speciellt jämfört med WoW eller LOTRO).


signatur
Medlem

UBI?
Eidos ska det väll vara ?

Medlem

Inte den bästa trailern men den duger.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

alltså snubben som snackar låter ju grymt B, eller kankse de skulle gett han bättre "lines"

Helt enkelt en bättre trailer hade ju inte gjort något. Den får ju inte direkt mig att springa och handla spelet. Men o andra sidan skulle jag nog inte gjort det om så trailern fick 11 av 10 möjliga. alldeles för långsamt tempo i mmorpg. FPS skall de va


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Grafiken ser ordentligt nedbantad ut. Antar att de förstod att folk ska kunna spela det också...

Medlem

Enda intressanta med detta spelet är att det tar bort några från vöv idiotin.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Känns lite som en trailer som skulle kunna spelats på radion i GTA IV. Dragon Brains

Fast man blir ju sugen på att testa spelet iaf när man läser att alla tycker det är bra.

Inaktiv
Inaktiv

Musiken är episk! han som pratar har tyvärr ingen hjälteröst utan låter mer som en gammal farfar...

Medlem

Det här spelet är jättebra, jag har spelat det.

Medlem

Var det inte Max von sydow som var berättarrösten bl.a i filmerna? Hade varit roligt om han hade gjort rösten istället ^^

Inaktiv
Skrivet av Orgasmatron:

Var det inte Max von sydow som var berättarrösten bl.a i filmerna? Hade varit roligt om han hade gjort rösten istället ^^

Han va till och med i en av filmerna
spelade någon typ av kung om ja inte minns fel

Inaktiv

Längtar skit mycket tills imorron.. vet ni om något internetcafe har AOC redo imorron? Har ingen dator som pallar :/

Medlem

Hupp - otroligt nog så ska jag köpa det liret imorgon... trotts jag sagt till mig själv att jag inte skulle göra det


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spela roll hur bra eller dålig video den fick.. det är bara när man själv kör som räknas=P

Medlem

snyggt, vilken tid öppnar servrarna i morgon?, kommer det finnas fler servrar en dom som redan finns?

Medlem

Jag är jätteavis på alla er som har stålar att köpa spelet för.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Längtar som tusan! "Heads will roll"

Inaktiv

Alltså alla som klagar på grafiken uppmanar jag att tanka tutorial filmerna ifrån den officiella hemsidan. Kan tankas i 720p.

Grafiken i spelet är sjuk och det överträffar alla andra mmo's...


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

hehe kan inte vänta tills man träffar conan XD

Då ska ni se intro filmen när man installerat spelet. Hehe "mäktigt" är ett passande ord.
Conan is back.


signatur
Medlem

inget slå cs liksom !!loLz!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Detta känns mycket mer "tilltalande" än wow xD


signatur

B lup

123
Skriv svar