Lanseringsfilm - Age of Conan

Medlem
Skrivet av karbon:

snyggt, vilken tid öppnar servrarna i morgon?, kommer det finnas fler servrar en dom som redan finns?

Kommer komma ett antal nya servrar imorgon, vet inte hur många dock.

Medlem
Skrivet av Guding:

Ubisoft? Det är ju Eidos som är utgivare?

Fixat.

Medlem

servrarna öppnar 05:00 imorgon har jag hört...

Medlem

haha fan va corny med blodstänket.

Medlem

sååå jävla skojj spel

Medlem
Skrivet av andman:
Skrivet av Guding:

Ubisoft? Det är ju Eidos som är utgivare?

Fixat.

Du får nog fixa det igen då det är UBISOFT som säljer det i Sverige. Kan garanterat det då jag fått ringa dem för att få hem mer spel till releasen.

on topic:
Jag har aldrig varit förtjust i mmo då de är så tråkiga och långsamma, men AoC är första spelet som fått mig att bli riktigt sugen att börja spela.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av redmac:
Skrivet av andman:
Skrivet av Guding:

Ubisoft? Det är ju Eidos som är utgivare?

Fixat.

Du får nog fixa det igen då det är UBISOFT som säljer det i Sverige. Kan garanterat det då jag fått ringa dem för att få hem mer spel till releasen.

låter bra. En fråga bara: när man nu har AoC CE går det att spela på det i ett par dar eller måste jag köpa gamecard direkt? Jag har redan satt upp mitt account.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av redmac:
Skrivet av andman:
Skrivet av Guding:

Ubisoft? Det är ju Eidos som är utgivare?

Fixat.

Du får nog fixa det igen då det är UBISOFT som säljer det i Sverige. Kan garanterat det då jag fått ringa dem för att få hem mer spel till releasen.

låter bra. En fråga bara: när man nu har AoC CE går det att spela på det i ett par dar eller måste jag köpa gamecard direkt? Jag har redan satt upp mitt account.

Du ska få 30 dagar gratis speltid vad jag hört, precis som i wow. Har dock inte läst noga på spelförpackningarna vi har på jobbet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av redmac:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av redmac:
Skrivet av andman:
Skrivet av Guding:

Ubisoft? Det är ju Eidos som är utgivare?

Fixat.

Du får nog fixa det igen då det är UBISOFT som säljer det i Sverige. Kan garanterat det då jag fått ringa dem för att få hem mer spel till releasen.

låter bra. En fråga bara: när man nu har AoC CE går det att spela på det i ett par dar eller måste jag köpa gamecard direkt? Jag har redan satt upp mitt account.

Du ska få 30 dagar gratis speltid vad jag hört, precis som i wow. Har dock inte läst noga på spelförpackningarna vi har på jobbet.

Bra som jag trodde då. Mm håller tummarna iallafall.


signatur
Medlem

För er som inte vet så öppnar servrarna kl 05:00 (kanske lite tidigare) och jag har sovit hela dagen och tänker börja spela så fort det kommer igång.
Har laddat med Pilsner,chips och allt man kan tänkas så nu blir det många sömnlösa nätter.
Hade hoppas att det skulle komma igång vid 00:00 som de sagt först men så blev det ju inte.


signatur

- Wiiga -

Skrivet av Wiiga:

För er som inte vet så öppnar servrarna kl 05:00 (kanske lite tidigare) och jag har sovit hela dagen och tänker börja spela så fort det kommer igång.
Har laddat med Pilsner,chips och allt man kan tänkas så nu blir det många sömnlösa nätter.
Hade hoppas att det skulle komma igång vid 00:00 som de sagt först men så blev det ju inte.

Gott samma här bunkrar upp med bira och kryddad korv hehe


signatur
Inaktiv

Årets coolaste online mmorpg spel.

Har spelat sen i lördags den 17.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Wiiga:

För er som inte vet så öppnar servrarna kl 05:00 (kanske lite tidigare) och jag har sovit hela dagen och tänker börja spela så fort det kommer igång.
Har laddat med Pilsner,chips och allt man kan tänkas så nu blir det många sömnlösa nätter.
Hade hoppas att det skulle komma igång vid 00:00 som de sagt först men så blev det ju inte.

Gott samma här bunkrar upp med bira och kryddad korv hehe

haha kryddad korv? Att inte jag tänkte på det!


signatur

- Wiiga -

Maffig trailer.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

taskig grafik, in med lite shadereffekter för tusan..

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Arketyp av trailer. Tycker faktiskt att grafiken i spelet inte är så episk och den känns "smutsig" och "brun/grå".

WAR verkar dock inte särskilt mycket bättre utan en klon av WoW.

För att vara ärlig tror jag att det är meningen att det ska vara smutsigt och brunt i AoC.

Skrivet av Wingu:
Skrivet av Sethernis:

Arketyp av trailer. Tycker faktiskt att grafiken i spelet inte är så episk och den känns "smutsig" och "brun/grå".

WAR verkar dock inte särskilt mycket bättre utan en klon av WoW.

För att vara ärlig tror jag att det är meningen att det ska vara smutsigt och brunt i AoC.

Exakt en klar förbättring om du frågar mig, alla som spelat WoW borde vara trött på disney grafiken.


signatur
Medlem

Hej! jag har varit medlem på age of conans hemsida i ett halv år nu, och så fick jag en game in items elr vad det var. Men iaf så fick jag en key i där också och en länk till registrering, är det så att jag kan spela age of conan då elr inte. Har inte testat för min data pallar inte spelet men min brorsa ska i så fall få det, men så vågar jag inte testa iaf när man registrerar sig att det är dagar jag kan vara aktiv och spela. Så jag undrar om det är ett acc som jag kan spela på elr om det är om jag har ett acc? Tack! För svaret!:):P


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Kaleid:

Grafiken ser ordentligt nedbantad ut. Antar att de förstod att folk ska kunna spela det också...

Skulle de ha fläskat på med allt som är tekniskt möjligt så skulle spelet ha blivit en fröjd för ögat. Men det vore ju inte så klokt med tanke på att var och en inte har en "highend" dator.

Medlem

såg ju brutalt kasst ut i nå tech-demo de hade tidigare också, känns som att grafikhypen över AoC bara är ren bullshit

Inaktiv
Skrivet av Noken8:

Hej! jag har varit medlem på age of conans hemsida i ett halv år nu, och så fick jag en game in items elr vad det var. Men iaf så fick jag en key i där också och en länk till registrering, är det så att jag kan spela age of conan då elr inte. Har inte testat för min data pallar inte spelet men min brorsa ska i så fall få det, men så vågar jag inte testa iaf när man registrerar sig att det är dagar jag kan vara aktiv och spela. Så jag undrar om det är ett acc som jag kan spela på elr om det är om jag har ett acc? Tack! För svaret!:):P

Förmodligen bara Drink cape. Det är helt enkelt en ingame item.

Skrivet av Katana:

såg ju brutalt kasst ut i nå tech-demo de hade tidigare också, känns som att grafikhypen över AoC bara är ren bullshit

tror inte det har kollat innan på "settings" i spelmenyn och grafik inställningarna där lovar gott för ögat shade 3.0 directx 10 etc etc


signatur
BeW
Medlem

Inte speciellt bra trailer, men jag är riktigt sugen på spelet. Ska nog köpa det:D

Medlem

Ni som anmärker på grafiken - spela Age of Conan istället. Både grafik och ljud är i toppklass utan att tumma på kvalitén på själva spelupplevelsen. De har gjort ett ofattbart jobb och jag lirar just nu Early Access för fullt

Jag har haft många tankar om att spelet säkert inte blir särskilt bra, men det överträffade mina förväntningar med råge. Kanonbra, 10/10 om man bortser från buggar som alltid finns i starten.

Medlem

Jag verkar ha fått en tom skiva "testade igår"
Håller dock på och uppdaterar Vista x64 så får se om det kommer igång efter uppdateringen.

Medlem
Skrivet av Bananaosten:
Skrivet av Noken8:

Hej! jag har varit medlem på age of conans hemsida i ett halv år nu, och så fick jag en game in items elr vad det var. Men iaf så fick jag en key i där också och en länk till registrering, är det så att jag kan spela age of conan då elr inte. Har inte testat för min data pallar inte spelet men min brorsa ska i så fall få det, men så vågar jag inte testa iaf när man registrerar sig att det är dagar jag kan vara aktiv och spela. Så jag undrar om det är ett acc som jag kan spela på elr om det är om jag har ett acc? Tack! För svaret!:):P

Förmodligen bara Drink cape. Det är helt enkelt en ingame item.

Men varför ska jag i så fall kunna göra ett acc?


signatur

Wai

Medlem

Orkade inte läsa igenom allt, men Ubisoft är förmodligen den svenska distrubitören (inte publisher) precis som Pan Vision som distrubierar alla Capcoms titlar i Sverige.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Katana:

såg ju brutalt kasst ut i nå tech-demo de hade tidigare också, känns som att grafikhypen över AoC bara är ren bullshit

tror inte det har kollat innan på "settings" i spelmenyn och grafik inställningarna där lovar gott för ögat shade 3.0 directx 10 etc etc

Fast DX10 stödet finns inte med från början har jag läst.

Medlem

LOOOL! Tittade just igenom den feta boken som följde med (The art of Hyboria). Kom till en sida då det verkligen slog mig varför det här spelet kommer ha 18-års gräns

Ganska så att AOC kommer vara rakt på sak för oss äldre i all sin ära, jämfört med WoW's smygporr för barn

Medlem
Skrivet av Noken8:
Skrivet av Bananaosten:
Skrivet av Noken8:

Hej! jag har varit medlem på age of conans hemsida i ett halv år nu, och så fick jag en game in items elr vad det var. Men iaf så fick jag en key i där också och en länk till registrering, är det så att jag kan spela age of conan då elr inte. Har inte testat för min data pallar inte spelet men min brorsa ska i så fall få det, men så vågar jag inte testa iaf när man registrerar sig att det är dagar jag kan vara aktiv och spela. Så jag undrar om det är ett acc som jag kan spela på elr om det är om jag har ett acc? Tack! För svaret!:):P

Förmodligen bara Drink cape. Det är helt enkelt en ingame item.

Men varför ska jag i så fall kunna göra ett acc?

Har testat den keyn men det stod invalid key så du hadde rätt:(


signatur

Wai

123
Skriv svar