Lanseringsfilm - Age of Conan

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

tror inte det har kollat innan på "settings" i spelmenyn och grafik inställningarna där lovar gott för ögat shade 3.0 directx 10 etc etc

sånt mumbojumbo bevisar inte direkt nånting, speciellt inte dx10

Skrivet av Katana:
Skrivet av dofilusåkaffe:

tror inte det har kollat innan på "settings" i spelmenyn och grafik inställningarna där lovar gott för ögat shade 3.0 directx 10 etc etc

sånt mumbojumbo bevisar inte direkt nånting, speciellt inte dx10

lol mumbojumbo? Låter som min gamla farmor när hon levde och kommenterade den "nya" datorn 486:an.


signatur
Medlem
Skrivet av wwraver:

Ni som anmärker på grafiken - spela Age of Conan istället. Både grafik och ljud är i toppklass utan att tumma på kvalitén på själva spelupplevelsen. De har gjort ett ofattbart jobb och jag lirar just nu Early Access för fullt

Jag har haft många tankar om att spelet säkert inte blir särskilt bra, men det överträffade mina förväntningar med råge. Kanonbra, 10/10 om man bortser från buggar som alltid finns i starten.

Buggar i starten? finns de fortfarande kvar. :/ de va typ de man beta testa när man var med i betan tror de var till lvl 13 allt var buggfritt för mig, men men.

Medlem

ja, mumbojumbo.. ett ord som visserligen oftast används när man inte förstår sig på saker och ting, vilket i dehär fallet inte stämmer. men jag väljer att kalla't för mumbojumbo efterssom.. jadu.. vet inte riktigt.. men att rabbla upp en rad tekniker man använt bevisar inte så mycket.. dx10, det mest hypade ordet det senaste året, har ju tex inte kommit med så mycket ur grafisk synvinkel

Visserligen skulle det välj inte skilja alltför mycket grafiskt mellan dx9 och dx10, utan skulle vara främst prestandan som förbättrats (vilket i sin tur iof betyder att de kan slänga in mer blingbling = snyggare), men även prestanda-snacket har ju mer eller mindre gått åt helvete. Crysis flyter då iaf bättre för mig i dx9 med very-high-tweaks än i dx10 med 'riktiga' very high. plötsligt blev inte de dx10-exklusiva effekterna så jävla exklusiva längre

jaja, tillbaks till topic

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:
Skrivet av wwraver:

Ni som anmärker på grafiken - spela Age of Conan istället. Både grafik och ljud är i toppklass utan att tumma på kvalitén på själva spelupplevelsen. De har gjort ett ofattbart jobb och jag lirar just nu Early Access för fullt

Jag har haft många tankar om att spelet säkert inte blir särskilt bra, men det överträffade mina förväntningar med råge. Kanonbra, 10/10 om man bortser från buggar som alltid finns i starten.

Buggar i starten? finns de fortfarande kvar. :/ de va typ de man beta testa när man var med i betan tror de var till lvl 13 allt var buggfritt för mig, men men.

Starten förknippas då med "Lunchen" inte första lvls...

123
Skriv svar