Robot
Iron Man

Så länge någon kan minnas har spelbranschen producerat ruttna filmspel. Det vore väl naivt att tro att Sega skulle ändra på den saken med sin konsolversion av hypade Holloywoodrullen Iron Man.


Medlem
Iron Man bekänner färg

Testa demot och vilket skämt.

Inaktiv

Ingen lång recension direkt.

Medlem

Oväntat att det skulle få dåligt betyg

Och nog för att pansarvagnar är stora, men tycker inte ni att dom är ganska groteska här? http://www.fz.se/bilder/?id=52292


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

problemet är nog att det säljer utan att utvecklas. så de försöker egentligen tjäna pengar på sälja en båt av papp och lyckas för det står Ironman på den. en bra ide eller usel? det är iallafall en anledning vi ser så få bra licensspel tror jag.

Inaktiv

Klarat av det och det sööööög. -.-

Medlem

Filmen är grym iaf!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Finns bara ett bra filmspel och det är Goldeneye.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Finns bara ett bra filmspel och det är Goldeneye.

och The chronicles of riddick: escape from butcher bay


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

Mm Riddick är fint! Men detta är direkta motsattsen, filmen må ha varit tuff men spelet var usch 2000x.

ptr
Medlem

varför recenserar ni ens spel baserade på filmer? Finns fler spel som "behöver" recenseras som garanterat är mer intressanta. Det där spelet Som steven spielberg satte sitt namn på t.ex?
Ni gör ett grymt bra jobb, men tycker fokusen på vilka spel som ska recenseras är en aningen felriktad.

Redaktör

Vi recenserar allt vi får tag på, ingen recension sker på något annat spels bekostnad. Och det finns definitivt ett värde i att recensera skräp också - recensionerna kan ses som guider inför köp.

Du menar #Boom Blox, den texten är på gång.


signatur
Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av Night Hawk:

Finns bara ett bra filmspel och det är Goldeneye.

och The chronicles of riddick: escape from butcher bay

Det spelet är bra, fast det är väl inte baserat på filmen eller har jag missat en film?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av Night Hawk:

Finns bara ett bra filmspel och det är Goldeneye.

och The chronicles of riddick: escape from butcher bay

Det spelet är bra, fast det är väl inte baserat på filmen eller har jag missat en film?

Det är baserat på samma universum som filmerna utspelar sig i. Dock är det en prequal till filmen Pitch Black.

Medlem

Iron Man är särskrivning. Det heter Ironman

Ni recenserar Ironman och snart Boom Blox?
Exakt samma recensioner som de visade i morgonsoffan på SVT.

Ironman fick också samma betyg. Då jissar jag att Boom Blox får en FYra av Fem

Känns lite som Deja Vu.

Redaktör
Skrivet av Swedenrock:

Iron Man är särskrivning. Det heter Ironman

Iron Man är engelska, de bryr sig inte om särskrivningar.

Jag har just fått in Boom Blox-texten för korrläsning. Och betyget bliiiiiiir... offentligt inom kort.


signatur
Medlem

usch provade just demot sämre än vad jag trodde... spelet är i samma dålighets grad som vampire rain


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Vilken överraskning;)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Finns bara ett bra filmspel och det är Goldeneye.

Men hallå, Lego Star Wars?

KoP
Medlem

Räckte att man testade demot när det kom för att inse att detta bara kunde bli skräp.

Medlem

testade PC versionen o det var det sämsta jag någonsin har spelat typ...

Medlem

Skitfilm enligt mig, men roboten är ju iof ruskigt cool


signatur

B lup

Medlem

jag testade demot till 360 och det levde upp till mina förväntningar och dom var långt ifrån höga.

Avstängd

testade demot till ps3.. det var roligare i menyerna..

Medlem

Svårt att gissa att det skulle vara dåligt?

Medlem

såg så jävla fult ut

Medlem

lirade demot till xbox360, tråkigaste spelet ja nånsin lirat

Medlem

He. Jag älskar när FZ sågar spel. Finns för få rescensenter som verkligen vågar varna för skräp.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi recenserar allt vi får tag på, ingen recension sker på något annat spels bekostnad. Och det finns definitivt ett värde i att recensera skräp också - recensionerna kan ses som guider inför köp.

Du menar #Boom Blox, den texten är på gång.

Skulle då aldrig basera mitt spelköp på recensioner, snarare är det "common sense" eller den egna smaken som styr, men det innebär ju inte att det är ointressant att läsa andras åsikter.

Medlem

Jag provade demot till ps3. Asså det var de sämsta spel jag har spelat! Fyfan säger ja!!


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

1
Skriv svar