Snacka Age of Conan hos FZ

Robot
Medlem
Snacka Age of Conan hos FZ

gött, visste inte att han var norsk, bara det förstör ju storyn lite

Medlem

Ah det var på tiden.
Tackar tackar.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Förbokade spelet hos webhallen, måste jag vänta tills dom har fått in spelet och orkat skicka ut det innan jag får tillgång attt spela det? Känns som en fånig definition på förbokning isf.

Medlem

Bra. MMO forumet var övertaget av AoC ><


signatur

Bara gör det.

Medlem

Jättebra

Kan behöver med tanke på så många trådar om AoC det finns nu.

Fast nu blev ens inkorg spammad med 6st PMs från FZ om flytten


signatur

"Totalt. Jävla. IG!"

Medlem

tjena imon kommer de :]].. fast vet inte om jag kommer behöva köpa ett nytt grafikkort haha har 7600 GT :S.. men men.. jag undrar hur pvp systemet är? kan man döda vem man vill ? lr straffas man lr vadå? förlorar man något ifall man dör? på wow så blev man ju ett spöke och fick springa till bax.. på lineage förlorade man exp och blev sur.. fast på lineage döda jag någon utan att han slog tillbax så blev ja "röd" efterlyst.. och då kunde ja tappa items.. de va rätt kul..

Medlem
Skrivet av gamlefarfar:

tjena imon kommer de :]].. fast vet inte om jag kommer behöva köpa ett nytt grafikkort haha har 7600 GT :S.. men men.. jag undrar hur pvp systemet är? kan man döda vem man vill ? lr straffas man lr vadå? förlorar man något ifall man dör? på wow så blev man ju ett spöke och fick springa till bax.. på lineage förlorade man exp och blev sur.. fast på lineage döda jag någon utan att han slog tillbax så blev ja "röd" efterlyst.. och då kunde ja tappa items.. de va rätt kul..

7600GT funkar om du nöjer dig med att köra på medium och utan AA och skit

Medlem

Härligt nu slipper man alla AoC lirare :P. Tack.

Edit, har 11 nya meddelanden om tråd förflyttning


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Men räcker amd ahtlon 64 duel core 3700+ och 2 gig ram tro?

Medlem

Äntligen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Tjohoo!!
När jag kom hem på lunchen vad låg på golvet då?
Jo, ett ex. av Age Of Conan förbeställt från Webhallen.
Tack för det

Medlem
Skrivet av karbon:

gött, visste inte att han var norsk, bara det förstör ju storyn lite

Tror de syftade på att spelet är gjort i norge.

ptr
Medlem
Skrivet av karbon:

gött, visste inte att han var norsk, bara det förstör ju storyn lite

jaa... alltså du tror väl inte seriöst att Conan är norsk?

Medlem
Skrivet av karbon:

gött, visste inte att han var norsk, bara det förstör ju storyn lite

Berättelserna om Conan skrevs av en Robert E. Howard från USA för mer än 70 år sedan... Sedan har det ju blivit filmer etc, men Conan har legat halvt i ide sedan typ 80-talet.

2002 köpte det svenska företaget Paradox Entertainment upp rättigheterna för Conan. De gav det norska företaget Funcom i uppdrag att utveckla ett fullfjädrat MMORPG om Conan, och det verkar ju blivit lyckat!

Edit* Okej, jag erkänner att han aldrig var död, sorry till alla som tog illa upp Men ni måste erkänna att han inte varit överdrivet aktiv de senaste 20 åren?


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av gamlefarfar:

tjena imon kommer de :]].. fast vet inte om jag kommer behöva köpa ett nytt grafikkort haha har 7600 GT :S.. men men.. jag undrar hur pvp systemet är? kan man döda vem man vill ? lr straffas man lr vadå? förlorar man något ifall man dör? på wow så blev man ju ett spöke och fick springa till bax.. på lineage förlorade man exp och blev sur.. fast på lineage döda jag någon utan att han slog tillbax så blev ja "röd" efterlyst.. och då kunde ja tappa items.. de va rätt kul..

7600GT funkar om du nöjer dig med att köra på medium och utan AA och skit

Det där kommer inte ens att gå.

Jag har 7950GT och kör på medium med småmysiga frysningar.

Inaktiv

Detta är nog det första ''online roll spel'' som jag är intresserad av och som jag förmodligen kommer att köpa.

Medlem

Nice med en egen forumdel, var på tiden

Skrivet av david_dellblom:

online roll spel

Grattis. Du har lyckats särskriva ett ord två gånger. (Sorry, var bara tvungen.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av karbon:

gött, visste inte att han var norsk, bara det förstör ju storyn lite

Conan är en cimmerian och inte norsk.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av qweex2:
Skrivet av karbon:

gött, visste inte att han var norsk, bara det förstör ju storyn lite

Berättelserna om Conan skrevs av en Robert E. Howard från USA för mer än 70 år sedan... Sedan har det ju blivit filmer etc, men Conan har varit död sedan typ 80-talet.

Är du dum eller Conan har inte vart död bara för att du inte hittat han i handeln betyder det inte att han inte funnits hela tiden.

Du är tydligen inget Conan fans så vet inte varför jag bryr mig men du borde ju inte säga nåt du inte vet något om.


signatur
Medlem

Conan är väl inte lika mainstream som Star Wars och Star Trek


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

Conan är väl inte lika mainstream som Star Wars och Star Trek

Nä han har alltid klätt sig lite mer alternativt.

Skrivet av Fenix:

Conan är väl inte lika mainstream som Star Wars och Star Trek

Här borde du hitta en massa Conan tror jag iaf.
http://www.darkhorse.com/comics/index.php

Själv har jag alltid importerat allt om Conan från UK.


signatur
Medlem
Skrivet av butcher:

Förbokade spelet hos webhallen, måste jag vänta tills dom har fått in spelet och orkat skicka ut det innan jag får tillgång attt spela det? Känns som en fånig definition på förbokning isf.

Officiellt kommer spelet ut den 23 maj, servrarna ska vara nere i 5 timmar från 22.00 så typ du borde kunna spela runt 3 på natten=P

Inaktiv

Conan har haft en liten revival sen Paradox köpte rättigheterna och började pusha produkten.

Bland annat har alla orginalberättelser getts ut i nya fräsha utgåvor av Ballentine i USA.
http://www.amazon.com/Coming-Conan-Cimmerian-Original-Adventu...

Ett actionadventure släpptes på konsoll (underskattat, det är faktiskt riktigt skoj om man gillar hack & slash och går att köpa för under 200:- nu).
http://www.webhallen.com/prod.php?id=77371

Sen släpps nu MMO't, och det är även ett brädspel på gång med samma namn som mmo-spelet.
http://www.boardgamegeek.com/game/27848

En ny Conan film har varit på G många gånger men aldrig blivit av. Nyaste ryktena är att Lionsgate har en ny film med stor budget i planerna.
http://www.aintitcool.com/?q=node/35247

Dark Horse har gett ut ett antal nya Conan serier, och även orginalserierna är reprintate i nya snygga färgalbum.
http://www.darkhorse.com/zones/conan/index.php

Medlem

Oiih, hade mitt Age of Conan hemma när jag kom hem idag, helmys

Men serverarna går ner ikväll 22:00 GMT, jag försökte logga in nyss, det är fortfarande bara Early Access som kan logga in, vi andra kan inte logga in föräns det drar igång på riktigt imorrn, eller? ;o

Skrivet av Mykee:

Oiih, hade mitt Age of Conan hemma när jag kom hem idag, helmys

Men serverarna går ner ikväll 22:00 GMT, jag försökte logga in nyss, det är fortfarande bara Early Access som kan logga in, vi andra kan inte logga in föräns det drar igång på riktigt imorrn, eller? ;o

jag är i samma sits. :suck: håller mig sysselsatt med "Art" boken. Kan knappt vänta :heart::heart::heart:

PS! Får du samma fel authentic failed?


signatur
Skrivet av Enrice_e:

Jag hade beställt collectors edition men har även en oandvänd kod för the drinik kape. (antagligen för att jag har varit medlem på sidan i över ett halvår) vet inte om koden fungerar. Men här är den om någon vill ha S48H6YY6YSD9VSVQ. Jag har redan använt den men vet inte om den kan användas nu när jag har andvänt min primära kod.

Jo du kan använda den tror jag iallafall jag gjorde likadant för mitt mount kod. Jag satte upp mitt account idag och skrev sedan in min förbokningskod och det stod sedan aktiverat under "subscriptions" i min "account" sida.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Är du dum eller Conan har inte vart död bara för att du inte hittat han i handeln betyder det inte att han inte funnits hela tiden.

Du är tydligen inget Conan fans så vet inte varför jag bryr mig men du borde ju inte säga nåt du inte vet något om.

Oops, du genomskådade mig och mina onda planer att få folk att tro att Paradox har kraften att återuppliva... Ändrade mitt förra inlägg lite, hoppas du är nöjd


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

1
Skriv svar