Inaktiv
iPod mini problem

Tja. Sry om detta är fel ställe. Men eftersom dom flesta här på FZ är så smarta 8) så kanske någon kan hjälpa mig.

Min IPod mini cpar, det är så att när jag startar den så kommer den där ikonen som har en Mapp och en varningsmärke på upp i rutan, jag läste runt lite på apples sida och testade vissa grejjer som att ladda ipoden till max, starta om datorn, byt usb port mm. inget har fungerat än så länge. Det är så att när jag kopllar in den i datorn och datorn ska hitta den så hittar den ipoden men sen försvinner den, men sen hittar den igen och sen försvinner igen. Så håller den på hela tiden. Jag startade Itunes och fick faktiskt upp en ruta "en gång bara", det stog "Verkar som en skadad ipod försöker komma i kontakt med datorn, det är nog bäst du försöker igen och starta om datorn", nåt i den stilen.

Någon som har någon aning om detta?

Medlem

haha måste citera borat "His still asshole, I get Ipod! He only get Ipod Mini! everybody know it for girls!"

Låter som något batteri fel eller typ att minnet är glappt O.o

Inaktiv

haha har inte sett filmen än men har hört att den ska ha kommit ut på dvd.

Har bytt batteriet också. Det är det där glappet som verkar konstigt.

Inaktiv

låter som det glappar ja...

Inaktiv

This my sister Oksana. She prostitute! She was #4 prostitute in all kazakstan! Wery niiice....!


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

1
Skriv svar