Penny Arcade Adventures ute, demo

Robot
Penny Arcade Adventures ute, demo
Medlem
Penny Arcade Adventures ute, demo

Yes! Fuckin awesome <3

Inaktiv

Får ta å testa när man kommer hem från plugget, kan ju bli intressant.

Medlem

Ännu mer demo av spel, hurra!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Köpte spelet direkt det kom ut, är kanske inte världens bästa spel och det är tyvärr inte helt felfritt när det kommer till pathfinding och en del andra saker men det är ju Penny Arcade så det väger upp det mesta

/ LordDaimos

Medlem

Har bara spelat demot än så länge... men undrar lite hur pathfindingen kan vara dålig när man går genom att hålla musknappen inne?

Det var iaf så jag tolkade man skulle spela det.

Medlem

Ska tankas :D:D!

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Har bara spelat demot än så länge... men undrar lite hur pathfindingen kan vara dålig när man går genom att hålla musknappen inne?

Det var iaf så jag tolkade man skulle spela det.

Du klickar dit du vill gå, du håller inte inne knappen. Klickar man på andra sidan en lyktstolpe så kan ibland gubbarna gå mot stolpen och stanna istället för att gå runt den. När man vant sig vid detta så ser man till att klicka sig runt stolparna själv dock och då fungerar det bra.

Klarade för övrigt just ut spelet och det blev bara bättre och bättre ju längre man kom, ser verkligen fram emot episod 2 nu

/ LordDaimos

Medlem

Försökte köpa det, men det lyckades inte... får försöka imorrn istället.

Medlem

jag käpte det men av nån anledning får jag ett fult error varje gång jag försöker aktivera fullverisonen =(

Medlem
Skrivet av wobser:

jag käpte det men av nån anledning får jag ett fult error varje gång jag försöker aktivera fullverisonen =(

Jag med, läste på deras forum att dom håller på att fixa problemet.

1
Skriv svar