Medlem
Bränn problem.

Haj. Nu är det så att jag har ett problem med min brännare. Den påstår att det inte finns plats på skivorna. Har försökt bränna 3 olika saker på 3 olika DVD skivor. Filerna har varit runt 700MB. Kan även tillägga att det är filmer och jag använder Nero 7. Har funkat jätte bra förr men nu helt plötsligt har det börjat krångla. Jag vet att Nero gör så att filmen tar upp all plats på DVD skivan för extra bra kvalite, men den har aldrig gjort så den tagit mer plats än själva skivan. Någon som vet hur man fixar detta?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Testa med en annan dvd-brännare och om det funkar då så är det fel på dvd-brännaren. Testa andra typer av skivor och installera om nero.:|


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

man kan aldrig får extra bra kvalité genom att koda om material till att börja med, så dumpa nero bums om inte idiotfunktionen går ta död på.

för att utesluta hårdvaruproblem: ladda ner infrarecorder och se om det går bränna. går inte det kan du ladda ner valfri linuxdist, lägga på en usbsticka och testa en bränning.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

har också stött på det problemet som dock har försvunnit. Men jag ominstallerar OS ganska ofta så det kan ju vara det. Alternativt ominstallera Nero. Det var inte hårdvaran i alla fall


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar