Quake Wars uppdaterat

Medlem
Quake Wars uppdaterat

Hur många är det som spelar detta igentligen?

Medlem
Skrivet av _jozo_:

Hur många är det som spelar detta igentligen?

Jag undrar faktiskt samma sak? Det var länge sedan jag hörde något om det.

Medlem

589 servrar, 2641 spelare just nu enligt Gamespy:
http://archive.gamespy.com/stats/

Mer än vad jag trodde det skulle vara efter ha testat demot när det släpptes.

Inaktiv

Spel man måste "komma in i" inget för er 14isar mao

så lira cs ni

Medlem

Tråkigt att ingen spelar det faktiskt, själv är jag ingen hardcore gamer men dom gångerna jag spelar skulle jag vilja att det fanns några bra svenska servrar att spela på.

URK
Medlem

jag spelar det lite då och då. som tidigare person sa man måste komma in i spelet och lära sig innan man spelar det. sedan så var demon skulle inte ha släppts som den gjorde den skadade mera än vad den gjorde nytta på grund av demosen var långt ifrån klar.

så testa spelet som det nu så är det mycket bättre än demosen.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem
Skrivet av hunden:

Tråkigt att ingen spelar det faktiskt, själv är jag ingen hardcore gamer men dom gångerna jag spelar skulle jag vilja att det fanns några bra svenska servrar att spela på.

Ett tips vore väl Pripps Blue sweden, hyggligt trivsam server.

Medlem

Fan jag fattar det inte jag provadde Demot och jag tyckte det var skit kul,, bra flyt och så sen att jag inte förstog hur jag fattade missionens var en annan femma lätt bättre än dom senare Bf spelen (allt efter 1942) ok nu började jag inte spela spelet för det men jag brukar sätta mig och spela om demot för jag hade ingen större lust att köpa ett online spel jag inte kommer ha tid att spela.

Medlem

Det är inte alls dumt tycker jag!

Och det finns att köpa på Spelbutiken.se för 109 kronor, i SE variant! Prisvärt var ordet!!

Länk: http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=53825&a...


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Bra, get oss nu en ny patch till UT3


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag hade 200timmar speltid fram till Feb.. inte spelat sen dess.. QW är inte så kul första 15 timmarna.. sen är det bäst.
Kräver stort Tiim Pläjj ... gôtt. Blev sugen o spela nu.

Medlem

Måste faktiskt erkänna att jag fortfarande har spelet liggande här nånstans bredvid mig, inte ens öppnat ur plomberingen.

Testade demot, vart såååå jädra besviken på känslan och speciellt ljuden. Fjuttigt och jobbigt, förutom några enstaka explotioner. Machinegun och alla automatvapen låter ju som nån hackig LP-skiva.

Kan blir att jag testar det lite i framtiden, men bara för att idén är riktigt najs, men känslan är som sagt - crap.

URK
Medlem
Skrivet av LeaD:

Måste faktiskt erkänna att jag fortfarande har spelet liggande här nånstans bredvid mig, inte ens öppnat ur plomberingen.

Testade demot, vart såååå jädra besviken på känslan och speciellt ljuden. Fjuttigt och jobbigt, förutom några enstaka explotioner. Machinegun och alla automatvapen låter ju som nån hackig LP-skiva.

Kan blir att jag testar det lite i framtiden, men bara för att idén är riktigt najs, men känslan är som sagt - crap.

demon och spelat är helt olika


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

mm spelat etqw sen det kom. dock så är det inga bra implementeringar. med andra ord. för lite för sent.. får hoppas att promod killarna håller andan uppe och att det kanske blir en scen av spelet om ½-1 år

Medlem

Demot? ja herrejeflar... När jag testade Demot så tänkte jag vafaen är det för sketspel jag förbeställt.."Riktiga" spelet är snormassa bättre. Gav det tid och det är riktigt bra..

De borde kanske som Red Orchestra och andra MP-spel ordna en gratishelg/vecka då folk kan testa fullversionen gratis via Steam eller något?

Jag funderar på att köpa det men oroar mig lite över dagens spelarbas. Skulle vara kul om fler köpt det

Medlem

Någon som har gett sig på SDK:n ännu?

Kan f.ö. hålla med alla andra som tycker att man måste ge det tid.
En bra idé är att köra som GDF tills man har lärt sig menyerna eftersom stroggisarnas utrustning kan vara något förvirrande


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

1
Skriv svar