Greenpeace: "Konsoler för miljöfarliga"

Inaktiv
Skrivet av Ragganof:
Skrivet av Jühan:

Alltså nu börjar ni göra mig riktigt jävla förbannad FOLK HAR FAN RÄTT TILL EGNA ÅSIKTER!

Det har varit varma perioder förr och natur katastrofer, långt före alla dessa "farliga" utsläpp ens existerade kan ni förklara det eller?

Har tanken aldrig slagit er att dom vill mjölka oss på pengar med alla dessa så kallade "miljöskatter". Dessa politiska miljö profeters intressen är enbart till för att tjäna pengar på oss.

Men det har ni väl alldeles för små hjärnor för att fatta och få in i huvudet. Nu tar jag mig fanemig rätten att IDIOT FÖRKLARA ER!

Nä nu ska jag fanemig gå och slänga en jävla massa batterier jag har ute i naturen. Sen ska jag skruva bort katalysatorn på bilen och gasa så in i helvete sen ska jag leta upp en sån här gammal tempmätere som inne håller kvicksilver sen ska jag krossa den och slänga den i naturen men vet ni vad det bästa av allt är? Att ni förbannade trädkramare inte kan göra ett piss åt det!

kasta batterier i skogen?? har inte änns med globala uppvärmingen att göra.
betyder bara att du kastar gift i skogen, ellr är det en bluff att batterier innehåller det?

Hehe

Skriv svar