Gameplay-film från Red Alert 3

Medlem
Gameplay-film från Red Alert 3

mysiggt


signatur

Nämen!

rav
Medlem

Får väl hoppas det blir lika bra som 2:an.

Medlem

C&C3 var bra, men jag tror jag kommer gilla denna bättre. Alltid varit mer för Red Alert.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ser ju alldeles för futuristiskt ut. Var är de karga snölandskapen, sandsäckarna, de kamouflerade bunkrarna och allt det andra som hör Red Alert till? Vill man ha laserkanoner borde väl C&C3 fylla alla ens behov?

Nej det här ser inte bra ut, kan i stort sett nästan installera RA2 igen. Första RA slår ju detta med hästlängder.

Jag hade hoppats på lite mer verklighetstroget, det hade vart fräscht att komma med i en 3:e uppföljare.
Då gillar jag bättre med vad de gjorde med C&C3.

gäsp.....:down:


signatur
Medlem

ser nice ut, bryr mig inte så mycket om den mer komiska stilen som även RA2 också hade... ger spelet och enheterna lite mer personlighet bara imo.

Skrivet av asker:

Ser ju alldeles för futuristiskt ut. Var är de karga snölandskapen, sandsäckarna, de kamouflerade bunkrarna och allt det andra som hör Red Alert till? Vill man ha laserkanoner borde väl C&C3 fylla alla ens behov?

hmm jag såg inga laserkanoner iaf

Inaktiv

Hell's March regerar! Tusen tack till EA som inte tagit bort den!
Spelet i övrigt så väl sådär halvkasst ut.

Medlem

Tja, nog för att experimentella vapen alltid hört Red Alert (Tesla Troopers, etc) men det ser alldeles för själlöst och övertråkigt standard ut för mig.
Ska det vara RTS har jag Dawn of War och World in Conflict, vilka i mina ögon är det besta som gjorts sedan Starcraft i sin genre.

Medlem

ska inte ljuga, grafiken och effecterna ser jävligt bra ut, men dem har ju helt förstört allt som Red Alert står för, ser för komiskt ut, för oseriöst , för mycket likt cnc3 vilket inte heller följde sin ursprung enligt mig.

EA har förstört hela command and conquer serien...

håller mig till Red Alert 1, vilket fortfarande kickar arslen

Medlem

Det blir "pass" för mig på detta spel! Starcraft 2 kommer ju spränga spelvärlden i bitar! Iallafall minst strategi genren!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

dags att dom fixar en ny motor...så jävla tråkig motor. men iaf Hell March <3

Medlem

Ser för jävligt ut tbh.

Red Alert >> Red Alert 2 > Red Alert 3
Hell March >>>>>>>>> Hell March 2

Medlem

fy fan, vill ha

Medlem
BeW
Medlem

Hmm, det ser nt speciellt bra ut. Synd att det ska bli ännu ett dåligt Red Alert spel. Gillade nt 2an och detta ser ut att gå samma väg fast sämre.... så får fortfarande hålla mig till ettan när man ska lira Red Alert, synd:(

Inaktiv

Har inte alls samma look some Red Alert

Medlem

Seriöst färgerna på byggnader och fordon är ju skitfula, såg nästan ut som ett spel för 10 åringar eller nått urk.. jag är besviken som fan.. vattnen effekterna var dock riktigt nice

Medlem

1 minute 45 sekunder... 647mb! Jisses.

Hur som helst... jag vet inte, blev imponerad av screenshotsen men ser trist ut in-action av någon andledning.

Medlem

Verkar vara jävla fokus på vattenenheterna, och dessutom visade de upp typ 3 vs 3 strider när vi väl fick se landbataljerna, såg inte jättekul ut. Låtvalet var helt perfekt men trailern var inte riktigt bra. Och färgerna... ugh.

Spelet kommer ändå vara skitkul, blir säkert minst 4/5 eftersom det är RA! But I dont know if it's a fiver anymore....

Inaktiv

Denna nyhet är väl typ en månad gammal. Vad gör er nyhetsansvarige egentligen?:P

Inaktiv

Rycker inte i någon tarm alls här...

Medlem

Ser ut som ett trevligt strategispel men måste samtidigt hålla med övriga i tråden om att det kändes väldigt futuristiskt och inte så mycket "Red Alert" egentligen. Lär nog duga fint att fylla ut tiden med fram till Starcraft 2 dock

/ LordDaimos

Medlem

På tal om gammal så är Red Alert väldigt gammalt. Kommer nog dock inte ha känslan av dom första, men det kan bli intressant att se hur det går


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Som tidigare har sagts; det ser väl futuristiskt ut.


signatur

Bengebolle

Medlem

hellmarch, ok? hellmarch!!!!

håller mig till det, räcker för mig just nu...

Medlem

Jag vill ha kameran längre ut, när kan börja fatta det... *suck*

Medlem

Well jag hoppas verkligen att övergången till 3D inte gör att spelet förlorar sin charm, dock gillar jag strider på vatten och detta med generaler

Medlem

OMG, gimme. Är redan anmäld till betan i september, längtar.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv
Skrivet av N3m35i5:

OMG, gimme. Är redan anmäld till betan i september, längtar.

Är man tvungen att ha köpt Command & Conqer Kane Wrath för att kunna testa betan?

123
Skriv svar