Gameplay-film från Red Alert 3

Medlem

Rätt snyggt, men känns långt ifrån vad RA är för mig. För mycket färg och lek(saker) över det hela.

tja C&C 3 blev ju bra trots allt. Men RA har aldrig varit min favorit riktigt.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

ptr
Medlem

ser så förbannat gulligull ut :/¨
och det är väl ändå inte en gameplay-film utan en in game-film?

Medlem

Riktigt snyggt är det Det blir ett garanterat köp. Har alltid älskat RA.

Medlem

Ser så bra ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Musiken :heart:

Spelet ....... :\

Medlem

Skoj att de är för dumma för att göra nya röster till varje unit, och måste stjäla från tidigare spel. Att de sedan tar Frank Klepackis mästerverk är en annan femma. (Frank hade antagligen inte tillåtet det, så jag antar att de har rättigheterna till det)

Snacka om att försöka mjölka en titel. WC3

Medlem

ajaj!!!
Klassisk musik och ljud!
Sugen blir man... ^^

Medlem

Den gamla fina musiken <3
Alltså helt ärligt.. fyfan va trött jag blir på ea! Fan exakt samma som C&C3 osv... dom använder ju så mycket av samma sak flera ggr om!" Detta är ju inget nytt spel. Dom har fan inte ens nya ljud! Och dom har världens "high tech" nissar... DET ÄR FÖRFAN ETT ANDRA VÄRLDSKRIGET SPEL!! idiot ea... snacka om att förstöra det underbart fina Red Alert

Medlem
Skrivet av 2infinity:

Den gamla fina musiken <3
Alltså helt ärligt.. fyfan va trött jag blir på ea! Fan exakt samma som C&C3 osv... dom använder ju så mycket av samma sak flera ggr om!" Detta är ju inget nytt spel. Dom har fan inte ens nya ljud! Och dom har världens "high tech" nissar... DET ÄR FÖRFAN ETT ANDRA VÄRLDSKRIGET SPEL!! idiot ea... snacka om att förstöra det underbart fina Red Alert

har du ens spelat RA1 och 2 ? berätta för mig hur prisimtower,mirage tank och cosmonaut är inte hightech ? de har ju vart hightech från början, just det de handlar om, "Hightech under WW2". Och de är klart de är samma ljud därför de är exakt samma spel, det heter Red Alert 3, enda skillnaden är att de är snyggare grafik, sen har man gjort att man kan inte vända byggnaderna osv, och de är bra, hade man velat fixa de så hade man gjort det, de har gjort generals ffs, men poängen är att de ska vara de gamla. Ni vet en gubbe som är 2139869036 gånger större än tanken. P.S de har fan gjort spelet så de kan väl förstöra de också om de hade velat.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Skrivet av 2infinity:

Den gamla fina musiken <3
Alltså helt ärligt.. fyfan va trött jag blir på ea! Fan exakt samma som C&C3 osv... dom använder ju så mycket av samma sak flera ggr om!" Detta är ju inget nytt spel. Dom har fan inte ens nya ljud! Och dom har världens "high tech" nissar... DET ÄR FÖRFAN ETT ANDRA VÄRLDSKRIGET SPEL!! idiot ea... snacka om att förstöra det underbart fina Red Alert

Du har tydligen noll koll.


signatur
Medlem

Hahaha, fan va EA producerar spel.. I mina ögon ser det ut som Tiberium wars fast med RA units.. ne, uch.. väntar på SC2.

Inaktiv

Använder sig säkert av DX9, lame.

Inaktiv

Ser lika tråkigt ut som de senaste C&C spelen.. Hoppas på grym story som i gamla hederliga RA2.

Medlem

Fy tusan vad jag längtar


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Jag säger det som jag har alltid sagt, Command&conquer serien är inte Command&Conquer längre. Det slutade existera när dom köpte upp Westwood...
Detta är inte heller RA3 för många olika anledningar, men jag väljer bara dom viktigaste.

1. Frank Klepacki är inte med och gör soundtracket till spelet, dom har bara "snott" Hell march till trailern.
2.Samma motor som generals, vilket visar vilken dedication dom har till serien (Noll då alltså)
3.It's just not westwood....Vill ni spela ett spel som är nästan som CNC så spela Universe At War Earth Assault

Medlem

E ju inte smått likt 2:an, samma låt, samma röst som säger samma sak. Men självklart ska man skaffa det


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Vattnet är porr. <3


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Tycker det ser ok ut. Det som definitivt fäller avgörandet är ju spelbarheten, och inget annat. Är nog svårt dock att matcha de intryck man fick av föregångarna för 10+ år sedan mot idag med en hel massa andra kompetenta RTS i bagaget.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Hmm. Grafikmotorn och enheterna såg ut som en kombo av WC3 och RA2... Inga nya ljud föressten? Alla verkar vara tagna från 2:an, men det kanske kommer.

Det enda som var imponerande var vattnet, men det kan väl snart alla utvecklare göra snyggt med dagens tekniker.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Ser mycket bra ut d[-_-]b


signatur

The only one: DutyEA

Pansarknekt

Påminde väldans mycke om RA2. Vilket är najs. Ni som klagar på att det är för färgglatt, har ni verkligen spelat 2:an? Ser lätt roligare ut än förbaskat dåliga C&C Kanes Wrath.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Ser ut som något från Disney Channel..

Medlem
Inaktiv

tyckte det så riktigt tråkigt ut, hoppas att man har fel.

Inaktiv
Medlem

Ni som klagar på att det är för hightech och att det ser för komiskt ut kan inte ha spelat Red Alert tidigare... speciellt 2an.
Och alla gamla ljud är antagligen placeholders och dom håller på med en ny version av hellmarch.

lite nya bilder:
http://cnc3.cc/index.php?pid=53

Inaktiv

Ser häftigt ut, synd bara att prism tech har försvunnit. Det som gör mig mest fundersam är hur snabbt EA kan prångla ut spelen. Tycker att EA har faktiskt sen Generals skött det faktiskt rätt bra fast jag saknar WW. SC och WC (ja, jag har testat samtliga) är inte riktigt min stil. En till grej, hoppas Vänsterklick är standard i spelet.

Medlem

Ser precis likadant ut som det gjorde för 10 år sedan, vilket är ganska sorgligt..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Ser precis likadant ut som det gjorde för 10 år sedan, vilket är ganska sorgligt..

De som är meningen.........................................................................


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

123
Skriv svar