Gameplay-film från Red Alert 3

Skrivet av Tomzi:
Skrivet av cribba:

Ser precis likadant ut som det gjorde för 10 år sedan, vilket är ganska sorgligt..

De som är meningen.........................................................................

Ja tydligen det är ju det som kallas mjölkning gammalt innehåll i ny förpackning. T.ex röda arla mjölken kan man ju döpa om till gammel mjölk när den blir gammal. "Skål för kapitalet sa polaren Per"


signatur
Medlem

Suck.
Hade ju hoppats på detta spel, men det ser ju inte alltför lovande ut... Var det med mening det var RA2 ljud på allting eller? Lite nytt får de allt fixa. Det är väl bara att hoppas på mirakel.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Nice samma ljudeffekter som i tvåan. Grymt bra. Bra musik.

Medlem

Hoppas verkligen på det här. Har än idag kvar Red Alert 2 ^_^
Annars får man väl nöja sig med SC2.

Medlem

ser lite för...mysko ut tycker jag. en mix mellan 1:an och 2:an hade varit fint men de här, ja vad ska man säga...

en fråga bara: varför ska EA envisas med att de alltid ska vara tre olika faktioner i all nya C&C spel?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

JAAA RA <3<33<3<3<33

Inaktiv

ser mkt billigt ut imo

Medlem

Ser tråkigt ut, och vad var det för svarthål-nuke dom hade i slutet?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

ser inte bra ut, ser inte ut som redalert:down:

Medlem

Vadå för färggrant? RA har alltid varit fullt av färger, särskillt när det gäller units och byggnader. Och den där Hellmarch är väl från 2an, inte orginalet. Ska bli intressant att få höra den nya versionen

Håller dock med om att det ser lite väl futuristiskt ut. Men det beror väl lite på själva storyn, hur långt in i framtiden dom har kommit egentligen. Tiden går ju hela tiden frammåt i serien, och med konstant krig kommer läskigt snabb utveckling av nya vapen och tekniker, som vi alla borde veta Skönt nog verkar dom ha behållit en hel del från både 1an och 2an. Ska bli trevligt att få prova på spelet iaf.

Tyvärr så har jag aldrig lyckats gilla dessa moderna strategi-spelen i 3d. Högst upp på önskelistan har vi en remake på orginalet, RA, fast i HD och med stabil nätkod Gärna stöd för större banor och antal units också! 2d till folket!

Medlem
Skrivet av asker:

Ser ju alldeles för futuristiskt ut. Var är de karga snölandskapen, sandsäckarna, de kamouflerade bunkrarna och allt det andra som hör Red Alert till? Vill man ha laserkanoner borde väl C&C3 fylla alla ens behov?

du tror det dära är hela spelet? du får det nästan att låta som det...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Hellmarch är från orginalet jo.


signatur
Medlem

är skepptiskt

Medlem

Ser riktigt bra ut. Givet köp.

Medlem

Orginal Hell March-låten är mycket bättre, har den som alarmsignal på mobilen, alltid skönt att vakna till den.

Medlem

Som skrivits innan, Frank Klepacki gjorde musiken för Westwood men gör nu enbart för Petroglyph. Han blev tillfrågad att göra musik för C&C3 men vägrade, vad de än hittar på här blir det bara blek kopiering av Westwoods prylar.

Trist som tusan.

Skrivet av karbon:

är skepptiskt

Hahahah, hur faaan är man då? Ute på böljan den blå och Tisktar!?


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

Hellmarch är från orginalet jo.

Ja, men inte den versionen som spelas i trailern Var det jag menade.

Orginalet
RA2

Inaktiv
Skrivet av Thumba:

ser lite för...mysko ut tycker jag. en mix mellan 1:an och 2:an hade varit fint men de här, ja vad ska man säga...

en fråga bara: varför ska EA envisas med att de alltid ska vara tre olika faktioner i all nya C&C spel?

3 fraktioner i alla NYA spel? Men det är ju 3 fraktioner till och med i C & C Red Alert ju. ;p Varför ska de ändra och bara ha 2?

Inaktiv

Jag har läst vagt vad de olika kampanjerna kommer att handla.
Den Allierade handlar om en galen President som vill utrota de två andra fraktonerna.
Den Japanska handlar om Kejsaren och hans trasiga relation mot sin son.
Den Sovjetiska handlar om hur sovjet klubbar ner de andra.

Det jag mest har invändningar till är att sovjetarna raderar Einstein ur tiden varav han aldrig kan döda Hitler. Borde inte Nazityskland vara med eventuellt om vi antar att de palla ända till 2014?

Medlem

alla gnäller över hur dåligt de är och alla blir besvikna av Red alert 3 men vafan de har kommit några få screenshoots och en kort kort film och ni klankar redan ner på spelet.. än idag kan ingen veta om detta kommer bli ett bra spel elr inte.

grafiken skilljer sig ifrån de tidigare red alert men hur kul vore de om de inte hade varit något nytt ? SÅ enligt mig kan man inte bedöma ett spel som dåligt elr bra innan man har testat de men vissa tycks kunna göra de ändå

Medlem

Hoppas bara dom inte gör båtar som kan ta sig upp på land och strida som en Tank. Seriöst då lägger ner c&c red aler 3

Medlem

oerhört fult, som ett jäkla skämt

Medlem
Skrivet av Burken89:

Hoppas bara dom inte gör båtar som kan ta sig upp på land och strida som en Tank. Seriöst då lägger ner c&c red aler 3

NÄSTAN alla byggnader och units kan va i vattnet/land, Du kommer även att skörda pengar i vattnet..

De suger riktigt hårt, varför ska man ha vatten då?

Båter i vattnet tanks på land och inte bådeoch.


signatur

AMD Phenom II 965BE, Corsair 8GB 1333mhz DDR3, Asus GeForce GTX280 OC,
Corsair 1000W Power Supply, Asus Crosshair IV Formula Motherboard.

Medlem

Såg ju trevligt ut, kan bli en intressant höst Enda som jag möjligen störde mig på var väl outlinen av enheter, men det lär gå att stänga av/modda bort. <3 Hell March samt Tesla-vapen ^^

Inaktiv

Känns som att de använder samma skitmotor till allt. C&C Tiberium Wars sög och likaså kommer detta. Var finns innovationen???????

Skrivet av Krigshot:

Känns som att de använder samma skitmotor till allt. C&C Tiberium Wars sög och likaså kommer detta. Var finns innovationen???????

Är du gosig eller, att ens jämföra detta med C&C3 är ju löjligt. C&C3 Tiberian war är ett RIKTIGT c&c spel för fansen, RA3 är en mjölkprodukt!


signatur
Medlem

Ser ut som en väldigt tidig version. Kassa animationer, fula enheter (hund-björnarna), lågupplösta texturer, gamla återanvända ljud osv. osv. osv.

Tror det slutgiltiga spelet kommer att se mycket bättre ut än detta.

Skrivet av MrMadMan:

Ser ut som en väldigt tidig version. Kassa animationer, fula enheter (hund-björnarna), lågupplösta texturer, gamla återanvända ljud osv. osv. osv.

Tror det slutgiltiga spelet kommer att se mycket bättre ut än detta.

Det måste det ju vara annars har ju mjölken verkligen surnat. :evil:


signatur
Medlem

oh gamla goda hell marsch har fått sig ett ansiktslyft.. (theme song från ra2)

Medlem
Skrivet av Appe:

oh gamla goda hell marsch har fått sig ett ansiktslyft.. (theme song från ra2)

1. Den är såvitt jag kan höra exakt samma som från ra2
2. Ansiktslyft på en låt, w00t ?

123
Skriv svar