Inaktiv
Razer DeathAdder

Någon som har kommit över den och testat än? Skulle ju kunna vara riktigt trevlig den musen. 8)


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Umm, den har väl inte kommit ut än eller?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Skulle väl egentligen blivit släppt i mitten av december men på deras hemsida kan man fortfarande bara göra en "pre-order" så dom har väl inte släppt den helt enkelt. Svårt att göra ett test då... Men den verkar jävligt nice. Gillar optiska bättre och det verkar razer också göra.


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem

Det lilla jag sett av den "in action" än så länge har inte varit bra iaf. Den hängde inte alls med, dvs den skippade. Men det kan ha varit en tidig testversion eller liknande.

Inaktiv

Den borde ju inte skippa iom att den e optisk... Sen är det iofs "tredje generationens optik". men den borde ju inte vara sämre än föregångaren.. vi får hoppas det var en tidig testversion


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Medlem

Habu var och andra sidan riktigt dålig 8)

http://www.esreality.com/?a=post&id=1300293 - DeathAdder duger mer än väl. Ser ut som att Razer lyckades trots allt.

Inaktiv

men är den till salu i sverige än eller?


signatur

AMD 64 X2 4600+, 2048 DDR2, 7950GT 512, X-Fi Fatal1ty, WDC 250Gb

Inaktiv

Får nog anse att DeathAdder är den bästa musen hittills:
The graph shows us immediately that the DeathAdder performs well. Infact the Perfect Control (where the line remains straight) goes all the way up to 3.92 m/s. This is infact the highest limit of Perfect Control of any mouse I have ever tested! If you compare it to the Razer Diamondback, previously Razer's best mouse, you can see that they have cured the "Clipping" problem. The clipping caused negative acceleration over certain speeds, and it has indeed been fixed for the DeathAdder.

The Malfunction Speed is reached at 4.4 m/s, high enough to mean you don't need to worry about skipping in gaming. By measuring the gradient of the graph, I can calculate the resolution of the mouse in DPI. It works out as expected to be 1800dpi. Changing the USB polling rate does not affect the response graph at all.

Hoppas de fixar detta dock: At both 900 and 450 dpi the mouse develops a clipping problem.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Den kommer till sverige nån gång nu under januari

Inaktiv

Nåja köpte en MX518 så länge, rabatt på Computer City nu (handlar aldrig på sådana ställen normalt), trevlig mus det bara det att jag är van vid lägre möss så det är lite ovant Kör den på en glas-pad hur mkt jag än försöker få den ur balans rör den sig spikrakt


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Har köpt den .. den är snygg och är i rätt storlek fast jag råkar klicka när jag inte vill ..

Inaktiv

MX518 är ett nice val. Där är man fan helt säker på att man får en dundermus :). Inga tveksamheter där inte, till skillnad från typ alla andra... Med några få undantag då så klart


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar