Testa Tabula Rasa gratis i fem dagar

Medlem

FZ's filer blir korrupta av någon anledning, och det officiella verktyget, som dessutom kräver att man aktiverar nyckeln innan man tankar hem det, vill inte ladda ner klienten. Jag har alltså aktiverat ett tidsbegränsat konto bara för att hälsas av en FTP som är nere. Skitbra "service".

Jag blir förbannad.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Redaktör
Skrivet av zAjben:

Är det fem dagar från att man får nyckeln utskickad till sig, eller från det att man registrerar den? Kan man vänta en vecka med att använda den?

Fem dagar efter registrering.


signatur
Inaktiv

Laddade ner filerna, dock var det korrupta. Så nu har jag aktiverat min kod för att istället ladda ner via deras plaync client.. :/ Aja, ska bli kul att testa det om cirka 70 min.

Inaktiv
Skrivet av smuts:

FZ's filer blir korrupta av någon anledning, och det officiella verktyget, som dessutom kräver att man aktiverar nyckeln innan man tankar hem det, vill inte ladda ner klienten. Jag har alltså aktiverat ett tidsbegränsat konto bara för att hälsas av en FTP som är nere. Skitbra "service".

Jag blir förbannad.

Testa att öppna upp klienten, höger klicka på Tabula Rusa och ta properties. Ange install location manuellt genom att bläddra till den mapp valfri map där du laggt en exe med namn Tabula_Rasa.exe

Då funkade det att ladda ner för mig

Typ man lurar klienten att tro att den har en installation som den kan reparera eftersom den vägrar skapa en ny

Medlem
Skrivet av Maekh:
Skrivet av smuts:

FZ's filer blir korrupta av någon anledning, och det officiella verktyget, som dessutom kräver att man aktiverar nyckeln innan man tankar hem det, vill inte ladda ner klienten. Jag har alltså aktiverat ett tidsbegränsat konto bara för att hälsas av en FTP som är nere. Skitbra "service".

Jag blir förbannad.

Testa att öppna upp klienten, höger klicka på Tabula Rusa och ta properties. Ange install location manuellt genom att bläddra till den mapp valfri map där du laggt en exe med namn Tabula_Rasa.exe

Då funkade det att ladda ner för mig

Typ man lurar klienten att tro att den har en installation som den kan reparera eftersom den vägrar skapa en ny

Fan vad skumt. :S

Men det funkade, tack ska du ha! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

helt galet va sakata det går ingen mening att ladda det man ligger på 50KBs/sec tar ju några timmar efter som spelet ligger på 2200 mb..
tar ju 2 dagar innan man får hem det.

Medlem

ser inte så skojj ut, håller mig till AoC!

Medlem

Tack tack.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Detta verkar ballt, gött med lite trial!

Medlem

Tackar för trialen! Mina filer var också "corrupta" fast jag tankar med deras TR downloader nu. Går i cirka 1000kb/s

BeW
Medlem

Man tackar. Har velat spela detta spel, så det ska bli kul att se om det är nått att ha:)

Inaktiv

riktigt imponerad än så länge! dom verkar ha slipat till det riktigt bra sedan betan och det är riktigt skojj än så länge.

skönt med lite annat än svärd och drakar och sånt för en gångs skull.

blir nog helhelg in space.

Medlem

Kan verkligen rekomendera det här. En dags spelande och jag är fast. Känns otroligt skönt med variationen!

Bara ett par små problem med nedladdningen då ...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

det finns inga alternativa ställen att ladda ifrån då?

edit: jo tydligen

ftp://ftp.playtr.com

edit2: ftpn är seeeg. så körde launchern istället o den gick bättre, men nu vill den ju installera allt på c:\ och har inget utrymme kvar där, så någon som vet hur man ändrar detta?

edit3: hej igen frigjorde 300mb till o då funkade det..kalas ju, däremot underhåll på accountsidan..mysigt värre

Medlem

Deras launcher installerar sigsjälv någonstans där man inte kan välja vart, men själva spelet kan man välja vart det ska installeras. Ligger stabilt på 1750kb/s med deras downloader. Bättre än de flesta mmorpg man försökt få ner

prova-på nycklar till onlinespel uppskattas alltid

Medlem

hur gör ja ja har spelet nerladdat står att ja redan har en nyckel men vet ej vart den är :S?

Medlem
Skrivet av grypon:

hur gör ja ja har spelet nerladdat står att ja redan har en nyckel men vet ej vart den är :S?

I din mail och i meddelande på FZ.

Medlem

Gratis är väldigt gott :), Äntligen funkar account management! Om det här spelat inte hade haft nån månadsavgift så hade det redan varit inhandlat Nån som vet hur mycket det kostar i månaden???


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

£8.99 / EUR 12,99 så ca 110-125:-

Klurar på det här med hur trial kontot fungerar. Om man nu vill spela mer måste man då köpa spelet eller kan man bara handla game time?

Medlem
Skrivet av bf07:

£8.99 / EUR 12,99 så ca 110-125:-

Klurar på det här med hur trial kontot fungerar. Om man nu vill spela mer måste man då köpa spelet eller kan man bara handla game time?

jag funderade på detsamma.. någon som vet?

och hur lång tid blir ens karaktär kvar efter ens trial e slut? (om man kanske ska skjuta upp att köpa gametime... om man nu ens bestämmer sig för att ens köpa någon)

Medlem

Ang frågor om Trial key:
Efter att Trial perioden e slut så måste man köpa spelet och få en riktig serial key som man lägger in + att man får 30st dagar gamercard som man skall mata in för att spela med. Notera att man behåller sin gubbe man hadde i trial iaf vad jag fått reda på.

Dem som vill ha spelet billigt SE HIT!

Spelet finns på www.spelbutiken.se för ca 109:- Det e grymnt billigt. DVD box med Spelet +Gamercard 30st dagar +Karta tror jag det var...

Måste säga att jag e hel nöjd med spelet synd att man inte våga köpa innan men sånt vet man ju aldrig se bara skräpet HELLGATE. Nä tacka vet jag Tabula Rasa som funkar nice.

123
Skriv svar