Jag överlevde..

Inaktiv
Jag överlevde..

Men önskar att jag inte hade gjort det. Jag fick inte in mitt arbete igår kväll. När klockan blev 00:01 förstod jag att det var försent och jag ändå bara kommer få G på det pga det. Så han får det i eftermiddag.
När det ändå är dödsdömt, kan jag ju faktiskt skoja till det och faktiskt ha texten @Kullberg så fyndigt skrev som bilaga. Varför inte liksom. Då får jag ha honom som källa dessutom, och det ser bättre ut med flera källor.

Pratade med min mamma igår om hur min spindelfobi har blivit helt och helvete för mycket. Då säger hon medan hon försöker kväva en skrattattack, att jag hade en fobi när jag var liten som var den underligaste någonsin.
Jag var nämligen livrädd för vuxna män. Jag kunde inte ha manliga lärare, manliga läkare, manliga tandläkare och jag kunde inte ens gå på simskola för det var en man som var simlärare! Helt insane.

Fotade lite när jag vaknade i morse. Det var dimmigt. Blev rätt coola bilder. Kanske laddar upp nån om jag lyckas hitta min minneskorts läsare.

Jag har också fått ett riktigt bra svärd på World of Warcraft. Det är fint. Det var ett ruskigt jobbigt quest dock. Skulle ha åtta liferoot, 30 bloodscalp tusks och essence of the exile (åtta cresting charms, åtta burning charms samt åtta thundering charms). Det summonade Cyclonian och utav hans hjärta gjorde något troll ett grymt svärd till mig. Whirlwind sword. Det var ett warrior quest. Det var svårt. Men det var det värt!

#blogg

Inaktiv
Jag överlevde..

"När det ändå är dödsdömt, kan jag ju faktiskt skoja till det och faktiskt ha texten Kullberg så fyndigt skrev som bilaga. Varför inte liksom. Då får jag ha honom som källa dessutom, och det ser bättre ut med flera källor."

Jag känner mig mkt hedrad, verkligen.
Glöm inte skriva vad läraren tyckte om det hela bara


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

haha det ska jag inte glömma!

Inaktiv

Gud va lustigt att du nämner din spindelfobi just idag. Jag har alltid haft det, i varierande svåra grader (oftast rätt panikhysteriska). Nu har jag inte tänkt på det på länge eftersom det inte finns några spindlar i lägenheten jag bor i nu. Men inatt drömde jag om att nån hade fångat en jättespindel och kom emot mig med den, och jag fick en panikattack å kurade ihop mig i ett hörn å började gråta hysteriskt å skrika men det kom knappt nå ljud ur mig. Vaknade av att jag hade tårar i hela ansiktet. Lustigt sammanträffande.

Inaktiv

fy va obehagligt! jag tror att min spindelfobi utvecklats just för att det finns så fruktansvärt många spindlar där jag bor nu. Och dom är jättestora och äckliga! :<

Inaktiv

När det kommer till stora, snabba, vidriga spindlar så brukar jag rygga tillbaka med ett skri. Sen blir det att bita ihop och hämta en sko och göra spindelklet av den, vilket ungefär är lika vidrigt som spindeln i sig. Usch!

Medlem

Jag gillar spindlar

Men ogillar att få kryp på mig utan att vara förberedd dock.

Inaktiv

Voxbrallan: Jag är så rädd för spindlar att jag inte ens vågar döda dom :<

Kelet:

1
Skriv svar