LittleBigPlanet

Medlem

:heart::heart::heart:

Medlem

Fan, trodde det här var en uppföljare på Little Big Adventure...

//LD

Inaktiv

Det här ser man fram emot

Medlem

Fattar inte riktigt poängen med spelet men de var gulligt fint

Medlem

Ni som snackar om poängen, poängen är att man kan göra precis det man vill i en plattformssepl milljö. Tänk er massa folk som gör banor , skickar dem till varandra etc och sendan kan man tävla om dem

Medlem

Btw, 1st with sackboy as avatar kom jag på x)

Medlem

Knappast ett spel som skulle motivera mitt köp till PS3

Inaktiv

det här var spelet som gjorde att iaf jag köpte PS3 i november -- spelet skulle egentligen ha kommit i januari.

Medlem

Är inte detta Gary's Mod för PS3an?

Inaktiv
Skrivet av FZ:

Efter mer än ett år på marknaden saknar Playstation 3 ett Super Mario Galaxy eller ett Gears of War. Alltså den där riktigt, riktigt tunga exklusiva titeln som får folk att köpa konsolen bara för att få testa spelet.

ehhhh.. RIDGE RACER!!!!!!!!:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Medlem

Gears of War släpptes ganska exakt ett år efter 360 lanserades, innan det fanns det inte så mycket o hänga i granen där heller. Man knåpar ju inte ihop ett bra spel på en vecka direkt.

Ridge Racer haha, vilket skämt.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Btw, 1st with sackboy as avatar kom jag på x)

Nej

Medlem

Det är ju nästan så att till och med jag skulle gå till den mörka sidan för detta!:O


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Är så glad att jag köpte min PS3a i USA för 2500kr i julas. Ett av de bättre köpen jag någonsin gjort, speciellt med tanke på att de flesta Blu-ray filmer är regionsfria nu vilket jag inte trodde när jag köpte den.

Hoppas det här spelet kan sno Ratchet & Clanks plats som det bästa exlusiva PS3 titeln.(Ni som inte provat R&C, gör det nu, helt klart ett av mina favoritspel igenom alla tider)


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Det ser coolt ut men frågan är hur kul det är att spela sina egna banor men med ett utvecklat community så kan ju detta bli hur stort som helst.

Grafiken var perfekt!

Inaktiv
Skrivet av Gotti:

Ridge Racer haha, vilket skämt.

ridge racer äger ..
det är inte lika bra som alla dessa 4.5 spel som finns, men ..

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Gotti:

Ridge Racer haha, vilket skämt.

ridge racer äger ..
det är inte lika bra som alla dessa 4.5 spel som finns, men ..

Du kan ju inte på allvar mena att Ridge racer 7 eller vilket det var som kom nu till PS3an är något annat än ett väldigt tråkigt skämt?


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

det är ett väldigt bra spel .. next

edit:
on topic, little big planet? .. nja

Medlem
Skrivet av F3D:

det är ett väldigt bra spel .. next

edit:
on topic, little big planet? .. nja

I sådana fall har du nog spelvärldens sämsta spel smak, no offence

Vad är det som gör det så bra då? Känslan och styrningen är EXAKT samma som i ettan som kom för 10-12 år sedan nu, och jag tröttnade på runt 30minuter och lämnade tillbaka det på öppet köp. Enda posetiva var väl grafiken som man lyfte lite på ögonbrynen åt då och då, men annars så var det faktiskt ren skit.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

don't fix something that isn't broken
se halo 1,2,3 .. same shit

jag har nog inte världens sämsta spelsmak, men en väldigt trångsynt sådan .. som alla andra, jag erkänner det dock

Medlem

ser väldigt sött ut

Medlem

kommer köpa 2 x av spelet, ett inplastat o ett att spela med. Synd att man inte kan chippa sin PS3a, brukade köpa spel till den o sen bränna de spelen så man inte behöver öppna sitt orginal.

Medlem

Aha.. Då ska man köpa en PS3 alltså.. Det där ser bara för roligt ut

Medlem

dehär spelet kommer väl bara på psn?

Medlem

Får se om de blir så bra som alla tror, verkar mest vara en "editor". Kanske var att ta i, men tror det blir för komplicerat..

Inaktiv
Skrivet av Zamuz:

dehär spelet kommer väl bara på psn?

Spelet kommer även att säljas i Butiker

Inaktiv
Skrivet av orkaupptaget:

Är så glad att jag köpte min PS3a i USA för 2500kr i julas. Ett av de bättre köpen jag någonsin gjort, speciellt med tanke på att de flesta Blu-ray filmer är regionsfria nu vilket jag inte trodde när jag köpte den.

Hoppas det här spelet kan sno Ratchet & Clanks plats som det bästa exlusiva PS3 titeln.(Ni som inte provat R&C, gör det nu, helt klart ett av mina favoritspel igenom alla tider)

Har sj ps3 och köpte Ratchet just för att jag tänkte det är nog ett "måste" spel.....usch va besviken jag blev.

Kan ju säga att super mario galaxy är ju ljusår bättre, om inte mer.

Medlem

lätt att jag köper det här asså har väntat ett tag på det...


signatur

"I like turtles" /ZombieKid

Medlem
Skrivet av neonille:
Skrivet av orkaupptaget:

Är så glad att jag köpte min PS3a i USA för 2500kr i julas. Ett av de bättre köpen jag någonsin gjort, speciellt med tanke på att de flesta Blu-ray filmer är regionsfria nu vilket jag inte trodde när jag köpte den.

Hoppas det här spelet kan sno Ratchet & Clanks plats som det bästa exlusiva PS3 titeln.(Ni som inte provat R&C, gör det nu, helt klart ett av mina favoritspel igenom alla tider)

Har sj ps3 och köpte Ratchet just för att jag tänkte det är nog ett "måste" spel.....usch va besviken jag blev.

Kan ju säga att super mario galaxy är ju ljusår bättre, om inte mer.

Näe du Ratchet ÄGER!

Ge mig LittleBigPlanet NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!

12
Skriv svar