Age of Conan slår rekord?

Robot
Medlem
Age of Conan slår rekord?

Var nästan väntat, kände på mig att det skulle gå bra för Funcom.

Lirar Early access just nu och är riktigt nöjd med spelet, lite småbuggar men sånt får man ju räkna med såhär i början.

Synd bara med DirectX 10... såg fram emot att få se spelet i sin fulla potential

QRT
Medlem
Medlem

vänta till 360:v kommer


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Ni som lriar spelet får säga vad ni tycker, hur det verkar, är rätt så le på WoW känns osm att jag utforskat allt som finns där, jag vill veta vad för nyheter som finns i conan. och hur dom fungerar, tack så mycket


signatur

P.L.U.R

Medlem

Det är roligt, man känner sig delaktig i striderna, inte som i wow, där man är en hjärndöd onebutton spammer

En frisk vind när man nu är less på wow.

Inaktiv
Skrivet av ClucKe:

Det är roligt, man känner sig delaktig i striderna, inte som i wow, där man är en hjärndöd onebutton spammer

En frisk vind när man nu är less på wow.

Håller helt med längtar som fan till Fredan

Medlem

Kör early access och det här spelet är det bästa jag har spelat på länge, luv it <3, btw lvl 25


signatur

Veni Vidi Vice

Medlem

hur är det att levla, bra quests / story? Hur är interfacet, kommer det komma mods? funkar frinedslist invita poalre o.s.v utan att leta upp dom ingame t.ex?


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

så här mkt har jag inte fastnat i ett mmorpg på åradar, lvl 24 för mig

Medlem

Hur högt kan man levla?

Inaktiv
Skrivet av SorbP:

hur är det att levla, bra quests / story? Hur är interfacet, kommer det komma mods? funkar frinedslist invita poalre o.s.v utan att leta upp dom ingame t.ex?

Undrar det samma... för jag fick uppfattning om att det här spelet verkade vara mer inriktat på PvP. :\

Jag kommer nog skaffa spelet framåt jultiden ifall det är som WoW när det gäller "questandet" och så.

Själva stridssystemet tyckte jag såg lite halvmuppigt ut faktiskt när jag kollade på några trailers. :$ Föredrar stilen där man har sina "skills" bundna till knapparna istället för att vifta sådär.

Medlem

Vad kul! Säkert många som kommer ha jättero- GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND GRIND

Medlem

För er som är törstiga efter lite snabbinfo;
Max level: 80
För att börja crafta/spellweaving; 40
Mount; 40 (Dock har du säkerligen inte stålarna för att skaffa ett mount iaf, dyrt.)
För att bära heavy armor med de som kan använda det överhuvudtaget; 30

För er petiga människor; "nej jag bryter inte mot NDA"
Public information.


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Inaktiv

Min nya dator innehåller:

AMD Dual Core 6400+ 3.20 Ghz
4GB DDR2 Ram 800 Mhz
XFX GeForce 9600 GT 1024 Mb

Vilka grafik-inställningar kan jag ha utan lagg?

Medlem
Skrivet av heli:

Min nya dator innehåller:

AMD Dual Core 6400+ 3.20 Ghz
4GB DDR2 Ram 800 Mhz
XFX GeForce 9600 GT 1024 Mb

Vilka grafik-inställningar kan jag ha utan lagg?

Tjaa, jag har 3Ghz dual core, 8800GT 3gig Ram, kör allt på högsta.

Däremot har du massa "Bars" som du kan dra upp Drawdistance och massa annat, så det lär du ju få ställa in efter tycke.

Medlem
Skrivet av totte08:

För er som är törstiga efter lite snabbinfo;
Max level: 80
För att börja crafta/spellweaving; 40
Mount; 40 (Dock har du säkerligen inte stålarna för att skaffa ett mount iaf, dyrt.)
För att bära heavy armor med de som kan använda det överhuvudtaget; 30

För er petiga människor; "nej jag bryter inte mot NDA"
Public information.

Bra info. BTW, finns ingen NDA nu när spelet är öppet via Early access. (Eller har jag missat ngt?)

Mkt bra spel, kommer nog sitta klistrad i många timmar framöver.

// edit

Min dator: Intel Core 2 Duo@ 2.66GHz, 4 GB RAM, Nvidia 8800GT, Vista 64bit allt flyter på högsta inställningarna. Dock inte testat med DX10 då eftersom att det inte kommer med vid lansering.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Ska detta slå WoW så måste detta vara väldigt unikt,för att göra det..Warhammer kanske gör det ????

Medlem
Skrivet av heli:

Min nya dator innehåller:

AMD Dual Core 6400+ 3.20 Ghz
4GB DDR2 Ram 800 Mhz
XFX GeForce 9600 GT 1024 Mb

Vilka grafik-inställningar kan jag ha utan lagg?

Väldigt givande inlägg du.


signatur

P.L.U.R

Inaktiv
Skrivet av totte08:

För er som är törstiga efter lite snabbinfo;

Mount; 40 (Dock har du säkerligen inte stålarna
Public information.

Ja jag behöver dock inte betala för mount får det för jag har förhandsbokat

hmm borde man inte får det imorrn om man förbokade collectors för drygt 2 månader sen? Hoppas hoppas :heart:


signatur
Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av totte08:

För er som är törstiga efter lite snabbinfo;
Max level: 80
För att börja crafta/spellweaving; 40
Mount; 40 (Dock har du säkerligen inte stålarna för att skaffa ett mount iaf, dyrt.)
För att bära heavy armor med de som kan använda det överhuvudtaget; 30

För er petiga människor; "nej jag bryter inte mot NDA"
Public information.

Bra info. BTW, finns ingen NDA nu när spelet är öppet via Early access. (Eller har jag missat ngt?)

Mkt bra spel, kommer nog sitta klistrad i många timmar framöver.

// edit

Min dator: Intel Core 2 Duo@ 2.66GHz, 4 GB RAM, Nvidia 8800GT, Vista 64bit allt flyter på högsta inställningarna. Dock inte testat med DX10 då eftersom att det inte kommer med vid lansering.

NDA:n gäller fortfarande på det som hände i betan. Det som händer i Early Access finns det ingen NDA på eftersom spelet är officiellt släppt.

@Philip
Kan du ta dina tramsiga inlägg till fragbite istället?

Medlem

Jag gillar att man kan ha noshörning som mount för kan ni fatta vad häftig det verkar?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:

hmm borde man inte får det imorrn om man förbokade collectors för drygt 2 månader sen? Hoppas hoppas :heart:

Om du bor i USA ja, spelet kommer inte till resten av världen förrän den 23:e.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Någon får faktiskt visa lite gameplay så jag kan bli övertalad om det verkligen är så bra som alla säger.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Damn! Så många trodde jag inte det skulle bli, själv kör man early access nu och är toknöjd med spelet... klart det är opolerat men så har alla MMO's varit i början. Grymt combatsystem, roliga quests, alla NPC's har röster, mysig storyline!

Hoppas bara Funcom kan hantera alla spelare som kommer instormandes nu på fredag. Igår åkte servrarna ner i 3h för lite finputs vilket är bra så allt fungerar prima tills releasen.

Medlem

Också i early access, sjukt jävla bra säger jag bara.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Blir mer och mer sugen på spelet faktiskt. Dock har jag en halvrisig processor så jag undrar om någon kan hjälpa mig lite med det här:
Jag har en AMD64 3700+ och på req. så står det att man behöver en

Processor: 3GHz Pentium IV

Så då borde min processor klara sig, aight?


signatur

En styck signatur.

Medlem

Jag kör själv early acces. Snacka om djup i stridssystemet alltså. Kommer ta lång tid innan man behärskar det fullt ut.

Skriv svar