Age of Conan slår rekord?

Inaktiv

Har precis fått WoW, kommer fortsätta med det, passar mej bra :P:up::D

Medlem
Skrivet av bleak:

Ursäkta för den här tråkiga tråkiga frågan men är det nån som lirar med dom här speccsen:

pentium4 3,2ghz
2gig ram
Radeon 9800pro

.. är lite undrande för jag är jäkligt sugen på spelet men orkar inte köpa ifall det knappt går på low

edit: jag är 22år pizzabagarn ;s

Lirar ej på liknande specs.Tror säkert att det går att köra, men förvänta dig sunkig prestanda på low-settings.

Inaktiv

Står 2009 på vissa ställen. Men jag köper nog Lite nya saker till datorn och köper AoC till PC.

Medlem
Skrivet av tob1:
Skrivet av bleak:

Ursäkta för den här tråkiga tråkiga frågan men är det nån som lirar med dom här speccsen:

pentium4 3,2ghz
2gig ram
Radeon 9800pro

.. är lite undrande för jag är jäkligt sugen på spelet men orkar inte köpa ifall det knappt går på low

edit: jag är 22år pizzabagarn ;s

Lirar ej på liknande specs.Tror säkert att det går att köra, men förvänta dig sunkig prestanda på low-settings.

Tror knappast att han kommer att ha lagg på low, skulle tippa på att du kan köra low/ kanske något på medium med ett hyffsat bra flyt. Har ungeför samma prestanda på min burk som dig. Är inte 100% säker, för han inte testat spelet ännu, men tror att det ska rulla på hyffsat iaf

Medlem
Skrivet av karbon:
Skrivet av tob1:
Skrivet av bleak:

Ursäkta för den här tråkiga tråkiga frågan men är det nån som lirar med dom här speccsen:

pentium4 3,2ghz
2gig ram
Radeon 9800pro

.. är lite undrande för jag är jäkligt sugen på spelet men orkar inte köpa ifall det knappt går på low

edit: jag är 22år pizzabagarn ;s

Lirar ej på liknande specs.Tror säkert att det går att köra, men förvänta dig sunkig prestanda på low-settings.

Tror knappast att han kommer att ha lagg på low, skulle tippa på att du kan köra low/ kanske något på medium med ett hyffsat bra flyt. Har ungeför samma prestanda på min burk som dig. Är inte 100% säker, för han inte testat spelet ännu, men tror att det ska rulla på hyffsat iaf

Ok...nu spekulerar vi båda två, men när man kollade runt på forum under betan så var prestandan inte direkt njutbar hos dom som hade 9800pro. Det ska dock sägas att dom optimerat spelet rejält sedan dess, så det är väl möjligt att det kan fungera skapligt. Men jag betvivlar det...

Edit:
"lagg" = problem med uppkopplingen (dock verkar detta betyda ett kombinerat problem med uppkoppling/maskin för många idag)

Medlem
Skrivet av SorbP:

Ni som lriar spelet får säga vad ni tycker, hur det verkar, är rätt så le på WoW känns osm att jag utforskat allt som finns där, jag vill veta vad för nyheter som finns i conan. och hur dom fungerar, tack så mycket

Om det är du på bilden så skulle du nog inte behöva ett nytt spel på ett tag. Ut i solen o få lite färg

Medlem

Inte konstigt att så många utvecklare satsar på MMORPGn, verkar vara det ända som säljer till PC :/

Inaktiv

Idioter spela wOw ftw


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av NympH:

Söker members på -Crom PVE- som vill joina en svensk casual guild, 18 år eller äldre.

/tell Kaylin

Kanske kommer in snart

Haha Kunde varit random forum också.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

vad kostar det?

Medlem
Skrivet av Jinx:

vad kostar det?

Spelet kostar runt 400, 60 dagars gamecard går på ca 250

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Blir mer och mer sugen på spelet faktiskt. Dock har jag en halvrisig processor så jag undrar om någon kan hjälpa mig lite med det här:
Jag har en AMD64 3700+ och på req. så står det att man behöver en

Processor: 3GHz Pentium IV

Så då borde min processor klara sig, aight?

Din 3700+ är bättre.


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av heli:

Min nya dator innehåller:

AMD Dual Core 6400+ 3.20 Ghz
4GB DDR2 Ram 800 Mhz
XFX GeForce 9600 GT 1024 Mb

Vilka grafik-inställningar kan jag ha utan lagg?

utan lagg? det vet jag inte, vad har du för internet uppkoppling? kolla där, så vet du om du riskerar lagg eller inte, lycka till!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av karbon:
Skrivet av Jinx:

vad kostar det?

Spelet kostar runt 400, 60 dagars gamecard går på ca 250

Varför är inte spelet gratis?

Medlem
Skrivet av Jinx:
Skrivet av karbon:
Skrivet av Jinx:

vad kostar det?

Spelet kostar runt 400, 60 dagars gamecard går på ca 250

Varför är inte spelet gratis?

Varför slulle det vara gratis ?

Inaktiv

Grabbar ni kan redan boka Age of Conan - Hyborian Adventures till Xbox 360 på webhallen.se

Spelet ska släppas någon gång under 2009.

Äntligen får vi ett MMO som vi kan se fram emot.

Skönt att Microsoft vill satsa lite

Medlem
Skrivet av SorbP:
Skrivet av heli:

Min nya dator innehåller:

AMD Dual Core 6400+ 3.20 Ghz
4GB DDR2 Ram 800 Mhz
XFX GeForce 9600 GT 1024 Mb

Vilka grafik-inställningar kan jag ha utan lagg?

Väldigt givande inlägg du.

http://www.ellen.se/images/pic_350px_boxes.gif

Medlem

Hurra kanske ett bra mmo , ner med WoW.;)

Medlem

Spelet är galet bra, har lirat closed beta och har early acces nu. Är bara lvl 22 HoX. Har haft galet skojj hittilts. Jag lirade en del WoW innan och vilken skillnad. Det är djup i stridsystemet och det är skojj att grinda:P det är så mycket mer att göra när man slåss och allt hänger inte på gear och lvl utan mera player skills

Inaktiv
Skrivet av Snowman01:

Inte konstigt att så många utvecklare satsar på MMORPGn, verkar vara det ända som säljer till PC :/

Vore jag spelutvecklare så skulle även jag satsa på spel som har större chanser att nå framgång.

Visst vore det trevligt med lite fler risktagare och lite mer nytänk... men jag tror nog att vi alla som jobbar mest gör det för att tjäna pengar. Och inte för att enbart tillgodose folks önskemål.

BTW... vad betyder "NDA"? :$

Inaktiv
Skrivet av ReZnoR2K6:
Skrivet av Snowman01:

Inte konstigt att så många utvecklare satsar på MMORPGn, verkar vara det ända som säljer till PC :/

Vore jag spelutvecklare så skulle även jag satsa på spel som har större chanser att nå framgång.

Visst vore det trevligt med lite fler risktagare och lite mer nytänk... men jag tror nog att vi alla som jobbar mest gör det för att tjäna pengar. Och inte för att enbart tillgodose folks önskemål.

BTW... vad betyder "NDA"? :$

non-disclosure agreement (NDA) (often known outside of the United States as a confidentiality agreement; occasionally called a confidential disclosure agreement or CDA, or secrecy agreement), is a legal contract between at least two parties that outlines confidential materials or knowledge the parties wish to share with one another for certain purposes, but wish to restrict from generalized use. In other words, it is a contract through which the parties agree not to disclose information covered by the agreement...

Testa era burkar om de duger på http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Medlem

Anledningen till att det kostar / månad är att företagen som skapat MMORPG spelet måste ha ett mindre manskap som konstant övervakar serverdrift, letar efter fuskare, updaterar och patchar spelet etc etc..

Fan alltså 700 000 förhandsbokningar! Riktigt nice! ;D Ska fan köpa det direkt på release på fredag! 4 dagar kvar folket!

Inaktiv
Skrivet av IceMan:
Skrivet av heli:

Min nya dator innehåller:

AMD Dual Core 6400+ 3.20 Ghz
4GB DDR2 Ram 800 Mhz
XFX GeForce 9600 GT 1024 Mb

Vilka grafik-inställningar kan jag ha utan lagg?

utan lagg? det vet jag inte, vad har du för internet uppkoppling? kolla där, så vet du om du riskerar lagg eller inte, lycka till!

Med tanke på att latens (lagg) betyder (ungefär) "tiden det tar för någonting att få effekt" så är låg fps och lagg samma sak.

Så svara på min fråga och tala om vilka grafikinställningar jag kan använda.

Medlem

700 000 förhandsbokningar! Fatta hur många som kommer bli besvikna.
Spelet är upphypat till max, men det är smart PR-drag för det tjänar dom ju pengar på.

Medlem
Skrivet av heli:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av heli:

Min nya dator innehåller:

AMD Dual Core 6400+ 3.20 Ghz
4GB DDR2 Ram 800 Mhz
XFX GeForce 9600 GT 1024 Mb

Vilka grafik-inställningar kan jag ha utan lagg?

utan lagg? det vet jag inte, vad har du för internet uppkoppling? kolla där, så vet du om du riskerar lagg eller inte, lycka till!

Med tanke på att latens (lagg) betyder (ungefär) "tiden det tar för någonting att få effekt" så är låg fps och lagg samma sak.

Så svara på min fråga och tala om vilka grafikinställningar jag kan använda.

vad är du orolig över?

Inaktiv
Skrivet av igloo-:

700 000 förhandsbokningar! Fatta hur många som kommer bli besvikna.
Spelet är upphypat till max, men det är smart PR-drag för det tjänar dom ju pengar på.

PR-draget av FC är att göra ett bra spel. De enda som kommer bli besvikna är de med kassa burkar, knappast FC:s fel

Medlem

Eeek, blir till att beställa nya delar till datorn imorrn, förbeställde AoC, ingen lust att vänta tills det släpps till 360n, ärsch :/

Ser fram emot det här liret iaf, blir nog råskoj!

Inaktiv
Skrivet av karbon:
Skrivet av Jinx:
Skrivet av karbon:
Skrivet av Jinx:

vad kostar det?

Spelet kostar runt 400, 60 dagars gamecard går på ca 250

Varför är inte spelet gratis?

Varför slulle det vara gratis ?

Varför skulle det inte vara gratis?

Gratis/billigt spel leder väl till att spelet når ut till fler människor...om de nu ska ta en månadsavgift är det väl bara dumt att sälja spelet till fullpris?

Inaktiv

tjena

var me i betan av age of conan
tyckte det var roligare än wow
inte gear som spelar roll utan mer ens skills när man slåss hade en lvl 20 demonoligst as rolig att spela + nercomancer härlig öckså
snart e det här sweet lite nytt i mmo världen

Medlem

Nu kunde jag inte hålla mig så jag bokade det

Skriv svar