Age of Conan slår rekord?

Medlem
Skrivet av HarM:
Skrivet av boXer:

Jäklar nu gäller det att vara tidigt på Eb Games på fresdag för att få collector's edition

Kommer bli svårt för dig, CE är helt slut såld.
Om du inte förboka som jag gjorde

Spelbutiken.se verkar ha den i lager.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av HarM:
Skrivet av boXer:

Jäklar nu gäller det att vara tidigt på Eb Games på fresdag för att få collector's edition

Kommer bli svårt för dig, CE är helt slut såld.
Om du inte förboka som jag gjorde

Spelbutiken.se verkar ha den i lager.

Då får du hålla tummarna att det stämmer.

http://community.ageofconan.com/wsp/conan/frontend.cgi?func=p...


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Skrivet av HarM:
Skrivet av conthox:
Skrivet av HarM:
Skrivet av boXer:

Jäklar nu gäller det att vara tidigt på Eb Games på fresdag för att få collector's edition

Kommer bli svårt för dig, CE är helt slut såld.
Om du inte förboka som jag gjorde

Spelbutiken.se verkar ha den i lager.

Då får du hålla tummarna att det stämmer.

http://community.ageofconan.com/wsp/conan/frontend.cgi?func=p...

Hehe såg på webhallen att det kostar 999kr nu tur då att jag förbokade i mars för 499. :heart::heart::heart:


signatur
Medlem

Oj är det så dyrt nu
Mitt kosta också bara 499:-


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Det blir nog att skaffa sig ett exemplar på fredag. :>

Kan man krångla sig upp till toppen av ett berg som detta?


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

Ser ut som om just det berget ligger i bakgrunden, men annars så skulle det nog vara möjligt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

SLi är sjukt överskattat, 0-30% snabbare är det bara men dubbelt så dyrt.
Oftast ligger prestandaökningen på fjuttiga 10-15%.

Inaktiv

Blir eventuellt ett köp om jag bestämmer mig för att köpa en ny speldator.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv

aja vart å åka och köpa en dator nyss dårå så man kan lira på fredag Intel Core 2 Quad Q6600
4 gigg ram och GF 8600GT

borde väl räcka till högsta grafiken väl?

Medlem

Du köper en quad till ett 8600 GT?

Skrivet av Safftad:

Du köper en quad till ett 8600 GT?

Varför inte?


signatur
Medlem

Njae, jag har en quad , 4gig ram och en 8600GT(min graffekort pajja så detta e en lånekort) just nu o du lär bli besviken. Skulle nog satsa på en 8800gt/gts.

Spelar AOC EA btw.

Inaktiv
Skrivet av Lionell:

aja vart å åka och köpa en dator nyss dårå så man kan lira på fredag Intel Core 2 Quad Q6600
4 gigg ram och GF 8600GT

borde väl räcka till högsta grafiken väl?

Det kan jag svara nej på en gång. Det räcker inte för högsta på långa vägar. Processorn är inte problemet men graffen är för vekt. Kör själv Q6600 och i spelet är den aldrig mer belastad än 65% men mina 8800GTS 512 (snabbare än 8800GT) i SLI räcker inte för att köra på högsta och få en bra upplevelse dvs +50 i fps.

Prollen räcker mao men graffen så får du nog tänka om. För mycket processor och för lite grafik.

Har även kört AoC på min andra burk (E4300 Dual Core) och 8800GT och inte ens den är maxbelastad av spelet utan kortet är det som sätter stopp.

Inaktiv
Skrivet av Brutaly:
Skrivet av Lionell:

aja vart å åka och köpa en dator nyss dårå så man kan lira på fredag Intel Core 2 Quad Q6600
4 gigg ram och GF 8600GT

borde väl räcka till högsta grafiken väl?

Det kan jag svara nej på en gång. Det räcker inte för högsta på långa vägar. Processorn är inte problemet men graffen är för vekt. Kör själv Q6600 och i spelet är den aldrig mer belastad än 65% men mina 8800GTS 512 (snabbare än 8800GT) i SLI räcker inte för att köra på högsta och få en bra upplevelse dvs +50 i fps.

Prollen räcker mao men graffen så får du nog tänka om. För mycket processor och för lite grafik.

Har även kört AoC på min andra burk (E4300 Dual Core) och 8800GT och inte ens den är maxbelastad av spelet utan kortet är det som sätter stopp.

GeForce 9800GTX beställde jag nu så då läre gå iaf =)??

Medlem

Lionell, tyvärr är 9800GTX en stor nitlott. Just nu är det 9800GX2 eller 8800GTX/Ultra GTS512 som jag kan ge som råd.

Skrivet av Hara:

Lionell, tyvärr är 9800GTX en stor nitlott. Just nu är det 9800GX2 eller 8800GTX/Ultra GTS512 som jag kan ge som råd.

word


signatur
Skriv svar